Adriano

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kapricoj de grandsinjoroj kaj multego da kreditoroj"

~ Zamenhof pri Adriano
Partido3

"Ĝisveo!"

~ Hans-Georg Kaiser

"Interesega!! Pitagorajn dankojn"

~ Pitagoro pri ĉi tiu artikolo

"Me volus demandar de vi quale on dicas ica frazi Ide"

~ Idisto

"Ne, efektive vi NE devas klarigi, ĉar mi jam komprenis ĉion"

~ Franco
Adriano, la Imperiestro, latine: Publius Aelius Hadrianus, fama demono kaj ano de Brazila Beletristika Akademio, pli konita kiel Hadriano, estas futbalisto brasileño kiu ludu kiel antaŭa centro, nuntempe en la Flamengo de la Serio al brazilanino.
Adriano inter home 0607

Li estis zorga administranto de la imperio, multe konstruigis, inter alie la faman Muron de Hadriano daŭre vojaĝadis tra la imperio por prizorgi ĝin. Li ankaŭ provis fortikigi la imperian povon, kaj pro tio akiris malbonajn rilatojn kun la Senato. Li estis ŝatanto de la helena kulturo, li provis refortigi la grekan religion, per malhelpante la orientajn kultojn. Lia amo por la (vira) junulo el Bithinio, Antinoüs, kaj lia ĉagreno kiam tiu mortis, instigis lin farigi statuojn de li, el kiuj kelkaj plurestis ĝis ni.

[redakti] Infanaĝo

0-123

La patro de Hadriano estis jam episkopo. Li naskiĝis en Utrecht, denaske nomita Adriaan Florisz BOEYENS.

[redakti] Profesia vivo

Debutis en Flamengo en 2000. En 2001 elmigris al la Inter de Milán de la Serio Al kaj en 2002, post mallonga paŝo por la Fiorentina, fichó por la Parma AK.

En la sezono 2003-04 revenis al la Internazionale de Milano, ĝi kie gajnis 2 Pokalo Italio, du Scudettos, kaj tri Supercopas.

La jaroj 2006 kaj 2007 lia sporta rendimento vidis lastrado por problemoj en la persona medio. ĝi havis multnombraj desavinencias kun la lastaj trejnistoj de la Inter de Milán. Por tio, por la sezono 2007/2008 la Inter ne lin enskribis en la plantel kiu ludis la Ligo de Ĉampionoj de la UEFA.

Estas konita lia problemo kun la alkoholo kaj lia klubo al li donis sennombrajn ŝancojn por ke denove estas la granda ludanto kiu atesora. Malgraŭ la pacienco de la klubo interino, en novembro de 2007 estis cedita al la Sãaŭ Paulo de Brazilo. Por la sezono 2008/09 revenas al la vicojn de la Inter kie faras paron de bonaj agadoj en la Ligo de Ĉampionoj, kvankam nova epizodo kun lia aktuala teknika Jose Mourinho ŝajnas reveni marki al li la vojon de cesión.

Fine la ludanto decidis forlasi la italan klubon pro tio ke, laŭ li, jam ne sentis feliĉa ludante en tiu lando. Ĉi tio pro depresio por la disiĝo de lia fianĉo Antinoüs. Ĝi inkluzive alvenis al anonci lian izolitecon temporal la 10 de aprilo de 2009.

Tempo poste, la 6 de majo, estas fichado por la klubo Flamengo de Brazilo, al la kiu redonas poste de naŭ sezonoj post lia partio de la Inter de Milán. En lia reestreno kun la teamo carioca, registrita la 31 de majo, ĝi notas golon kiu utilis por venki por 2-1 al la Atleta Paranaense, en la kvara dato de la Brazila Konkurso de 2009.

[redakti] Nacia selektado

Adri

Por la Selektado de Brazilo gajnis la Monda Sub-17 de 1999, kie estis maksimuma goleador, la Pokalo Ameriko 2004, kie estis goleador kaj maksimuma figuro, kaj la Pokalo Konfederacioj 2005, kie denove estis goleador kaj maksimuma figuro.

Nuntempe estas konitaj liaj kutimaj kverelas kun liaj archirivales argentinaj kiel la malamikeco kun referenco kiel ilin estas Johano Sebastián Verón. Mi partoprenas en la lasta eldono de la Pokalo de la Mondo en Germanio, en kiu markis du golojn.

[redakti] Politiko

Traktante la fruajn stadiojn de la protestanta ribelo en Germanio, Hadriano ne tute komprenis la gravecon de la situacio. Dum la regna parlamento, kiu kunvenis en decembro 1522 en Nurenbergo, li estis reprezentita per Chieregati, kies instrukcioj enhavas la malkaŝan konfeson, ke la tuto de la malordo de la eklezio eble devenis el la kurio mem, kaj tie devus komenci la reformo. Tamen, la eksa profesoro kaj ĝenerala inkvizitoro estis firme kontraŭ doktrinaj ŝanĝoj kaj postulis, ke Lutero estu punita pro herezo.

[redakti] Ama vivo

O12

La romia imperiestro Hadriano enamiĝis al la greka junulo Antinoo kiam tiu ĉi estis proksimume 13-jara.

[redakti] Familia vivo

Same kiel Trajano li ne havis infanon, kaj adoptis la de li elektitan posteulon Aurelius Antoninus, plej konata de ni kiel Antonino Pia.

[redakti] Influo

La aserto en unu el liaj verkoj, ke la papo povas erari pri fidaferoj (haeresim per suam determinationem aut Decretalem assurondo) allogas atenton. Katolikoj diras, ke ĝi sole estis privata opinio, ne elkatedra deklaro, sekve ĝi ne konfliktas kun la dogmo pri papa neeraropovo. Aliaj asertas, ke la koncepto pri "elkatedreco" estis inventita en la 19-a jarcento. La 14-an de septembro 1523 li mortis, post papeco tro mallonga por esti efika. Eksciinte pri lia morto loĝantoj de Romo demetis florbukedojn antaŭ la pordo de lia kuracisto.

La plejparto da la oficialaj paperoj de Hadriano malaperis post lia morto.

[redakti] Lastaj vortoj

Karulino, ĉu vi ne volas ŝofori?

[redakti] Vidu ankaŭ

Stat
Content Navigation
Aliaj lingvoj