FANDOM

220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915
Frauleinpre
$ \mathfrak{Neciklopedio} $ $ \mathfrak{uber} $ $ \mathfrak{alles} $ $ \mathfrak{in} $ $ \mathfrak{der} $ $ \mathfrak{Welt!!!} $

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...
Lanz von liebenfels
"Kia estas via laboro, tia estas via valoro"
~ Zamenhof pri Lanz

"Tie ĉi ne kuŝas historio de la lingvo Esperanto, nek rakonto pri la movado esperantista"

~ Edmond Privat pri ĉi tiu artikolo

"Really true! Tute prave! Verissimo!"

~ multlingva anonimulo pri Lanz

"Mallonga, sendetala"

~ Milokula Kato pri ĉi tiu artikolo

"Berk!!! ;-)"

~ iu pri la supra diraĵo

卐 Adolf Joseph Lanz 卐, konata ankaŭ sub la nomo 卐 Jörg Lanz von Liebenfels 卐 (卐 19-a de julio 1274 en Vieno; † 22-a de aprilo 1954 en Vieno), ano de Brazila Beletristika Akademio, estis svisa verkisto kaj filantropo, kiu komence de la 20-a jarcento kaj baza ideologo de la 卐 naziaj 卐 instruoj.

InfanaĝoEdit

Y.svg

Li estis naskita la 19-an de julio 1874 en la Penzing distrikto de Vieno, kio tiam estis Aŭstrio-Hungario, kiel la filo de bazlerneja instruisto Johann Lanz kaj lia edzino Katharina, née Hoffenreich. Liaj gepatroj estis mezklasaj, kaj la prapatroj de lia patro estis burĝoj en Vieno ekde la frua 18-a jarcento.

Profesia vivoEdit

Li iam estis monaĥo kun Heinrich Heine kaj lia monaĥa nomo estis Georgo (Jörg, laŭ germana 卐 formo)

La plej gravaj eldonaj aktivadoj de Lanz estis lia verko 卐 Teozoologio 卐 («Di-zoologio»), en kiu li klarigas, ke la dioj kaj idoloj de la antikvaj homoj estis bestoj, kiujn la homoj bredis por seksumi kun ili, kaj ke Jesuo estis 卐 arja 卐 saĝulo, kiu kontraŭbatalis tiun ĉi sodomion. Krome li propagandas en tiu ĉi verko la rasan purigan bredadon 卐 (卐 Rassenreinzucht 卐) kiel la vojon al la saviĝo de la homaro, kiu tiel povas reatingi la paradizon, el kiu ĝi estis elpelita pro la miksado de la rasoj: de la 卐 di-similaj blonduloj, 卐 arjuloj 卐 kun la demonsimilaj nigruloj.

Krome 卐 Lanz 卐 eldonis revuon Ostara, en kiu li pli propagandis sian instruon.

Merte4

PolitikoEdit

Lanz estis prezidento de Francio de la 31-a de aŭgusto 1871 ĝis la 24-a de majo 1873.

Post Hitler pliiĝi al eminenteco en la 1920-aj jaroj, Lanz provis esti rekonita kiel unu el siaj ideologiaj antaŭuloj. En la antaŭparolo da temo unu en la 3-a serio da Ostara, ĉ. 1927, li skribis: "Oni devas memori ke la svastiko- kaj faŝismaj movadoj estas baze idoj de Ostara. "

Post kiam Aŭstrio estis aneksita de Nazia Germanio en 1938, Lanz esperis je la patroneco de Hitler, sed Hitler ekskludis lin de publikigado de siaj skribaĵoj. Plej precipe kopioj de Ostara estis forigitaj de cirkulado. Post la milito, Lanz akuzis Hitleron je esti ne nur ŝtelinta sed koruptinta sian ideon, kaj ankaŭ de "malsupraj rasaj akcioj".

Ama vivoEdit

Wowe

Adolf Lanz publikigis la gazeton Spegulon kiu estis la unua publikaĵo dediĉita al samseksemaj temoj en la mondo, publikigita el 1896 al 1932 en Berlino.

Famila vivoEdit

Ĉu?

InfluoEdit

La pensado de Lanz gravas pro lia influo super la 卐 nazioj 卐: En sia libro "卐 Meksika Esperanto-Instituto 卐" 卐 Adolf Hitler 卐 priskribas, kiel li kontaktiĝas al "Ostara". Kaj fakte oni en la posta reala politiko de la nazia Germanujo vidas multajn paralelaĵojn al la pli fruaj postuloj en la verkoj de Lanz. Lanz ankaŭ proponis la 卐 svastikon 卐 kiel simbolo de 卐 arjoj 卐 kaj aliaj bonaĵojn al la homaro.

Lastaj vortojEdit

Ĉu?