FANDOM

"Kiam kato jam formanĝis, forpelado ne helpos"

~ Zamenhof pri ĉi tiu artikolaĉo
0872 n

"Mi plu pledas por Esperanto!"

~ esperantisto pri Acid House

"Kiu nur esperas kaj ne agas, tiu povas esperi pri nenio"

~ Hans-Georg Kaiser

"Multan dankon! Mi havis neniun ideon, ke ĝi ekzistas."

~ Mike Jones pri Acid house

"Votr artikl es sukurs grand!"

~ Volapuka reformisto

"Sed eble mi trokonformiĝas malprave."

~ Franco
Ĉi tiu artikolo ne devas esti legata de profundaj debiluloj nek de perfektaj idiotoj nek de personoj sen scioj aŭ antaŭa klerigo

凸(`⌒´メ)凸

Evoluado de la house al la sonoj crujientes, repetitivos kaj lisérgicos kreitaj kun la aparato TB-303 de Roland. Lia simbolo estis la fama “Smiley”, kaj liaj inventistoj la grupo Phuture (DJ Pierre kaj Spanky) kun la temo “Acid Trax” (eldonita en 1987). En 1988 la acid house donis originon en Britio al la nomita “Somero de la Amo”.
Poster

Estas multa konfuzo sur la nomado de la varo Acid house, produktita al la paro por desconocimiento kaj por provi malprestiĝigi ĝin. Ili cirkulas plurajn teoriojn, la plej saĝa la de la aŭtoroj de la termino, por supozita. En referenco al la drogoj psicodélicas ĝenerale, iuj kreas ke la Ekstazo (MDMA) estis pli komuna inter la muzikistoj kaj direktistoj de la diskotekoj meze de la 1980.

Uzita en Chicago, devita tiel ke la unua kanto de la varo nomis "Acid Trax", kaj ĝi diris ke la nova stilo estis tiel “varma” ol “bruligis la aŭtoveturejon de danco kiel la acida”. La plej trafita opinio estas, por supozita, la de la propraj aŭtoroj de Acid Tracks. Laŭ la aŭtoroj al li donis tiun nomon al la kanto ĉar ĝi similis kvazaŭ ĝi estis falinta iun tipon de acida sur la klavaro de la TB 303, en referenco al la burbujeo de la sono. La melodioj ŝajnis tordi . Kun ĉiu sekureco estis la kanto kiu donis nomon al la varo. Ili poste alvenus la miskomprenojn. Komence de la 1990 kaj en parto pro forta kampanjo de cenzuru (provokita de la skandalo de la festoj acid house), koncerna sono estis elstrekita de la merkato kaj anstataŭita de formulo pasteurizada de house komerca miksita kun Hip Hop hiphouse kaj elektronika popo diluita.

Damon Wild Kaj Hardfloor estis la abanderados de la post sono-acid meze de la naŭdek.

La varo de la Acid House estis grava posta influo en la sceno de la Goa malfacila horo kaj la Psytrance kiu kunigas al la emerĝa muziko malfacila horo kun perspektivo kaj vidado de la psicodelia. Kursiva teksto