Hitlero

El Neciklopedio

(Alidirektita el Adolf Hitler)
Iri al: navigado, serĉi
220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915
Frauleinpre
Neciklopedio über alles in der Welt!!!

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...
1305006900551

"Bedaŭrinde, li rezignis la artan karieron"

~ ĉiuj pri Hitlero

"Laboras Hitlero, kaj floras espero."

~ Horst Wessel

"Ĉi-kaze temas pri frenezulo"

~ Milokula Kato

"Stari per unu piedo en la tombo"

~ Zamenhof pri judoj dum la hitlera regado

"Se aliiuj aplaudas por Hitler, mi ne bezonas imiti ilin"

~ lingva fuŝulo pri Hitlero

"Unu el la plej grandaj ekzemploj de la povo de personeco en historia vivo."

~ Friedrich Meinecke pri Hitlero

"Adolfus Hitler fuit benefactor humanitatis qui temptavit terminare in mundo superpopulationem (Adolfo Hitlero estis bonfaranto de la homaro, kiu provis finis tropopuladon en la mondo)"

~ Romia Historiisto pri Hitlero

"Hitlero estis ero de Hitlaro. Do la plurformo"

~ gramatikisto pri Hitlero

"Kiu?"

~ Blondulino pri Hitlero

"Heil, Hitler – Das Schwein Ist Tot!"

~ Rudolph Herzog pri Hitlero

"Hitlero estas en alia loko"

~ Satano pri infero

"Sed kial la popolo elektis stultan homon kiel gvidanton?"

~ Bertilo Wennergren pri Hitlero

"mughIj yIntaHwI'pu' neH!"

~ Klingono pri Hitlero
3

卐 Adolfo Hitlero 卐 estis 20a-jarcenta socia reformisto, religia gvidanto, kaj lingva instruisto. Oni memoras lin ĉefe por la ridiga eta liphararo. 卐 Hitlero 卐 naskiĝis en Aŭstralio, sed loĝis preskaŭ la tutan vivon en Eŭropo. Li ricevis la Nobel-premion pri Paco en 1942, kaj Unesko listigis lin kiel unusolan kulturan trezoron.

[redakti] 卐 Nomo 卐

1933-02-Germania-soll-zu-Hitler-ins-bett

La familio 卐 Hitlero 卐 estis pranepoj de la diino Paris Hilton, nomita Parizo Hitlon de pra-germanoj. Post la nomo Hitlon iĝis Hitlo, ĉar oni pensis ke Hitlon rilatis al akuzativo. La familio Hitlo disiriĝis laŭ du eroj, ambaŭ nomataj 卐 Hitleroj 卐, bedaŭrinde, aŭ ne, preskaŭ ĉiuj mortis, restis nur la gepatroj de 卐 Hitlero 卐.

La gepatroj (kiuj nomiĝis, sufiĉe strange, "卐 Hitler 卐") donis al li la nomon "Montaguo". Merkata esploro tamen konvinkis lin, ke malmultaj venos al paroladoj donotaj de "Montaguo Hitler". Li do ŝanĝis la nomon al "Adolfo", omaĝe al Adolf Anderssen, germana ŝakludisto notinde atakema.

[redakti] 卐 Frua vivo 卐

La relativa stabileco de Esperanto estis establita en 1908 je la kosto de dekono el la esperantistaro, foririnta al Ido. Inter la foririntoj estis La Gvidanto.

Kiel junulo, 卐 Hitlero 卐 servis kiel soldato en la Unua Monda Milito kontraŭ Terorismo. Kiam li revenis hejmen el la batalkampo, li estis konvinkita pacifisto.

Dum junaĝo 卐 Hitlero 卐 tre amis florojn, bestetojn, bebetojn kaj rozkolorajn robojn, sed neniam oni permesis al li esti "Reĝino de Oktoberfest". Tiam li uzis la kromnomon "Lady Gagadona".

1340430236426

Hitlero dum Junaĝo

[redakti] 卐 Laboro por civilaj rajtoj 卐

Adolf hitler hideki tojo propaganda poster

卐 Hitler 卐 kaj la 卐 nazioj 卐 estis malkaŝe liberaluloj en teorio kaj praktiko.

卐 Hitlero 卐 estas fame konata pro siaj pacaj agadoj por la emancipiĝo de judoj, Atestantoj de Jehovo, gejoj, ciganoj kaj Esperantistoj (kvankam, onidire, post li iĝus idisto).

De 1939 ĝis 1945 komencigis internacian kampanjon por la agnoskado kaj akceptado de tiuj ĉi komunumoj kaj kolektivoj en alia mondo. Pro tiuj ĉi revoluciaj konceptoj kaj kuraĝo reprezenti ilin, la tirano Nelson Mandela persekutis kaj enkarcerigis lin. Post mallonga proceso, 卐 Hitlero 卐 estis kondamnita pri la krimo de politika korekteco, kaj ekzekutita je la 1-a de Aprilo 1945.

[redakti] 卐 Laboro por Germana Popolo 卐

Hitler prizorgis la bonfarton de la plimulto de la Germana Popolo (majusklita intence) - la ekzistokialo de la Naci-socialista Partio --minoritatojn, oponantojn, ne-arjojn li dispremis, torturis, mortigis je milionoj. La monstro Stalin tutsimple dispremis ĉiujn, indiferente al kiu grupo ili apartenis, k lau lia humoro en kiu ajn aparta tago. (Kapdolora tago signifus dekoble pli da mortigoj ol sen-kapdolra tago). Ke venis la iom neoportuna afero de la Dua Mondmilito estis tre malbone por la germana popolo en ĝia vojo al sufiĉe bona vivnivelo k elkaosiĝo.

Tio ankaŭ eksplikas kial Hitlero finfine volis eĉ detrui Germanion.

[redakti] 卐 Hitler kaj Sovetio 卐

Malfacilas diri, kio okazus se oni lasintus Hitleron militi. Ria celo estis Sovetio, kaj pro tio britaj ŝtatestroj longe simpatiis kun ri kaj serĉis pretekstojn ne militi kontraŭ Germanio. Oni povintus lasi Hitleron militi nur kontraŭ Sovetio kaj malfacilas diri kio estintus la rezulto.

[redakti] 卐 Holokaŭsto 卐

Pri la judmurdado, oni havas la impreson ke Hitlero ne planis tion delonge. Ri ĝis 1942 ne sciis kion ri volis fari pri la judoj. Ri esploris planon sendi ilin al Madagaskaro ktp. Nur post ke la milito iĝis malfavora al ri, ri pensis ke murdante ri povus

(1) plenumi grandan historian taskon, la nuran kiu restis al ri.

(2) ŝpari monon bezonatan por siaj soldatoj.

(3) esprimi sian senkompromese radikalan volon de totala senrevena milito.

Hitler ne havis tempon por mortigi albanojn, islamanojn kaj kosovanojn...

[redakti] 卐 Ekonomio 卐

Kontraŭe al Stalin, kiu koncentris la ekonomian decidpovon en la ŝtato, 卐 Hitler 卐 tute favoris grandajn kapitalismajn kompaniojn, kiuj prospere postvivis la 卐 naziismon 卐 kaj plu ekzistas. Tial li pli facile ol Stalin ricevis subtenon de la tutmonda financistaro, kiu provas trudi nun sian regadon al la tuta homaro.

Hitler ne posedis totalan potencon. Se li estus aginta kontraŭ la interesoj kaj interezoj de la plej gravaj kapitalistoj, ili simple estus ŝanĝintaj la figuron sur la trono. Diktatoroj vivas danĝere.

[redakti] 卐 Hitlero kiel religiulo 卐

316019-886-123809-1-daredevil-comics super

La tre religiema 卐 Hitlero 卐 estis kristano, puritano kaj amiko de ĉiuj formoj de religio.

Hitler pliampleksigis siajn rezonojn en religian doktrinon. Li pretendis, ke tiuj religioj, kiuj samopinias kun liaj "veroj" kaj instruis ilin, estas "veraj" kaj "mastraj" religioj, ĉar ili "kreos mastrecon" per evitado de konsolantaj mensogoj. Tiujn religiojn, kiuj predikas amon kaj toleremon "kontraŭ la faktoj", li nomis "sklavaj" "malveraj" religioj. Homo, kiu konstatas ĉi tiujn "verojn", Hitler daŭrigis, fariĝos "natura kondukanto", kaj tiujn, kiuj malkonsentas tion, li nomis "naturaj sklavoj". "Sklavoj", precipe inteligentaj sklavoj, laŭ li ĉiam penas malhelpi la mastrojn per propagandado de malveraj religiaj kaj politikaj doktrinoj. Multaj nazioj do opiniis kristismon kiel malkuraĝan kredon intence fonditan de judoj kaj esperis, ke oni anstataŭigos ĝin per renaskiĝinta ĝermana paganismo bazita parte sur la nordian mitaron kaj parte sur la principojn de naziismo.

Lian vidpunkton pri etnaj temoj influis la libroj kaj paroloj de Marteno Lutero, la 16a-jarcenta afrika-germana fondinto de protestantismo. [1] Sed li mem estas katoliko, kaj en 1933 li aranĝis epokfaran konkordaton inter Germanio kaj la papo.

卐 Hitlero 卐 ankaŭ ŝatas klasikajn antikvecojn. Estis ja li, kiu en la 1936 Berlinajn Olimpikojn unue enkondukis la nune kutiman torĉan ceremonion novpaganan.

卐 Hitlero 卐 havis longan dialogon kun la ateista gvidisto Stalino pri temoj filozofiaj, sociaj, kaj politikaj. La dialogo estis plej vigla en la jaroj 1941 ĝis 1945; kaj en tiu periodo Stalino ja permesis la remalfermadon de multaj preĝejoj en Sovetio.

Do naziismo ĉefe kredis al la povo de la homo kaj de la nacio, kiuj fariĝis la plej supra morala aŭtoritato. Naziismo anstataŭigis Dion per la ĝermana raso.

Pro la pieco kaj sankteco de 卐 Hitlero 卐, jam la Katolika Eklezio malfermis lian kazon por beatigi kaj poste sanktigi lin.

[redakti] 卐 Hitlero kaj Islamo 卐

Fakte, - sed ne por publika malkaŝiĝo, islamo estis la sola religio kiun admiris 卐 Hitlero 卐.

[redakti] 卐 Teatra agado 卐

Kvankam li faris gravan laboron, 卐 Hitlero 卐 estis ankaŭ talenta komediisto. Li ofte ludis la rolon de kolera politikisto, konata kiel "la Furiozulo" (germane 卐 der Führer 卐). Tiel absurda estis la konduto de la rolulo, ke kelkaj milionoj da homoj mortis pro ridado. Tio estas la deveno de la latina vorto hilaritas (praformo: hitlaritas), kies signifo estas "gajeco, ridhumoro".

卐 Hitlero 卐 apogis gelernejojn, kaj organizis novan 卐 Gelernan Ŝercan Policon 卐 (卐 Gestapo 卐), kun multaj inaj anoj. Ŝercaj policistoj portis ne uniformojn, sed parodion de ĉiutaga vesto, kun ŝuoj ridinde grandaj. Ili nepre ĉeestis la teatrajn agadojn de 卐Hitlero卐, por certigi ke neniu difektu la ŝercon per rido je momentoj malĝustaj.

Sonĝodehitlero

Traduko: Legante la gazeton, Hitlero ekdormis, kaj sonĝis pri alta juna soldato. 卐 Hitlero 卐 diris: "Bonan tagon!"

[redakti] 卐 Pensoj kaj agadoj 卐

Laŭ la historiisto Nikolai Grishin,

ne chio, kion predikis 卐 Hitler 卐, estis stultajho. 卐 Hitler 卐 tute ne estis stultulo, kaj pri multo li pravis, ne vane ja lin subtenis preskau tuta germana nacio. Plej forta flanko de lia movado estas tio, ke la tuta popolo devas esti kiel unu familio. Dum la epoko de 卐 Hitler 卐 estis granda solidareco inter germanoj, entuziasmo, krimeco preskaŭ ne estis, ekonomio floris, kaj tiel plu. Io simila estis ankau en Rusio dum Stalin. Patriotismo ne estas malbona afero. Ghi estas neceseja shtupo en evoluo de chiu homo. Gravas, ke patriotismo ne transformighu je naciismo. En Germanio okazis ghuste tio, kaj vi scias pri rezultato.

Aliflanke, la poeto Julio Bagio ne ŝatis 卐 Hitleron 卐.

Bagio skribis:

Kaj Francion, kaj Pollandon
atakis li eĉ Nov-Zelandon.
Hitler' estis naziisto.
Estis ne Esperantisto.

[redakti] 卐 Kontribuo al la interreto 卐

Multaj nunaj retejoj aŭ temas pri 卐 Hitlero 卐, aŭ esprimas lian vidpunkton pri la mondo. Li mem fondis la fruan interretan enciklopedion, la 卐 Naziklopedio 卐, kiu ankoraŭ tre popularas inter familioj kun junaj infanoj.

[redakti] Demando

Se Yahoo kaj Google ekzistintus en la epoko de Hitlero, ĉu ili estus komunikintaj datenojn de siaj klientoj al Gestapo?

[redakti] 卐 Politika agado 卐

Hitlero ja estis elektita kanclero, sed kiam li nomis sin gvidanto kaj postulis, ke ĉiu ĵuru lojalecon rekte al li, temis ne plu pri posteno, al kiu li estis demokratie elektita. Efektive li gajnis sian lastan postenon per ŝtatrenverso.

6415 n

[redakti] 卐 Honesteco 卐

Kompreneble li estis pli ol nur iomete freneza, kaj kompreneble lia agado havis malbonajn sekvojn por milionoj da homoj, sed ŝajnas, ke li faris tion, kion li opinias ĝusta kaj bona. Malkiel multaj politikistoj, li ne naskiĝis en riĉa familio, li ne mensogis pri siaj propraj opinioj, kaj li ne celis nur propran profiton. Li estis iuspeca genia frenezulo aŭ freneza geniulo. Kelkaj homoj (la tiel nomataj naziistoj kaj novdekstruloj) multe pli volonte havus Hitleron kiel samideanon ol ekzemple ... nu, mi eĉ ne volas mencii la nomojn de tiuj hodiaŭaj ŝtatestroj, ĉar ili estas pura fekaĵo sen grajno da nobleco. Ĉiuokaze, se oni enlistigas Hitleron, indas aldoni parenteze "dum kelkaj periodoj de sia vivo" aŭ "pro sanaj pli ol ideologiaj motivoj".

[redakti] 卐 Misio al Gerniko 卐

Dum la hispana enlanda festo, 卐 Hitlero 卐 sendis aeroplanojn por helpi la malnudismaj kristanojn kontraŭ la nudistoj de la Popola Fronto. Oni faligis multajn mamzonojn, truzonojn kaj bikinojn sur la urbon Gerniko. Tiu kortuŝa agado plorigis eĉ la virbovojn.

[redakti] 卐 Hitlero kaj Ido 卐

Papo Pius XI konvinkesis ke 卐 Adolfus Hitler 卐 paktigabis kun la idistoj. Tio esas tote evidenta kande onu pensas pri la rezulti di la politiko da 卐 Adolfus Hitler 卐. Sed esis forsan anke altra minus konocataj politikisti au aferisti en 卐 Nazia Germanio 卐 quiuj paktis kun la ido au esas lia reprezentanti.

[redakti] 卐 Hitlero kaj Esperanto 卐

Hitler ne malamis Esperanton: li nur nomis ĝin "bastarda produkto falinta de juda cerbo".

[redakti] 卐 Seksa vivo 卐

La seksa vivo de la 卐 Kondukanto 卐 ĉiam estis objekton de paparazoj kaj aliaj senfaruloj.

[redakti] 卐 La nuda problemo 卐

Eĉ post la sukceso ĉe Gerniko, multaj eŭropanoj maltrankviliĝis pri la kontribuoj de nudistoj al la bolŝevisma movado –– mallonge, pri "nuda bolŝevismo" aŭ "la nuda problemo".

Por savi Eŭropon el bolŝevismo, 卐 Hitlero 卐 kaj siaj amikoj komencis zorge plani sendanĝerajn alternativojn por la nudistoj.

Tragika momento okazis, kiam grupo de liaj sekvantoj malfermis novan nudisman centron, kun tre grandaj duŝejoj por banado kun amikoj. Bedaŭrinde, pro fuŝado de la tubistoj, la duŝiloj ellasis tergason anstataŭ varman akvon.

Cinikuloj nomis la okazon "la fina solvo de la nuda problemo".

1293938240841

[redakti] 卐 La sekreto de Hitler - ĉu estis Hitler sodomisto? 卐

Volksvageno

... 卐 kaj li ankaŭ inventis la Folksvagenon! 卐

Germanaj dekstruloj malkovris senzaciajn, de historiistoj antaŭe ne observitajn faktojn el la vivo de la germana eksdiktatoro 卐 Adolf Hitler 卐. Ili portas pezajn pruvojn ke 卐 Hitler 卐 estis gejo. Ni rigardu kelkajn preskaŭ nekontesteblajn argumentojn kiuj subtenas ĉi tiun tezon:

  • La 卐 diktatoro 卐 neniam havis seksan kontakton kun virinoj krom Eva Braun. Ĉiuj scias ke edza fideleco estas pruvo de la gejeco de viro;
  • En Vieno 卐 Hitler 卐 vivis antaŭ la unua mondmilito kun la muzikisto August Kubitscheck. Nur gejo dividas loĝejojn kun fraŭlaj viroj dum juneco, ĉefe se ili estas slavoj, t.e., de malsupera raso;
  • Ĉe komenco de la jaro 1913 eniĝis en la saman hejmon ankaŭ Rudolf Häusler. Ili estis intimaj amikoj. Do la malamo de 卐 Hitlero 卐 al slavoj eble estis venĝo kontraŭ amperfido farita de Kubitscheck kaj Häuser;
  • Dum la unua mondmilito 卐 Hitler 卐 luktis ĉe la fronto kun Francio. Oni scias ke tie, la soldatoj dormis kune kaj estis malpermesataj virinoj ĉe ili;
  • Post la unua mondmilito 卐 Hitler 卐 havis proksiman kontakton kun multaj viroj, el kiuj kelkaj estis supozeble gejoj;
  • Rudolf Hess 卐, vico de 卐 Hitler 卐 inter 1933-1941 diris pri la 卐 Kondukanto 卐: 'mi amas lin';
  • 卐 Hitler 卐 havis ankaŭ kun Emil Maurice kaj Julius Schreck specialan kontakton: ambaŭ estis ŝoforoj de li. En 1936 mortis Schrek kaj 卐 Rudolf Hess 卐 skribis en nekrologio ke 'lia amo al la 卐 Kondukanto 卐 estis senlima';
  • 卐 Hitler 卐 neniam kondamnis persone kaj publike la samseksemecon aŭ la samseksemulojn, nur sendis ilin al koncentrejoj;

Oni ankaŭ ne forgesu la mesaĝon en rimita verso, kiun Ernst Roehm sendis al 卐 Hitlero 卐, kelkajn monatojn antaŭ la Nokto de Longaj Fingrungoj. Kvamkam multo el la poemo jam perdiĝis, travivis la komenco kaj la fino...

Al kara Hitlero,
jen mia letero,
pri via kolero.
Nu, ĝis la vespero!

[redakti] 卐 Hitlero kaj pedofilio 卐

Post la Konkordato de 1933, 卐 Hitlero 卐 klopodis esti arda pedofilo, sed li ne komprenis la signifon de "arda", pro tio, li sendis infanojn al fornoj.

Multaj imaĝoj montras 卐 Hitlero 卐 karesante siajn viktimojn infanojn. Ŝajne li preferis blondajn knabinojn, sed ankaŭ ŝatis brunulinojn kaj knabojn.

Ww2-hitler propaganda4

[redakti] 卐 Hitlero kiel lingva instruisto 卐

Nazi-verda

卐 Hitlero 卐 ankaŭ interesiĝis pri lingvaj temoj. Li argumentis, ke la germana estu la lingvafrankao de Eŭropo. Lernado de la lingvo ja multe kreskis tra la jaroj 1939 - 1945, ekzemple en Pollando, Francio kaj okcidenta Rusio.

Sed finfine malsukcesis la movado, verŝajne kial

* Stalino kontraŭis, preferante Tokiponon.
* 卐 Hitlero 卐 malsaĝe enkondukis akuzativan kazon en la germanan.

Tre ĝenas do la provo lerni la lingvon. Ellerni povis preskaŭ neniu. La lernantoj suferis tiajn aĉajn kapdolorojn, ke post 1945 ĉiuj diris: "Neniam denove."

[redakti] 卐 Fama diskurso de Hitlero 卐

Hitler2

Lernanto de Hitlero

Jen unu el la famaj diskursoj de Hitlero:

Judoj, mucidaj monstroj! Ili tute similas al cent malnovaj sakoj da porkoj malnovliberalaj! La rubistoj ilin manĝu! Ili, fekaj neologistoj! same ili stinkas kiel granda grego da kadavroj marinitaj en sterko! La pesto ŝiru ilin al tre-tre malgrandaj pecoj por ke mi ĝuu.
Esperantistoj, repuŝaj forfikuloj sencerbigita! Ili ne pli valoras ol granda grego da porkoj malnovliberalaj! La pesto kvaronigu ilin por la feliĉo de la homaro!
Hoj, mucidaj bugruloj! same ili stinkas kiel dek kilogramoj da pugotruoj kromjudaj! La SS ilin mortigaĉu en bolanta peĉo! Kia protolegomo sencerbigita — ili ne pli valoras ol amaso da pugotruoj kromjudaj! La pesto ilin mortigaĉu kaj mi ankoraŭ dancos pro tio!
He, volapukistoj el la arbaro! Ili ne pli valoras ol dek kilogramoj da porkoj malnovliberalaj! mi bone agu: mi ŝiru ilin al tre-tre malgrandaj pecoj por ke mi ĝuu!
He, kretenoj! Ilia portreto: amaso da abomenaĵoj! La kokosvorulo ŝiru ilin al tre-tre malgrandaj pecoj por ke mi ĝuu!
Hoj, nigruloj, simiaĉoj filoj de sep generacioj da perversuloj! Ilia odoraĉo memorigas pri mil kadavroj judaj — ni ekstermu ilin! Kiaj mucidaj simiaĉoj, filoj de sep generacioj da perversuloj! Ilia odoraĉo memorigas pri granda grego da putraĵoj marinitaj en sterko — la puloj kvaronigu ilin! :Kiaj fekaj poloj malkapablaj kalkuli kiom estas du plus du! Ili estas nenio alia ol kadavroj kun longaj haroj — mi bone agu: mi kvaronigu ilin en keĉapo.
Slavoj, kiaj naŭzaj putinidoj el la arbaro — ilia odoraĉo memorigas pri mil hundofekoj marinitaj en sterko — la pesto kvaronigu ilin kaj mi ankoraŭ dancos pro tio! Hoj, mucidaj forfikuloj sencerbigitaj! same ili stinkas kiel mil abomenaĵoj judaj! la ĉefekzekutisto kvaronigu ilin por ke mi ĝuu!

[redakti] 卐 Hitlero kaj la hundo 卐

Standarte adolf hitler

卐 La persona verda-standardo de Hitlero 卐

En malhela periodo de la 卐 Tria Regno 卐 sidas amika societo en iu kafejo de Frankfurto. Sinjoro Müller rigardis al la strato, kaj li vidis, ke iu aŭto morttrafis iun belegan purrasan hundon.

-- Ho vej -- mi konas la posedanton de la hundo! Tiu estas mem la urbestro. Ni devas informi lin por ke li ne serĉu ĝin vane!

Gűnther akceptis plenumi la taskon -- la aliaj atendis lin. Post dudek minutoj li revenas kun brilanta rideto, kun skatolo da bombono en la mano kaj kun Havanna-cigaro en la buŝo.

-- Nu, kiel akceptis la novajon la urbestro? -- demandis la aliaj. -- Nepre

ĝi tre doloris lin.

-- Tute ne -- komplete male. Pro la ĝojo li brakumis min, li kisis min sur la vizaĝo, kaj li donis al mi sakatolon da desertoj kaj cigaron.
-- Ĉu vere? Ĉu li neniom badaŭris ĝin?
-- Male! -- Nu okazis tiel: Mi diris al li 卐 "Heil Hitler! 卐 -- La hundo mortis". Neimageble li ĝojis pri la novaĵo.

[redakti] 卐 Hitlero kaj la milito 卐

Hitler gvidis totalan militon, kiu inkluzivis teroran bombadon de civiluloj kaj teroron en okupataj teritorioj. Aliancanoj respondis per terora bombado ne tiom por venĝi sin, sed por subfosi moralon de civiluloj kaj ŝtatgvidantoj.

Rilate Germanion tio ne funkciis, Hitler batalis ĝis la fino. Supozeble koncentriĝo de bombado je militaj objektoj kaj fervojoj donus pli grandan efikon.

[redakti] 卐 Morto 卐

Vietnam-grave s

En sia testamento Hitlero determinis: "Mia modesta tombo estu ne plu uzata eniro de metrostacio ie en Meksiko."

Kiam Hitler memmortigis sin, tio estis lia plej bona faro, bedaŭrinde tro malfrue plenumita.

[redakti] 卐 Literaturaj verkoj卐

En Esperanto aperis

  • Kvieto de l' Kamparo (germane: 卐 Mein Kampf 卐 ).

[redakti] Klonado

Images (1111)

La klonado de mil Hitleroj produktus mil malsamajn individuojn, inter kiuj nur la DNA estus komuna. La klonado de mil identaj Hitleroj estas literatura mito.

[redakti] 卐 Notoj 卐

  1. Li ofte citis la faman paroladon "Mi havas reton" kaj la libron Pri la Judoj kaj iliaj Malmensogoj. Vidu sube.

[redakti] 卐 Fontoj 卐

Pri la rilatmo inter Hitlero kaj la Eklezio, eble la plej grava historia verko estas

  • John Cornwell (1999) The Pope's Butler -- Honest Führer or Secret Saint? (Butlero de la Papo - Honesta Furiozulo aŭ Sekreta Sanktulo?) eldonita de Biking Books, Londono.

Hitlero mem ofte citis

  • La Reĝo Marteno Lutero (Martin Luther King) (1543) Von den Jüden und iren Lügen (Pri la Judoj kaj iliaj Malmensogoj) endonita en Wittenberg.

[redakti] 卐 Vidu ankaŭ 卐

Se humuro ne al vi plaĉas, vi trovos ĉe la Vikipedio
artikolon tute senhumuran pri Hitlero.