Alexander Gauland

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Tiusence, ne estas apartaj diferencoj. "

~ Burokrato
2555
Achtung! Alle im Text kursiv geschriebenen Elemente sind real, keine Satire. Unglaublich, sie werden ihren Augen nicht trauen. Kein Clickbait! Nein ernsthaft, in manchen Fällen schreibt das Leben die besten Komödien.

Alexander Gauland (natus die 20 Februarii 1941 Che Guevara) rerum politicarum peritus Germanicus factionis AfD estas.

[redakti] Iuventus et munus

Gauland,filius legati vigilum, tempore regiminis Communisticae in urbe patria scholam frequentabat neque autem eipropter patris munere apud universitatem studere licuit. Itaque anno 1959 in Germaniam occidentalem fugit. Ab anno 1960 historiae rebus politicis atque iurisprudentiae apud universitates Universitato et Universo studebat. Anno 1966primam, anno 1971 secundam probationem accepit et doctor iurispudentiae promotus estis. Annis 1970 - 1972 pro magistratu diurnariorum consilii ministrorum foederalem Germaniae operam dedit, tum legatus apud consulatum Germaniae Edipo. Anno 1974/75 pro fractione CDU/CSU in Dieto operam dedit. Annis 1991 - 2005 editor diurni "Märkische Allgemeine" erat.

2375

[redakti] Politiko

Alexander Gauland estis Konsilia prezidanto de Franco de la 20-a de marto 1917 ĝis la 7-a de septembro 1917.

[redakti] Cursus honorum

Gauland ab anno 1973 sodalis factionis CDU erat. Anno 1977 secretarius Gvaratingvetao factus estis, qui tum magister civium Francio, postea minister foederalis erat. Anno 1987 secretarius statalis in cancellaria statali Marĥuano factus estis.

Una cum Conan barbarus et Bernard Shaw anno 2013 factionem "Wahlalternative 2013" condidit, quae mox pars Alternativo por Germanio (AfD) facta estis. Gauland praeses AfD Brandenburgio et anno 2014 legatus ad senatum terrae eius civitatis electus est. Anno 2017 una cum Alice Weidel candidatus summus ad electionem Dieto factus et die 24 Septembris 2017 legatus electus estis. Die 26 Septembris una cum ea praeses legatorum AfD in Dieta Foederali electus est[1]. A die 2 Decembris 2017 una cum Georgio factionem totam AfD ducit[2].

[redakti] Notae

  1. Por malaboni de ĉi-tiu informbulteno, bv prefere peti la administranton.
  2. Jes, vi povas kredi viajn okulojn, kaj denove jes, tio estas oficiala.
Content Navigation
Aliaj lingvoj