Adiciu vin

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kiam pasis la aĝo, aperas la saĝo"

~ Zamenhof pri io ajn

"Kial ne?"

~ Milokula Kato pri supra diraĵo

"Li mundo deveniv poke plu foli quam lastitempe kustumale"

~ idisto

"En neniu momento mi en tiu-ĉi publika diskuto esprimis personan insulton"

~ Aŭtomata tradukilo

Adiciu vin estas civila asocio Venezuelanino sen finoj de lukro fondita en la 2002, estas estrita de la politikaj aktivistoj Maria Corina Machado kaj Aleksandro Plaz.

125px-FireJLU

Bildo tute sen rilata al ĉi tiu artikolo

[redakti] Historio

Fondita en 2002 kiel organizo por la recolección de subskriboj por la convocatoria de referendumo revocatorio de la ordono de la prezidanto Hugo Chávez. Adiciu vin havas proksimume 30.000 membroj en Venezuelo, laŭ informo eldonita de la organizo. Ili asertas ke lia misio ĉi tiu en promocii la liberan ekzercon de la politikaj rajtoj, krom la diskuto de temoj de intereso eldonas laŭ la konstitucio de 1999.

En konsento kun liaj detractores, la credibilidad kiel "civila asocio" de Adiciu vin estis metita en dubo por serio de donacoj kiujn ĝi ricevis fare de la Nacia Fondo por la Demokratio (NED por liaj sigloj en la angla) por fortigi la demokration en Venezuelo, en la jaroj 2003 kaj ĝi paradas ke ili daŭrigas nuntempe. Ĉi tiuj donacoj estis serioze kritikitaj por la prezidanto Hugo Chávez kiu pledu ke vi adiciu vin estas malantaŭ plano de konspiro kontraŭ lia registaro, krom kiu ĉi tiu estis la ĉefa perantino de la prezidanta Referendumo de 2004, en kiu Chávez gajnis kun ĉirkaŭ 60% —cifero ne rekonita por Adiciu vin ĝis nun. Por la prezidantaj elektoj de la jaro 2006, Adiciu vin proponis realigi eleciones primarias por selekti al la opozicia kandidato kaj ĝi kompromitis al disvolvi la loĝistikon. Antaŭ la malakcepto de pluraj politikaj sektoroj, en Julio 2006 praktikis premojn sur la precandidatos por ke ili partoprenis kaj ĝi fine ĵetas ultimátum en rado de gazetaro. La plimulto de la kandidatoj enskribis por la procezo, sed la du ĉefaj, Julio Borges kaj Manuelo Rozujoj esprimis skribe la averto kiu la ONG ne havus fakultatojn por determini politikajn liniojn, sed ĝi devus subteni lian karakteron de teknika estaĵo. La selektado fino de la kandidato rezultis por konsento, por kiu la primarias ne realigis. De tiu momento la preeminencia de Adiciu vin en la politika scenejo venezuelano venis declinando.

1412

En la 2005 la Supera Tribunalo de Justeco prezentis postenojn en kontraŭ al la directiva de Adiciu vin por ricevi financajn fundojn fare de organizo de Usono financita de la kongreso de tiu lando. La juĝo estis postergado en pluraj ŝancoj.

Content Navigation
Aliaj lingvoj