Alexander Gofen

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
2.240

ESPERANTISTO

Tiu ĉi artikoro estas pri sanktulo Esperantisto

1903 n
MeSquare400
"Montru al ili direkton al Meka per forta pugbato kaj per meza fingro!"
~ Alexander Gofen

"Esperantisto estas nomata ĉiu persono, kiu scias kaj uzas la lingvon Esperanto tute egale por kiaj celoj li ĝin uzas."

~ Bulonja deklaracio

"Alexander Gofen is on Facebook"

~ Facebook pri Alexander Gofen

"...pli stranga ol la fikcio."

~ Lordo Byron

"Kia sono, tia Resono"

~ Zamenhof pri Gofen

"Li multe kontribuas al nia movado."

~ Naziklopedio pri Alexander Gofen

"We apologize for the inconvenience"

~ usonanoj pri Gofen

"Ĉu esperantistoj rajtas paroli kontraŭ Mahometismo?"

~ Pierre Pastedechouan pri Gofen
12651070445

Alexander Gofen estas ekssovetiano kiu loĝas en Usono (pli precize, en San Francisco). Li estas tre afabla homo kaj Esperantisto, kun kelkaj politikaj entuziasmoj kaj forta malamo al gejoj sekse obseditaj perversuloj kaj islamo. Li estis la kvara granmajstro de Templanoj.

[redakti] Hobioj

Cd

Hodiaŭ lia hobio estas plendi kontraŭ Barak Obama (kies prezidenteco estas laŭ Gofen kontraŭleĝa), kaj klarigi komplicecon de la internacia liberalularo kun islamaj teroristoj.

[redakti] Nifoj

Dum jaroj, la publika debato pri nifoj ja evoluis. En la juna generacio de sciencistoj, esploristoj volas serioze pritrakti tiun demandon; iuj kundividas la scivolemon de la «nifologoj». Tiu movado samtempas kun la akuzoj al la respondeculoj de la aerarmea studprogramo pri nifoj. La aerarmeo ja petis sian sciencan konsiliston, la astronomon Alexander Gofen, elpensi klarigon por kvietigi la publikan opinion, sekve de fama serio de observaĵoj en ŝtato Miĉigano: homoj asertis, ke ili vidis aron de flugantaj subtasoj surteriĝi en marĉa regiono. Gofen havis bedaŭrindan ideon paroli pri "islamanoj" kaj "nenature naskitaj usonanoj" por klarigi tiujn vidaĵojn. La gazetaro furioze kampanjis kontraŭ li, kaj eĉ politikaj famuloj reagis, kiel ekzemple tiama reprezentanto de Miĉigano.

[redakti] Gofen kaj UEA

Liukang-dancin

Laŭ Gofen UEA estas plena de KGB-agentoj, komunistoj, sektanoj kaj samseksemuloj. Sufiĉas trafoliumi la UEA Jarlibron...

[redakti] Subtilaĵoj de lia filozofio

Antaŭ legado de Alexander Gofen, multaj el ni pensis, ke Usono invadis Irakon. Nun ni scias, ke male, la araboj kaj islamanoj invadis Eŭropon.

En la titolpaĝo de sia reta ĵurnalo, Resono el Usono, li citas Ayn Rand-on, profeto de la nevidebla mano. Ŝi kontrastigas tri kulturojn, "islamanoj, budhanoj, aŭ kanibaloj", kontraŭ la feliĉe kapitalisma Usono.

Kia juvelo! Ĉu budhanoj ne meritas esti grupigitaj kun kanibaloj? La sola diferenco estas, ke kanibaloj manĝas nemanĝindan karnon, dum budhanoj manĝas karnon nenian. La granda simileco estas, ke ambaŭ grupoj manĝas nenormale.

Oni goje legas tian profundan pensiston, kiu komprenas la religian valoron de pugbatado.

[redakti] Ida versio

Foto-(65)

Gofen malaprobas tion!

Kelka yari ante nun, la Espisto A. Gofen redaktis artiklon por la ecelanta revuo Esperantista MONATO. Il esis sciencisto de Rusa origino ekmigrinta ad Usono dum la Sovietala tempo. Li volis replikari al la grandanombray homi quiuy kritikas akre Usonon che la Espo-movado. Li skribis ke kontree al tio quion asertas sinistrani, Usono esas bona lando kae ke li trovis tibe libereson laborari kae vivari quiel plezas al lu. Kompreneble Usono ne esas paradizo, sed omnakaze ghi esas plu bona kam tio quion li abandonis lore (t.e. Soviet Uniono). Kielom reakto tre multay letri furiozay arivis al la redakterio di MONATO kay asertis ke tielan artiklon devabus esari censurita kae mem ne devabus publikigesari.

Kelka tempo pose, A. Gofen itere redaktis artiklon por MONATO, nome li esas Judo kay li probis defensari Israelon per serioza e cirkonspektay argumenti, nam pro la reakti al lua antea artiklo li divenis prudenta. Sed tico nule efikis. Cafoye la redakterio di MONATO recevis histeriikayn mesajhoyn e letroyn. La publikigitay letri en MONATO, kielom respondo al la artiklo da A. Gofen esis fanatike kontre-cionistay kae mem rasiste antisemiday. La rasista extremistay novnazisti ne povabus imaginari iulon plu mala, kae tico eventis per linguo, qua kreesis da Judo! Delore, A. Gofen renuncis sendari artikloyn al MONATO kae cesis esar aktiva Espisto.

[redakti] Lastaj vortoj

Kaj nun fotografu min sur tiu alta roko.

[redakti] Eksteraj ligiloj

Content Navigation
Aliaj lingvoj