Alfredo Pérez Rubalcabra

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1331
"Kiu fremdan avidas, propran forperdas"
~ Zamenhof pri Rubalcabra Fontoj, aŭ ne

"Mi plu pledas por Esperanto!"

~ esperantisto pri Rubalcabra

"Esta es bon ance por lingua aidante"

~ Lingvafrankisto pri la supra diraĵo

"ĈU VERE??"

~ Cindy McKee

"Quale la lito, tale la dormo"

~ idisto

"A mi aviso, tu comprension non es correcte"

~ Interlingvaisto

"Dnes es pervju den om tvoi ostatju zxizn"

~ Mark Hucko

"Mi rakontos al vi grandan sekreton, nur vi rajtas tion scii!"

~ Anĝelo Kadro
Jozefo Alfredo Pérez Rubalcabra Fontoj, ano de Brazila Beletristika Akademio, konita popole kiel La Kokido Fontoj (n. Santiago de Ĉilio, 25an de oktobro 1947), estas elstara kantisto kaj anoncisto de televido chilene.
Brastando

Tiu ĉi NE estas Fonto

[redakti] Trajektorio

[redakti] Muzika Kuro

Alfredo Pérez Rubalcabra Jozefo Alfredo Fontoj komencis lian kuron kiel kantisto en la periodo de La Nova Ondo, muzika movado ĉiliano de la jardeko de 1960. Ĝi komencis kantante en la lernejo partoprenante en grupoj folclóricos, sukcesante lia unua registrado kun la grupo "La De la Vojeto" (Kuracas de mia Vilaĝo) kiel unua voĉo. Poste estis malkovrita de la mastro de "Produktadoj Heliko" Antonio Contreras, al la iri la komponiston Gustavo Arriagada al montri liajn kantojn. Tie la produktanto interesis en kiu kantis la maketojn, kaj ĝi petis koni lin al "tiu knabo kiun vi kantu" al kiu lin proponis gravuri kiel solisto kanto de lia propra autoría (Vin Perdis), kiu estis granda sukceso kaj mi pelas lin tuj al esti diskonigita de ĉiuj radio-stacioj radiales de la lando. Poste daŭre gravurus liajn komponadojn kaj de Gustavo Arriagada. En tiu tempo ricevis la titolon de la "idolo de la calcetineras", pro la granda populareco kiu havis inter la junaj; ĝuste ili estis kiuj aĉetis tegas al ŝi Ritmon, kie la kantisto aperis senĉese. Lia pli fama kanto estas "mi perdis Vin", kiu skribis en 1968. En 1976 akiris la trian lokon en la Festivalo de la OTI en Urbo de Meksiko, kun la kanto Estis nur chiquillo. En la jaro 2000, Jozefo Alfredo Fontoj gajnis la Mevojn de Arĝento kaj de Oro en la XLI Internacia Festivalo de la Kanto de Vitejo de la Maro.

[redakti] Kuro en radioaparato kaj televido

1129

En la jardeko de 1980 stiris la programon Al la akno kun la Kokido en Radioaparato Vestibloj apud Alfredo Lamadrid. Estis ŝoforo en Kanalo 13 de programoj kiel Nia Horo, Sukceso kaj ĝi Venĝas Kun mi por kiu akiris Premion APES en la jaro 1999. Ĝi poste ŝanĝis al la televida stacidomo Mega, ĝi kie stiris Ĉiam kun vi kaj Inter Nin. Same estis la animador de diversaj lokaj festivaloj, kiel la Festivalo de la Lakto kaj la Karno de la urbo de Osorno.

En 2007 integris kiel concursante de la Freneza programo por la danco, de Kanalo 13.

En 2008 partoprenas en la teleserie Malbona konduto de Chilevisión interpretante al Vilhelmo Gallardo, kaj en septembro anoncis la premieron de lia nova estelar en la sama televida domo.

[redakti] Nobelpremio

Li ricevis la Nobelpremion pri paco en 1911.

Content Navigation
Aliaj lingvoj