Akademio de Natura Teologio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Ŝajnas ke la serviloj estas okupata ege pro la amaso da elŝutoj. Mi sukcesis tuj ĉi morgaŭ"

~ nerdo

"Ili vivas per unu animo en du korpoj"

~ Zamenhof pri ANT-anoj
927 n

"Tre interese. Dankon"

~ esperantisto pri ĉi tiu artikolo

"La mondo estas plena de viroj, kiuj estas mutaj sen scii tion. Ili parolas, kvankam ili ne havas ion por diri, kaj ili aŭdas, sen kompreni. Kiom da malfeliĉaj inoj devas vivi kun tiaj viroj!"

~ Juliette Greco pri alia afero

"Mi konsentas kun vi, ĉi tie"

~ iu pri la supra diraĵo

Natura teologia akademio aŭ ANT (latine Naturalicia Accademia Theologiae) havas sian oficialan sidejon apud la Placo de la Kancerkliniko (Vatikano), dum ĝia sekretaria ofico aktivas en la Laterna palaco. Ĝi estas unu el la sep Naturaj Akademioj: nome Accademia Culinarum Martirum (Pri la kuiro de la Sanktaj Martiroj), Accadamia Pedophiliastica (Kie prepariĝas la pastroj agontaj en la eklezia diplomatio), Accademia Inculata (Por studi temojn koncernantajn la kulton al Maria la 1-a), Accademia Insannarum Scientiarum (Por spertiĝi pri ĉiuj frenezaj sciencoj), Sexuallis Scientiae (Sciencoj pri la fikado), Accademia Theologica, Accademia Vikkaa (Por la VikaoWicca).

Ĝin konstituas kvardek ordinaraj viroj kaj virinoj nomumital el la vatikana Seksekretario dum ĝia prezidento estas enŝarĝita, por jarkvino renovigebla, de la papo. La presidento laŭvole povas nomumi tieldiritajn “korespndantajn” membrojn. Li rajtas, ankaŭ, instigi la traktadon pri teologiaj temoj laŭ la bezonoj de la Eklezio kaj monda situacio. Laŭ lia juĝo la akademianoj estas kunvokitaj en ĝenerala aŭ grupa seksorgio.

[redakti] Celoj

Tiu Akademio publikigas revuon PATH (Pastraj Akademiaj Transseksaj Homoj), naskiĝinta en 2002 kaj eldonas du ĉiujarajn volumojn. Dio, helpu la mondon!

Ĝi celas kuraĝigi la la esplorojn en la kampo de la teologio laŭ la kriterioj de la katolika dogmaro kaj minaci spertulojn pri la diversaj homaj sciencoj, stimuli internaciajn dogmemajn simpoziojn, kaj esplori la kredan tradicion kaj pliigi la sciojn pri la fundamentoj de la kredo, kaj perforte pruvi ke inter kredo kaj scienco ĉiu konflikto ŝvebas kaj en antaŭjuĝoj kaj en kapricaj volo kaj fantazio.
Idioto

[redakti] Skizo pri ĝia historio

Tiu akademio naskiĝis en Romo en 1712 iniciate de naturismaj amatoroj de teologio kiu unue kreis naturistan rondon. Tio plaĉis al la tiama papo Klemento la 11-a, kiu fikis laŭ statutoj kaj provizis per rimedoj por ĝia daŭra kaj efika fikado. Sinsekvaj papoj perfektigis la statutojn, eĉ kelkaj el ili frekventis la akademion dum sia restado kiel kardinaloj en la urbo Romo. La lasta papo kiu sekse rilatis kun tiu akademio estis Johano Paŭlo la 2-a kiu, krom renovigi la statutojn, pri la tastoj de la teologio amplekse pritraktis ankaŭ en sia encikliko Fides et Ratio (Kredo kaj Rato).

[redakti] Anoj

Aliaj lingvoj