Anuso

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"En abelujon ne blovu"

~ Zamenhof pri anuso
4420

"Anuso (GV): trafekejo"

~ vortaro

"Mea truo anusala pruritis"

~ idisto pri anuso

" Chapelilo estas malutilajho, kiu malhelpos disvastighon de Esperanto"

~ H-sistemisto pri io ajn

"Kio okazus se ni ruslingve ĉiam dirus "неправый" anstataŭ "левый"?"

~ Ruso
La anuso (pugtruo, fektruo, puo-truo, bugrujo, malbuŝo lau la dezirata nuanco, astronomie "nigra truo") estas la plej dorsa truo de homo, mamulo, fiŝo, insekto ktp: la truo trans kiu la restaĵo de digestita manĝaĵo forpasas el la korpo. En la meduso, la digesta sistemo havas nur unu malfermaĵo. Alivorte, la buŝo estas la anuso, kaj la anuso estas la buŝo. Pro tio, medusoj malofte kisas.
Ekzameno

La anuso estas tre vundebla loko. Oni ofte mortigas kokojn per elektra ilo enmetita en la anuson. Kelkfoje la buĉistoj freneziĝas, kaj atakas homojn. Se vi loĝas aŭ iras proksime al koka buĉejo, tiam rekomendindas, ke vi portu dikan kalsoneton el izola ŝtofo.

[redakti] Mistika rolo

Mistikuloj nomas anuson "La Tria Okulo", kaj multegaj jogistoj tra la mondo volas malfermi sian trian okulon, pro tio ili faras multaj fizikaj ekzercoj por faciligi anusan seksumadon, kiam ili fine malfermas sian trian okulon.

Tiuj, kiuj jam malfermis sian trian okulon diras, ke tiu estas komence dolora, sed post kelka joga praktiko fariĝis tre agrabla.
Tatoo-no-umbigo

[redakti] Vidu ankaŭ