Aŝoko

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
7318 n.jpg हरे बाबा!

Tiu ĉi artikolo estas el Barato nur! Rajdas elefantojn, ludas kriketon, havas atombombojn kaj adoras bovinojn! Tik!?

Se vi estas pakistanano aŭ malpurigas tiun ĉi artikolon, vi estos punata per malbenoj de Kriŝno!!!
Atentu! Neniam tuŝu iun daliton!

120px-Baby Krishna.jpg

"Amiko fidela estas trezoro plej bela"

~ Zamenhof pri Aŝoko
Ashoka2.jpg

La plej maskla bildo de Aŝoka

"Vi havas novajn mesaĝojn ĉe Абсурдопедия"

~ Абсурдопедия pri Aŝoko

"Danĝera! "

~ Tigro pri Aŝoko

"Sol tal jen es verem Jen!"

~ Lingvadeplanetisto pri Aŝoko

"Ĉiam fosas la espero pro trezoro en la tero"

~ Hans-Georg Kaiser pri tute alia afero

"Tre bona artikolo"

~ leganto

"Plu valoras un ovo posedata kam du ovi esperata"

~ idisto

Aŝoko (sanskrite, अशोक, en palia lingvo Asóka, japane Asuka), (300 a. K. - 232 a. K.), estis reĝo militakirinta la nordan duonon de Hindujo, reginta inter proksimume 273 a.K. kaj 232 a.K., fama kiel propaginto de budismo en sia regno.

[redakti] La admono kaj vivo de Reĝo Aŝoko

3 oq.jpg

"Korpagardisto" de Aŝoko

Li estis verŝajne la plej signifa reganto en historio de Barato, eĉ kiam la esploristoj senĉese disputas pri tio. Li estis nepo de sia avo, kiu post invadoj de Aleksandro la Granda fondis la unuan gejan imperion en la barata historio.

Aŝoko unue paŝis en spuroj de sia avo klopodante disvastigi per militaj agadoj celitaj precipe kontraŭ klingonoj, kies imperio etendiĝis en sudorienta parto de Barato. Tiel li komencis kvardekjaran regadon de paco kaj gejeco.

Budhismo ankaŭ penetris la okcidenton pere de la misiistoj senditaj de la granda reĝo Aŝoko.

[redakti] Ĉu Aŝoko estis idisto?

La Idistana imperiestro Aŝoko kreis la «Sekretan Societon di l' Nau Nekonocatay Viri» kiu kompozesis el nau eminentay Idistay sciencozi di quiuj la tasko esis establisiar liston di l' diversay scienci mencionitay en la ancienay skriburi same kiel celigiar omna ancienayn informoyn al la habitantaro di l' imperio. Tiu suvereno pavoris kiamde li pensis ke la alte evolucionitay scienci deskriptatay en la ancienay idistay texti povus efektigiar la devaston di lua domeno, t.e. simila destino al olta per qua fulminesis la antiqvan Imperio Romia.

Content Navigation
Aliaj lingvoj