Actio de in rem verso

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kiam kato promenas, la musoj festenas"

~ Zamenhof pri ĉi tiu artikolo
5301-500x360

"Mi antaŭe neglektis blogi pri la jena afero"

~ Ralph Dumain

" Vu mustas agnoskar ke nua linguo esas plus modernala, adequatoza ed exprimiva..."

~ idisto

"Nur sencerba homo kredus tion ĉi"

~ Gbeglo Koffi
Cinema3

"Bonvolu pli atente ne skribi falsaĵojn"

~ Mireille Grosjean

Actio de in rem verso estas latina lokucio kiu tradukita al la hispano signifas "Ago de Reembolso", konita de iuj leĝaroj kiel "Ago de Restituo" sed ne klopodas restitui proprieton aŭ nemoveblaĵon]], ĝi faras referencon al la nelica riĉiĝo, aŭ pli ĝuste sen kaŭzas, de caracter likva. Tio estas kiu kio pagas sen devi ĝin aŭ kiu la leĝo lin ordonas, debeto la deudor reembolsarlo al la tiu kiu lin pagas, jam estas en virto de eraro, subrogación, aŭ iuj fojoj de solidaraj obligacioj kaj indivisibles, aŭ bone, en virto de garantiaĵo]].

La plimulto de la civilaj leĝaroj, speciale la Kodo de Napoleono, kaj la Civila Kodo de Ĉilio (kaj kiu ĉi tiu estas la bazo aŭ modelo por multaj landoj de latinoamérica) lin reguligas en lia artikita, klara ekzemplo estas la Art. 1366 C. De Salvadoro kiu establas: "Kio pagas antaŭ plenumi la limtempon, ne estas subjekto al restituo. Ĉi tiu regulo ne aplikas al la limtempoj kiuj havas valoron de kondiĉoj." Al unua facie parolas pri restituon kaj ne de reembolso, ĝi ne konas kiu estis la motivo por kiu la sinjoro Napoleono kaj Andreo Bela decidis subteni tiun redakcion kiu estis kopiita idente en aliaj Kodoj. Alia ekzemplo en kiu estas loko al ĉi tiu ago en la kazo de "La Pago de lin Ne Devita".

Content Navigation
Aliaj lingvoj