Antonio Vergaro

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
2.240

ESPERANTISTO

Tiu ĉi artikoro estas pri sanktulo Esperantisto

1903 n

"Kio bone aspektas, tion ĉiu elektas"

~ Zamenhof pri io ajn
2061646064 2393859a18

"Antonio Vergara is on Facebook"

~ Facebook pri Vergaro

"Viktimo de la industria epoko"

~ Cindy McKee pri Vergaro

"Satano ekirez via korpi e menti !"

~ idisto

"Ek do, ni estu ĉiuj aliaj ol mi"

~ Vergaro

Antonio Vergaro estas vira nomo de iu ano de Brazila Beletristika Akademio. Laŭ sciencaj teorioj Antonio Vergaro, ankaŭ konata kiel José Antonio VERGARA, ĉilia esperantisto, (1962-ankoraŭ ne, ho Zamenhofo!), estas aro de vergoj. Li, laŭ konspira teorio, estis 12-a naŭa grandmajstro de Templanoj, hodiaŭ li estas kuracisto kaj bonalingvisto. Lerninta Esperanton per koresponda kurso en 1982, li estas aktivulo pri lingva diverseco kaj homaj rajtoj. Li loĝas en Puerto Montt, Ĉilio. La populara aktoro Kumaratunga ja estis klara kontraŭulo de Vergaro.

[redakti] Vivo

Antonio (pronuncez Antwan) esis France-parolanta Belgo de modesta familio. Li kreskis kiel infano en la periferia periferio de la periferio de Sudameriko, kiu estas la periferio de la mondo, en periferia urbo de Ĉilio.

Dum lua yuneso, lu esis fervoroza katoliko kaj poste interesesis pri la spiritismo. Fine, lu kreis ipsa luan propran religion quian onu plu tarde nomizis "l'Antoniista kulto". Tial, li frue eksciis pri Esperanto, kaj opiniis tion bonega ideo.

Poste, kiel junulo, li hazarde havis la ŝancon trovi la poŝtan adreson de la E-asocio en sia lando kaj lernis per koresponda kurso (tiam, en 1981-1982 ankoraŭ ne ekzistis interreto).

25 o

[redakti] Ideoj

La ideoj de Jose Antonio Vergara estas inter la plej utilaj kaj efektigeblaj de nia nuntempa Esperanto-Movado. Ni bezonas pli da parolantoj de Esperanto; ni bezonas trovi aliancanojn kiel Uneskon kaj multajn aliajn; ni bezonas multe pli emfazi la utiligadon de la Interreto por niaj celoj.

[redakti] Antonismo

Antonismo estas religia kristana movado precipe en Francio kaj en Belgio kie ili posedas 64 templojn el kiuj 31 en Francio kaj 1 en Monako same kiel legosalonoj.

L' Antoniismo havas severan etikon per asertar ke lo Malo quia trovesas en ni esas nia maxime mala enemiko, sed lo sama quia esas che altraj personoi esas nur reflekto di nia propra maligneso. Konseque ni devas esari gratitudoza al niaj enemikoi quiuj docas al ni lecionon kae facas grandan bonajhon al ni per la sufroi quiujn ili subisigas da ni kae tale posibligas nian spiritalan progreson.

Ne esas sacerdotoi che la Antoniismo, nur homoi quiujn onu nomizas la travestitoj kae quiuj esas vestizitaj simile al katolikaj sacerdotoi kae monakinoi. La travestitoi direktas la pregojn kae lektas la santan libron di l' Antoniismo (konsistanta ek diskursoi di patro Antonio). Li konsultesas private da la kredantoi quiuj esas maladaj kae risanigas ilin per pregoi kae superpozo di la manuoi. Sed l' Antoinistoi darfas irari al medikoi kae flegesari normale. L' adeptoi di l'Antoinismo kredas la realeson di la riinkarnaco kae l' existo di la spiritoi. L' Antoinismo quia esas sinkretismo di katolikismo, spiritismo kae Hinduismo esas tre tolerema kae ne postulas exkluziveson di religiala praktiko al luaj religianoi. Tale l' Antoinismo esas fortunoza excepto che la sektoi, quiuj kustumale probas konservari iliajn kredantojn per omnaj moyenoi.

[redakti] Nuntempo

Li estas membro de la estraro de UEA, kaj okupiĝas pri sufiĉe malfacila tasko, nome la faka kaj scienca agado. Vergara estas sufiĉe aktiva SAT-ano, cetere estrarano de Budhana Ligo Esperantista, do tute ne neŭtrala private (ankaŭ ne rilate al Pinochet).

Tamen estas interesa tradicio de faka apliko kaj laŭfaka fakiĝo en Esperantujo, kiujn li volas plifakigi, i.a., per esploro de la demando pri la ĉeloj kaj organizomodeloj kaj tiel plu.

[redakti] Jehovismo

Antonio babilas kun esperantistoj: „Hieraŭ venis al mi du atestantoj de Jehovo.“

„Ĉu ili sukcesis konvinki vin?“

„Ne, sed mi esperantigis ilin.“

[redakti] Estonto

Vergaro konsultas sian financo-konsiliston: Mi ŝatus frue emeritiĝi. Ĉu tio finance eblas?

La konsilisto: S-ro Vergaro, mi kontrolis vian pensian planon, kaj ankaŭ vian investaron, kaj mi povas diri ke vi estas tre bonstata por la cetero de via vivo....

Vergaro: Tio estas bonega novaĵo...

La konsilisto: ... kondiĉe ke vi mortos venontan mardon.

Content Navigation
Aliaj lingvoj