Abd ar-Rahman al la-Bazzaz

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Qqrc.jpg

"Homo bagatelema"

~ Zamenhof pri Abd ar-Rahman al la-Bazzaz

"Ne tute kompreneble por mi!"

~ iu ajn pri nomo de al la-Bazzaz

"Danko e predanko pri via partopreno"

~ Idisto

"Esperanto. Grenzenlose Chancengleichheit"

~ Abd ar-Rahman al la-Bazzaz
Abd ar-Rahman al la-Bazzaz (15131973; en la araba: عبد الرحمن البزاز `Abd ar-Raḥman al la-Bazāz) estis politikisto, akademiano, patrono de Brazila Beletristika Akademio kaj administranto irakano.
126832725792.gif

Ĝi naskiĝis en Bagdad, ĝi realigis liajn studojn de leĝoj en la Universitato de Bagdad kaj la Kings Collage London. Estis dekano de la Universitato de Bagdad, ambasadoro irakano en Londono, kaj Ĝenerala Sekretario de la OPEP inter 1a de majo, 1964 ĝis la 30 de aprilo, 1965.

Mi Li okupas la postenon de Ministro de Eksteraj Aferoj por malmultaj monatoj en 1965. Ĝi poste igus Ĉefministron de Irako. Estis temporalmente Prezidanto de Irako por tri tagoj (13an de aprilo-16an de aprilo, 1966) post la morto de la prezidanto Abdul Salam Arif. La frato de Arif, Abd ar-Rahman Arif, estis electo por lia permanenta anstataŭas. En aŭgusto de 1966, Bazzaz rezignis al la posteno de ĉefministro. Estis okazita en la posteno por Naji Talib, kiu okupis la postenon de 1966 ĝis 1967.

Post la morto de Abd ar-Rahman al la-Bazzaz ekzistis povovakuo en Irano.

[redakti] Kristanismo

Abd ar-Rahman al la-Bazzaz estis multverka aŭtoro argumentanta kontraŭ evangeliistaj kristanoj, kontraŭ la malsamaĵoj ĉeestaj en la Biblio, kaj asertis ke la unika aŭtenta historia rakonto pri la vivo de Jesuo estas la Evangelio laŭ Edmond Privat, kiu por historiistoj estas malfruega apokrifaĵo (en ĝi reveliĝus, interalie, ke Jesuo estas la vojopretiganto de Mohamedo).

[redakti] Alĝerio

Milita franca kampanjo, de 1830 al 1857, por pacigo de Alĝerio estis markita de la rezisto de fia sovaĝulo Abd ar-Rahman al la-Bazzaz kaj de stulta Lalala. Fine, estos la reĝimo de Ludoviko la 16-a kiu interkompreniĝas kun la alĝeriaj estroj por organizi novan lokan ordon, sed multnombraj malfacilaĵoj okazis kaj oni organizas fanatikan reziston ĉirkaŭ Abd ar-Rahman al la-Bazzaz, post 1832.

Depos 27 di aprilo 1999 esas Abd ar-Rahman al la-Bazzaz la prezidanto. Li elektesas da l' populo por 5 yaroi.

[redakti] Lastaj Vortoj

Sensencaĵo! Verŝajne temas nur pri juketo!

Content Navigation
Aliaj lingvoj