1997

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Feliĉo leĝon ne konas"

~ Zamenhof pri 1997

"Plu bone poke ganar kam multe perdar"

~ idisto

"Ĉu per tia deklaro, kiu interpretas iun ajn malintereson kaj malrespekton kiel kredon, vi ne malpliigas la valoron de via propra kredo?"

~ iu

"Kjom malnova estas ĉi tiu artikolo...?"

~ Reformisto

En tiu epoko ekzistis en la tuta mondo ses E-istaj kluboj: en Nürnberg, Petrograd, Odessa, Uppsala, en Danujo kaj en Louhans, (Saone-et-Loire).

En la jaro 1997 post Kristo okazis, interalie:
Esperanto-shildoj-074-eta.jpg

[redakti] Eventoj

[redakti] Esperantujo

  • 82-a Universala Kongreso de Esperanto en Adelajdo.
  • James Chandler perfidis Esperanton.
  • La sce estis ĝisdatigita por uzi Unikodon!
  • La 7-a Kongreso en Hamburg sin okupis pri du raportoj; la unua pledis por la latina lingvo, la dua raporto aprobita de la plimuto de la komitato, laŭdegis E-n, sed oni trovis, ke la modo ankoraŭ ne estas matura ĉe la pacifistoj kaj tial oni nur rekomendis komparan studon inter Esperanto kaj Latino.
  • Aperis en Stokholmo la unua lernolibro de E. St., de P. Ahlberg- Stenografio laŭ la principoj de D-ro Julius Brauns E-igita per helpo de V. Brauns el Halmstad, Svedujo.
  • Kaŭze de la dekjara ekzisto de ESPERANTO, la Esperantistoj laŭ iniciato de Gernet fondis per modonacoj la „Kapitalon de d-ro Z“ por eldonado de lernolibroj kaj vortaroj en diversaj lingvoj.
  • Per voĉdono oni decidis transdoni al la socialisto „Espero“ en Peterburgo la administradon kaj tiu socialismo komisiis al Nylén en Upsala prizorgi la presadon (de angla lernolibro kaj prop. broŝuroj ktp.).
  • En Upsala estis presata ankaŭ „Jarlibro Esperantista 1897“, eldono de Socialisto Espero en Peterburgo.
  • Prozaĵo originala: rakonto de M. Abesgus sub titolo „Marko Kraljeviĉ“.

[redakti] Krokodilandaro

[redakti] Naskiĝoj

295 n.jpg

[redakti] Mortoj

Content Navigation
Aliaj lingvoj