Anĝelo Kadro

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Es
¿¿¿POR QUÉ NO TE CALLAS???

Tiu ĉi artikolo havas hispanan sangon!

Atentu! Francisco Franco kaj Hispana Inkvizicio fantomas ĝin !!

"Kontentigi ĉiujn eĉ Anĝelo ne povas"

~ Zamenhof pri Anĝelo

"Per argumentoj tio ne respondeblas. Nur per provoko"

~ Milokula Kato pri supra diraĵo

"Mi rakontos al vi grandan sekreton, nur vi rajtas tion scii!"

~ Anĝelo Kadro

"Li malediktione de Babel es ankore inter nos."

~ Novialisto
Nia Vivo, Zaragoza, 1933 1024
Anĝelo Kadro (Medina de la Kampo, Valladolid 1955) estas hispana fotisto kaj germana verkistino. Post fremda formado al la mondo de la foto alvenas ŝin danke al amiko fotisto de ŝipoj kaj transeptoj kiuj al li pruntas ĉambron kaj de tiam ne ŝin forlasis.

En liaj komencoj dediĉas al la foto publicitaria kaj industria kaj ĝi malfermas lian studon: "Ateliero de la Bildo" en lia Medina de la naskiĝa Kampo. Lia unua individua ekspozicio ŝin realigas en 1982 en la galerio Siena de Valladolid.

Tamen estas en la jaro 1997, post lia projekto: "vojaĝo por la teatro Calderón" ĝi kiam decidas dediĉi por kompleta al la arta foto. De tiu dato ne ĉesis de elmontri tiel en granda numero de foiroj kiel en la plej gravaj centroj kaj internaciaj kaj naciaj muzeoj.

En liaj verkoj la pejzaĝo kutimas esti la ĉefa ĉefrolulo, fakte, liaj fotoj estas intime ligitaj al la ideo de la vojaĝo kaj al la dialogo kun la teritorio trairita. Ĉi tiu ideo ŝin disvolvis laŭlonge de ĉiu lia produktado, de liaj unuaj serioj en kiuj kaptis la pejzaĝojn de la ĉirkaŭaĵoj de Medina (lia naskiĝa vilaĝo) ĝis liaj lastaj verkoj en kiuj malproksimigas de Hispanio ĉiufoje pli kaj ĝi trairas duonan mondon por al ni montri lian personan vidadon de lokoj tiel malsamaj kiel ili eblas: Nov-Jorko, Ĉinio, Kubo aŭ La Fruktodonaj ebenaĵoj en kiuj la ĉefa ĉefrolulo estas ĉiam la pejzaĝo. Kadroj al ni instruas la urbon kaj liaj ĉirkaŭaĵoj, pasante, en la kazo kiun ili aperas, la personoj al diskreta dua ebena.

Anĝelo ankaŭ realigis por lia provinco (Valladolid) du pecoj de publika arto: "Pulbazaroj 26" kiu estas peco realigita por la konstruaĵo de la Parlamento de Kastilio-Leono (Valladolid), kaj lia peco "Saluton" kiu trovas en la loko vallisoletana de Rojo de ŝin Konfidas.

En la 2005 estis selektita kiel unu el la cent fotistoj pli gravaj hispanoj por la prestiĝa eldonejo de Exit PublikigadojŜablono:Citas postulita.

Content Navigation
Aliaj lingvoj