FANDOM

"Ne ridinda"

~ anonimulo pri tiu ĉi artikolo

"Por fremda koro ne ekzistas esploro"

~ Zamenhof pri la supra diraĵo

"Li estas murdisto"

~ Virginiano pri Ĉ

"Done ke mu eman krei ay difizi mua egzisto cie ayn kie mu povan, mu memorez ke ne egzistan netravidita teritorios en mua epoko."

~ Egzista reformemulo
8785

Sung-hŭi ĈO (koree: 조승희; 18-a de januaro, 198416-a de aprilo, 2007) estis la amasmurdisto de la Masakro de Virginia Tech la 16-an de aprilo 2007. Li sinmortigis kiam polico ĉirkaŭis lin.

Biografio Edit

Ĉo naskiĝis en Sud-Koreio kaj enmigris Usonon kun siaj gepatroj en septembro 1992 dum 8-jaraĝa. Li estis sudkorea civitano kaj laŭleĝa daŭra loĝanto de Usono. Li havis adreson en Centreville, Virginio, komunumo for 50 kilometrojn de Vaŝingtono. Laŭ Virginia Tech, li estis studento tie, studante komercon, ĝis sia fina jaro kiam li fakŝanĝis al anglalingva literaturo.

Masakro ĉe Virginia Tech Edit

Laŭ televidaj aktualaĵoj de 17-a de aprilo, Ĉo forlasis noton kritikantan je "riĉuloj" "diboĉo", kaj "malhonestaj falsuloj" antaŭ ol li murdis du homojn en dormejo la 16-an de aprilo 2007. Post du horoj, li transiris la universitato-kampon por kontinui pafadon en pluraj klasĉambroj. Cho sinmortigis per pafilo kiam policoj ĉirkaŭis lin.

Esperanta alfabeto
A B C Ĉ D E
F G Ĝ H Ĥ I
J Ĵ K L M N
O P R S Ŝ T
  U Ŭ V Z