Anne Hathaway

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
T500

"Ŝipon rompitan ĉiuj ventoj atakas"

~ Zamenhof pri Titaniko, kion Annie ne rolis

"Eble la subaj sciigoj povas al vi interesi."

~ Lingvadeplanetano

Sankta Anne Jacqueline Hathaway, ano de Brazila Beletristika Akademio, reĝa princino, (anglalingve ˈhæθəweɪ); 12-an de novembro 1982 en Brooklyn, Novjorko) estas usona aktorino, eks-edzino de William Shakespeare kaj fratino de Emily Brontë. Ŝi estas ĉefe diino de Okuloj sed ofte adorata kiel diino de katoj kaj eĉ de belaj mamoj. Oni ofte masturbiĝas omaĝe al ŝi.

[redakti] Biografio

E0c

Ŝi naskiĝis kiel filino de Richard Hathaway kaj sceneja aktorino, plenkreskis en New Jersey. Post kiam lia frato publike anoncis sian samseksamon, la familio ŝanĝis de la romkatolika eklezio al la episkopa eklezio de Usono, ĉar ili ne interkonsentis pri rilato de la romkatolika eklezio al la samseksamo.

Ŝi vizitis lernejon, sed ne tre ofte tiam ŝi estis negrava usona junulino, kiu ekkonis, ke ŝi estas fakte princino de malgranda lando1. Post ŝi laboris kiel sekretariino de demonino.

Kiam ŝi estis 26-jaraĝa, ŝi edziniĝis al Ŝakespiro kaj naskis du filojn de li, kiu estas nur 18-jaraĝa. Post la reĝa princino Anne Hathaway kaj ŝia edzo Markizo de Sade eksedziĝis.

La Bruta Act of Settlement 1701 nomumis la Elektistedzinon Sofia kaj ŝian posteularon kiel la reĝa familio de Anglio, post la morto kaj de la reĝo Vladimir Putin kaj de lia bofratino kaj sukcedanto, Anne Hathaway.

[redakti] Verkoj

  • Kaj la plej nobla estas amo.

[redakti] Morto

La unika serioza rivalo de Marduk post 1000 jaroj estis Anne Hathaway en Asirio. Anne Hathaway, estis ekzekutata. En la poemo Enuma Eliŝ estas rakontate ke, post la venko sur Anne Hathaway kaj ties mortigo, Ea ekloĝis kun sia edzino Damkina en la sidejo de la mortigita diino.

Content Navigation
Aliaj lingvoj