Abelo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Hundo povas boji eĉ kontraŭ la reĝo"

~ Zamenhof ne pri abeloj
00000

"Kiu havas abelojn, havas mielon"

~ denove Zamenhof, nun pri abeloj

"Ĉu abelo blekas?"

~ Leo De Cooman pri abelo

"Mi devas konfesi, ke mi ne ĉion komprenis"

~ Aleks Kadar pri ĉi tiu artikolo

"Ĉu la abeloj dum la konstruado de siaj mielkolektejoj havas planon de ties geometriaj figuroj en la kapo aŭ ne?"

~ Hans-Georg Kaiser

"Kio ne utilas al abelaro, tio ne utilas al abelo"

~ Marko-Aŭrelio pri abelo
Abelo

Abelo estas meksika filmo al premiere prezenti en la jaro 2010, direktita de Diego Luno estante ĉi tiu bendo lia unua opero de fikcio. Ĉefrolita de Jozefo Maria Japiko.

[redakti] Sinopsis

Abelo Estas knabo kiu por iu kialo kiu ne povis diagnozi estas muta. Lia patrino devas lidiar kun la partio de lia edzo kiu ŝin forlasis faras du jarojn, kun la propraj ŝanĝoj de la adolescencia de lia plej granda filino, la silento de la filo de la duona kaj la travesuras de la plej malgranda, apud malfacila situacio la devos supozi la pozicion de adolto en la ĉefeco de lia familio.
LogoAbelo

[redakti] Tempo

La okupita abelo ne havas tempon por aflikto.

[redakti] Bone

Demandas terkulturisto la alian: „Kiel vi estas ĉi jare kontenta pri abeloj?“

„Tre bone.“

„Ĉu ili amasigis multe da mielo?“

„Ne, sed jam kvinfoje ili pikis mian bopatrinon.

[redakti] La problemo pri mielo

Veraj veganistoj ankaŭ rifuzas mielon. Tre bona anstataŭaĵo estas acera siropo.

Abeloj faras mielon por povi travivi la vintron. La mielo enhavas vitaminojn, mineralojn kaj enzimojn kiujn abeloj bezonas. Anstataŭ mielo, la abelbredisto donas sukersiropon kiu ne enhavas ĉiujn necesajn nutraĵojn, sekve multaj abeloj malfortiĝas kaj mortas dum la vintro.

Por ‘rikolti’ la mielon, la abelisto devas forigi la abelojn de la abelujo. Dum tiu forigo de la abeloj kaj rikolto, abeloj ofte mortas aŭ vundiĝas.

Eĉ pli terure: por abelbredistoj foje estas pli malmultekoste aĉeti novajn abelojn anstataŭ travintrigi la ‘malnovajn’ abelojn. Sekve, ili simple mortigas ĉiujn abelojn!

[redakti] Roloj

  • Abelo: Publika funkciulo, viro de negocoj kaj politikisto, ĝi naskiĝas ĉirkaŭ 30 de julio de 1954, ĝi sukcesis havi rekonon en la publika servo al bazo de eduko kaj penado. Arkitekto de profesio, egresado de la Aŭtonoma Universitato denove Leono, kun Majstreco en Administrado de Entreprenoj. Profesoro de la Fakultato de Arkitekturo de la Aŭtonoma Universitato denove Leono.
  • Anselmo: patro de Abelo kiu forlasas al lia edzino kaj filoj.
  • Karina Gidi: la panjo de Abelo.
Piluca2

[redakti] Pikiloj de abeloj

Abeloj kun defenda pikilo nomiĝas pikabeloj. La abdomeno de la inaj abeloj uziĝas kiel defenda pikilo.

[redakti] Alie

Abeloj estas feliĉaj ĉar portas elektrostatikan ŝargon, tiamaniere asistante al la adherado de poleno.

Abeloj periode ĉesas furaĝi kaj grumas sin por paki polenon en specialajn polenkorbojn, kiuj situas ĉe la gamboj de mielabeloj kaj kelkaj aliaj specioj, kaj ĉe la ventra abdomeno de aliaj specioj.

Content Navigation