Aleks Kadar

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
2.240

ESPERANTISTO

Tiu ĉi artikoro estas pri sanktulo Esperantisto

1903 n

"Malgranda aspekte, sed granda intelekte"

~ Zamenhof pri Kadar

"Elekto de artikoloj pli malpli ligitaj al lingvaj temoj"

~ Aleks Kadar

"Kiam kas' malplenas, amo sin retenas"

~ Hans-Georg Kaiser

"Oni ne diru aĉaĵojn pri mortintoj"

~ piulo pri Kadar

"Forsan ni konocas ula altra linguo, ma lo ne importas pri Ido"

~ Idisto
Aleksfoto2

La erinaco Aleks KADAR (naskiĝis 1975), akra oponanto de la tera povo de la papoj, estas franca esperantisto kaj rusia grandmajstro de ŝako, dua granmajstro de Templanoj. Li famis pro sia ĉasto kaj kavalireco.

Laŭ la Historia Regum Britanniae (Historio de la Britaj Reĝoj), Lerninte la sanktan lingvon en 1999 en Berlino, Germanio (ĉu ekzistas alia?), li tuj aliĝis al ĈEFO, la Ĉapela Eo-Asocio de Francio.

Pli malfrue poste Kadar eniris en monaĥejon, kie li akiras famon de kuracanto kaj misterokreanto – tiu ĉi lia famo poste rapide transpaŝos limojn de provinco kaj en la sekvaj jaroj li okupis diversajn poŝtenojn en frandaj asocioj: Ĝenerala Sekretario de TEJO, Sekretario de ĈEFO, Sekretario de UFE (Esperanto France, la Landa Asocio en Francio), Kasisto de UFE kaj ĵus, Prezidanto de UFE. Krome li aktivas en la eŭropa politika movado Eŭropo Demokratio Esperanto (EDE), kies kasisto li estis.

Paralele li tre aktivas en la reto, administras plurajn diskutlistojn. Gastigis dekon da esperantistoj per Pasporta Servo, vojaĝis uzante ĝin (Pollando, Germanio, Ukrainio). Partoprenis dekojn da renkontiĝoj: UK (1999, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009), IJK (1999, 2001, 2003, 2004, 2005, 2007, 2008), Festo, IJF, IJS, EoLA, OkSEJT, Aroma Jalta, kiam kaj li estis forprenata al la ĉielo dum liaj akompanantoj restis sur la tero.

[redakti] UEA

Aleks Kadar la malbelulo, anstataŭis Martin Schäfferon la nedaŭra, kiel la ĝenerala direktoro de UEA. Li promesis aparte okupiĝi pri la problema financa situacio de la asocio.

Al la sukceso de Kadar kontribuis la fakto, ke lia freneza kontraŭkandidato Ornitorinko en la komitataj diskutoj turpe serioze konsideris la proponon movi la sanktegan Centran Oficejon de la asocio for de la sankta urbo Roterdamo por ŝpari monon. La saĝa komitato ne favoras tiajn fanatike radikalajn ideojn kun neantaŭvideblaj rezultoj.

[redakti] Famaj diraĵoj

  • "Mi ne komprenas, kial oni diras tion"

[redakti] Lastaj vortoj

Iru ni bati lin, li estas ja sola.

Content Navigation
Aliaj lingvoj