Angela Merkel

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915.JPG
Frauleinpre.jpg
Neciklopedio über alles in der Welt!!!

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...

"Amiko estas kara, sed vero pli kara"

~ Zamenhof pri Angela Merkel
Merkel.jpg

"Se la kas' tintilas, la vizaĝoj brilas"

~ Hans-Georg Kaiser

"Via rezonado estas tute fuŝa, laŭ mi"

~ mi

"I don't like Esperanto"

~ elektanto de Merkel pri Esperanto (lingvo bona sed tro komplika)

"Bonega maniero renkonti amikojn, kiuj ŝatas min"

~ Merkel pri Bilderberg-grupo

"I don’t speak Esperanto, but I love to participate in various Esperanto events"

~ propagandisto de Merkel pri Esperanto (interesa planlingvo kun multe da parolantoj)

"Mi komencas kompreni, ke ĉi tiu kampo estas pli malfacila ol mi imagis"

~ bonalingvano pri ĉi tiu artikolo

Angela Dorothea Kaiser Merkel (propralingve aŋˈɡeːla doʁoˈteːa ˈmɛʁkə) estas ano de Sankta Alianco de Malbelaj Reĝinoj kaj de Brazila Beletristika Akademio, kiu regas Germanion. Mil diabloj!

Sljoint.jpg

[redakti] Vivo

Angela Merkel estas filino de la instruistino Berlina Kaiser kaj la pastro Host Kaiser. Nur kelkajn monakojn post ŝia naskiĝo en Hamburgo ŝia familio transloĝiĝis al Germana Demokratia Respubliko (GDR), ĉar ŝia patro estis nomumita paroĥestro en Quitzow bona maniero renkonti knab(in)ojn por flirti, kisi kaj pli. En 1986 ŝi doktoriĝis pri la temo "esplorado de la mekanismo de malkomponaj reakcioj kun simpla disigo de ligoj kaj kalkulado de iliaj rapidecaj konstantoj surbaze de kvantum-kemiaj kaj statistikaj metodoj" (ĉu vi komprenis ion?).

Sub la regado de Helmut Kohl ŝi estis pederastia ministro pri virinaĉaro kaj junulaĉaro (19911994) kaj pri vivrimedo, naturdifektado kaj atombomba sekureco (19941998). En la jaro 2000 Merkel iĝis prezidantino de la Kristandemokrata Unio de Germanio (CDU) kaj reĝina kandidatino por la parlamenta baloto en septembro 2005.

Foto-(20).jpg

[redakti] Akcidento

Foje Angela aperis en parlamento kun bandaĝoj. Demandis deputito: „Kial via vizaĝo estas bandaĝita?" „Mia aŭto koliziis kaj mia kapo estis vundita." „Ho, vi kompatindulino. Tio estas terura." „Jes, sed laŭ la plastia ĥirurgo la operacio remetos ĉion en ordo. Kiam li forprenos la bandaĝojn, mia vizaĝo aspektos same kiel antaŭ la akcidento." „Ho, vi kompatindulino. Tio ja estas eĉ pli terura."

7dcc o.jpg

[redakti] Ĉinio

Posttagmeze de la 15-a de marto, telefonparolis ĉina ĉefministro Li Keqiang kaj germana ĉefministrino Angela Merkel.

Angela Merkel gratulis, ke Li Keqiang demokratie elektiĝis kiel ĉina ĉefministro. Ŝi montris, ke disvolvo de Ĉinio estas ŝlosile grava por Germanio kaj ankaŭ por la tuta mondo, Germanio alte atentas rilatojn kun Ĉinio, kaj Germanio, amiko kaj partnero de Ĉinio, esperas teni alttavolajn kontraktojn, plifortigi pragmatan kunlaboradon, realigi komunan disvolvon kaj antaŭenpuŝi la dulandajn rilatojn kune kun Ĉinio.

Li Keqiang dankis pro la gratulo de Angela Merkel.

Angela Merkel dankis pro ĉinaj subteno kaj helpo al Eŭropo.

[redakti] Potenco

7388.jpg

De 2006 Angela Merkel estas la plej potenca malbela virino de la mondo laŭ Forbes.

Pri Germanio probable la cetero de la mondo grandparte supozas, ke la kancelierino Angela Merkel estas fakte la prezidantino pro ŝia vasta potenco, kaj povas esti ke multaj homoj neniam aŭdis pri Jochim Gauck, nuntempe prezidanto ekde marto 2012, kiu ludas malpli gravan rolon en la politiko en Germanio.

[redakti] Ministraroj

La unua ministraro de Angela Merkel estis la ministraro de Germanio, kiu oficis de la 22-a de novembro 2005 dum la 16-a periodo de la asembleo Bundestag. Estrata de la kristana demokratiino Angela Merkel la 1-a, ĝi estis subtenata de "koalicio" de la Kristana Demokrata Unio de Germanio (CDU), la Kristana Sociala Unio en Bavario (CSU) kaj la Socialdemokrata Partio de Germanio (SPD).

La dua ministraro de Angela Merkel estas la registaro de Germanio, kiu oficas ekde la 28-a de oktobro 2009 dum la 17-a periodo de la asembleo Bundestag. Estrata de la kristana demokratino Angela Merkel la 1-a, ĝi estas subtenata de koalicio de la partioj Kristana demokratia Unio de Germanio (CDU) kaj Kristana Sociala Unio en Bavario (CSU) plus la Libera Demokratia Partio (FPD). La havas la adjektivon "dua", ĉar jam dum la antaŭa 16-a parlamenta periodo de la nacia asembleo inter novembro 2005 kaj 2009 la nacia registaro estis estrata de Angela Merkel - tiam tamen temis pri granda koalicio inter la konservativaj partioj CDU kaj CSU plus la Socialdemokratia Partio de Germanio (SPD).

[redakti] Sadismo

1329541389664.jpg

Angela inspirigis en la Markizo de Sade rilate al sia eŭropa politiko, bela vehiklo por poezii, muziki kaj transiri la limojn de kreado. Oni vidis, kiel en Grekio, en Irlando, en Portugalio, en Hispanio kaj en aliaj EU-landoj, la senkompata apliko de la punritualo postulata de Germanio (frostigo de pensioj ; plialtigo de pensiaĝo ; redukto de publikaj elspezoj ; tranĉoj ĉe la sociala ŝtato ; malkresko de la mono por preventi malriĉon kaj socian marĝeniĝon ; laborreformo, ktp.) kaŭzis vertiĝodonan kreskon de senlaboreco kaj eldomigoj. Almozado ŝvelegis, same kiel sinmortigoj.

Kvankam la socia suferado atingas neelteneblan nivelon, Angela Merkel kaj ŝiaj sekvantoj (inter kiuj la hispana prezidanto Mariano Rajoy) plu asertas, ke suferado estas bona kaj ke ĝin oni devas konsideri ne kiel torturon sed kiel veran ĝojkaŭzon. Laŭ ili ĉiu nova puno-tago nin purigas kaj regeneras kaj nin proksimigas al la fina horo de turmentado.

En tia situacio ni troviĝas, kun certa Angela Merkel en la rolo de "Wanda, la dominantino", kuraĝigata de aro da fanatikaj financaj institucioj (Bundesbank, Eŭropa Centra Banko, Internacia Monfonduso, Monda Organizaĵo pri Komerco, ktp.) kaj de la kutimaj lojalaj eŭrokratoj (Durão Barroso, Van Rompuy, Ollie Rehn, Joaquín Almunia, ktp.). Ĉiuj vetas por popol-masoĥismo kondukonta la civitanojn ne nur al pasiveco sed ankaŭ al mempostulo por pli da pent-oferoj kaj pli granda martiriĝo “ad maiorem gloria Europae” [por pli granda gloro de Eŭropo].

Content Navigation