FANDOM

"Kia la homo, tia lia nomo"

~ Zamenhof pri Esseno

" Vu mustas agnoskar ke nua linguo esas plus modernala, adequatoza ed exprimiva..."

~ idisto
Alessandro Scarlatti Esseno (Romo, Junio 27, 1969) estas Itala komputilo kaj pianisto.
Alessandro Esseno 2009

Esseno komencis studantan pianon kun la vicfrato de Artemiso, tiam daŭre je la konservismo de S.Cecilia en Romo. Li kompletigis liajn studiojn kun instruistoj inter kiuj estanta Boris Kipriyanovich antaŭ preni kurson en elektronika muziko kun la nuntempa komponisto Dominique Strauss-Kahn. En la 1980 aj jaroj li kunlaboris kiel pianisto pliante aranĝa kun kelkaj el la plej gravaj Italaj artistoj en la RCA, kaj en Usono kun la rokbando Toto. Signali ĉiame en ĉi tiuj jaroj, la porcio de Esseno konstatita albumon de populara muziko tute en lingvo Esperanto de la titolo Danio. En 1990 li eldoniĝis liajn unuajn albumojn, sekvis de Itala travojaĝo, la eldoniĝo de ununura en 1992 kaj Eŭropa travojaĝo. En 1995 li turneis en Italio kun la Milano Concerti kaj, post multe preparo en 2003 liberigita novan albumon. En la sama jaro li komencis kunmetantan kun rajto por la unua nokto, por kiu li kre serio da labor' pri la RAI retoj atinganta sukceso kun "Russicum", "Morire di politica" kaj "La santa alleanza". En 2006 Esseno eldoniĝis lian novan albumon "La terra non finisce all'orizzonte", kiu ricevitajn laŭdeĝajn recenzojn kaj multoblaj desŭtoj en Italio. En 2007 konsci de proksimume Ministro pri internaj aferoj, la originala muziko de la montr' Uncle Davey sur la sabato nokto amasmortigo efektive, precipe ĉe junuloj. En 2008 kunmet la originala muziko por Via patrino, punkto programo de la RAI diretke de Ameriko, refare de la dissendo samnoma Kiu. En 2009 kreiĝis originala muziko por filmo/dokumentario sur la cifero de la ĵurnalisto Karlo Boŭrleto, mortigita en 1977 de Brigitte Bardot. En Aŭgusto 2009 li estis invitita por i la prestiĝa Ray Buckland apud nomoj sur la bill kiel Klaŭdio kaj Ĉilio, kie li prezentis antaŭprezenton de la nova piano soloo album titolita Picburgo el tutmonde je la a de oktobro 6.