Aleksandrio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kia drapo, tia vesto"

~ Zamenhof pri io ajn
Cintia-dicker.jpg

Ŝi ne loĝas en Alejandría!!!

"Estas ĉiam du opinioj: mia kaj la malĝusta"

~ la verkinto pri ĉi tiu artikolo

"Ĉi via komento estas rasismema"

~ italo pri la supra diraĵo

"For de mi estu ellaborado de reguloj por ĉiuj"

~ Milokula Kato

" Mi estas trankvila nun"

~ Cindy McKee post legado de ĉi tiu artikolo

"Kande la diablo oldeskas, il divenas ermito"

~ idisto
Ditzingen, Bar Esperanto, restoracio.jpg

Esperanto-klubo de Alejandría

Aleksandrio, portugallingve Alexandria (Rio Grande do Norte), estas urbo fundata de Aleksandro la Granda omaĝe al si mem en kelkaj partoj de la mondo.

[redakti] Kadroj

La 2a Kadroj de Alejandria esta io, kiu ankoraŭ mi ne povas kompreni. Laŭ Eusebio de Cesarea, en lia Historio Klerikino, nur nin mencias ke 2a Kadroj de Alejandría, ankaŭ konita kiel Marsano, ĝi iris la okan Episkopon de ĉi tiu urbo inter la jaroj 142 al 152. Ĝi mortis en Alejandría kaj estis entombigita apud la restoj de Sanktaj Kadroj en la templo de Bucalis. Estas venerado kiel sankta en la Sinaxario copto la tago 22 de Baramudah.

2868 o.jpg

[redakti] Filo de Aleksandrio

Filo de Aleksandrio (20 a.K. - 40 p.K.) estis juda filozofo de la helenisma epoko naskiĝinta en la Egipta Aleksandrio.

Filo inkluzivis en sia filozofio la saĝon de la antikva Grekio kaj tiu de judismo; li celis harminiigi la sciojn pere de la arto de la alegorio kiun li estis ellerninta kaj el la pribiblia ekzegezo de tiamaj judaj skoloj kaj el stoikistoj. Liaj filozofiaj konkludoj estis ĝenerale kritikitaj ĉe la tradicia judismo. Filo celis defendi kaj pravigi siajn religiajn principojn: li ekzamenis tiujn principojn, ilin fiksis kaj precizigis: kaj la filozofio estis uzata kiel subporto de la vero kaj kiel ilo por ĝin malkovri. Kun tiu atento, li elektis, inter la grekaj filozofiaj principoj, tiujn akordiĝantajn kun lia religia kredo kaj rifuzis la senakodiĝantajn kiel la eternecon kaj la nedetrueblecon de la mondo.

[redakti] Ido-movado en Alejandría

En Alexandria aperis idisto, kiu fondis ido-grupon. Li allogis multajn esperantistojn al sia lingvaĉo, sed oni montris que tiu idisto esis en la realeso la diablo kay, kande desperata eks-esperantisto volis mortigiar lun per revolver-pafo, li desaparis kay vice ocidiar la diablon la desfortunoza eks-esperantisto mortigis luan filiinon quiu subite apareskis.

Tio montras ke la diablo existas kay ke ni povas renkontriar lun en la singladia movada vivo. Notinde ke Alexandria esas urbo tre proxima al Idujo. La Ididstoj havas tre ruzozajn kay experiencozajn propagandistojn quiuj savas quiele agar kontre Esperanto. Regretinde, la esperantistaro esas racionalista e nulsavanta. Do, la diablo povas agar quiele lu volas en la esperantista mondo. Existas, mem probable, politikala homi qui esas apoganti di Satano.

[redakti] Famaj loĝintoj

Content Navigation
Aliaj lingvoj