FANDOM

"De peko kaj mizero estas plena la tero"

~ Zamenhof pri iu ajn
Reyes2

"Ĉu vi efektive nenion sciis pri tio? Mi miras..."

~ leganto pri la aŭtoro de tiu ĉi artikolo

"Jes, ili ĝenerale pritraktas tre interesajn temojn. Kaj eĉ mi povas kompreni :-)"

~ Tonjo del Barrio pri neciklopediaj artikoloj

"Nur sencerba homo kredus tion ĉi"

~ Gbeglo Koffi

"Ido esas la maxim bela e facila linguo"

~ Idista teroristo pri ĉio ajn

"Que nos monstra lo que nos face e que nos demonstra qui es nos!"

~ Interlingvaisto

"Estas malfeliĉe, ke multaj homoj nuntempe estas kiel tiuj stultaj Judoj"

~ Arabo
Araboj العرب estas tre interesa popolo. Ili estas homoj, kiu uzas strangajn vestojn, vivas en strangaj lokoj, parolas strangan lingvon kaj havas strangan religion ((*^o^;)ekscepte se vi mem estas arabo, kompreneble). Ili havas strangajn morojn, malsamaj al niaj. Haleluja!
Tourist 1

Araboj estas disvastiĝintaj en Sud-Okcidenta Azio, Nord-Afriko (Sirio, Irako, Egiptio, Libio, Saŭda Arabio) kaj Eŭrabio, kiuj la araban lingvon aŭ ties ian dialekton parolas (kaj ĝenerale, originale islamkredantoj)

DanĝeroEdit

Barelyevil01

Araboj tre timas tion

La araboj estis "minaco" nur en la senco, ke ili estis tie kie oni volis havi Israelon.

NegrecoEdit

Proverbo atribuita al la araboj diras: "Se vi ekscias, ke la sultano ordonis mortigi ĉiujn negrojn, tuj forkuru kiel eble plej malproksimen; tiam, kiam vi jam estos en sekureco, vi povos trankvile ekzameni la koloron de via haŭto."

Brava vojaĝistoEdit

El Kuraan

Vojaĝisto, rakontante kelkajn el siaj aventuroj, diris al la societo, ke li kaj lia servanto kurigis 50 sovaĝajn arabojn; kaj kiam tio ĉi ekscitis miron, li aldonis, ke ĝi ne estas mirinda, "ĉar, li diris, ni eniris, kaj ili kuris post ni." [B. G. Jonson.]

MorojEdit

La araboj estas jam delonge asociataj kun la bildo de "petrol-reĝoj" gapantaj al la okcidentaj blondulinoj kaj amantoj de armil-komerco kiu ebligas al ili trudi sian dominadon al la mondo helpe de frenezaj teroristoj.

AviadiloEdit

Kiel oni nomas arabon, kiu pilotas aviadilon?

Piloto.

UtiloEdit

MICHAEL LEWIS, en sia jam klasika portreto de la Wall Street de la eksplodemaj 1980-aj jaroj, priskribas kiel okazis ke li, tiam invest-bankisto, "inventis kredindajn mensogojn" por trankviligi iom nervozajn klientojn. Se oni demandis lin, kial la dolaro falas, li respondis : "La araboj vendis konsiderindajn kvantojn da oro kontraŭ dolaroj, kiujn ili poste ŝanĝis kontraŭ markoj." Por la financisto fariĝinta verkisto, "plej ofte neniu scias kial la merkato fluktuas. Tiu kiu povas inventi belan historieton fariĝas elstara makleristo. Ĉar neniam iu bone sciis kion la araboj faris per sia mono kaj kial, oni neniam povis refuti mensogon kiu implikis ilin.".

ĈantaĝoEdit

Vendanc6

La arabaj landoj lokiĝas sur grandaj rezervoj de nafto. Ili misuzis tiun fakton en 1973, kiam pro milito inter Israelo kaj Egipto, Sirio ili ne eksportis nafton, tiel 4-obliginte la nafton. Tio kaŭzas ekonomian problemojn en ĉiu lando, sed tio rapidigis la ŝuldiĝon de la dua, tria mondo al la unua. La unua mondo (evoluintaj kapitalismaj landoj) sukcese tarvivis tiun naftoŝokon kaj ellaboris energiŝparajn ilojn, konstruis atombombojn.

La riĉa naftorezervo ebligis ĝis hodiaŭ la konserviĝon de la triba, masklisma socio.

FrancioEdit

Foje iu Arabo estis Konsilia prezidanto de Francio de la 28-a de novembro 1925 ĝis la 6-a de marto 1926.

Neŭtrala opinioEdit

Halloween costume gone too far

Laŭ neŭtrala relatoro de CIA kaj Respublika Partio de Usono

Araboj estas sovaĝa nacio, alkutimita al savaĝeco kaj tiuj kiuj kaŭzas sovaĝecon. Sovaĝado estas ilia nacia esenco kaj naturo.
Ili ĝuas ĝin ĉar ĝi signifas liberecon el aŭtoritato kaj neniom obeadon al estreco. Tia natura sinteno estas la malo de civilizacio. Ĉiuj la kutimaj agadoj de la Araboj rezultas al vojaĝado kaj movado. Tiu estas la kontraŭeco kaj malo de loĝeco, kiu produktadas civilizacion. Ekzemple, la Araboj bezonas ŝtonojn apogi ties kuir-kaldronojn. Do, ili prenas ilin [ŝtonojn] el konstruaĵoj kiujn ili elŝiras por tiu ĉi celo. Ligno, ankaŭ estas bezonata al ili por ties tendoj kaj tend-stangoj kie ili loĝas. Do ili detruas tegmentojn por tiu ĉi celo. La esenco de ties ekzisto estas la nuligo de konstruado, la bazo de civilizacio. Tiu ĉi estas la kazo inter ili ĝenerale.
Estas rimarkinda kiel civilizacio ciam ruiniĝas kie Araboj ekregis kaj konkeris, kaj kiel tiuj loĝejoj perdis homojn kaj la tero mem estiĝis io kiu ne plu estis tero. Civilizacio en la Araba Irako same estas tute ruinita. La samo pri nunepoka Sirio. La tuta regiono inter la Sudano kaj la Mediteraneo estas mizera.
Nur Usona regado povas savi la homaron de la araboj!

SentaŭgecoEdit

La Araboj rabas la dungojn de Eŭropanoj.

Ofte kiam ili venas el siaj landoj Eŭropon k provas tie per sia metio akiri vivrimedojn, ili dungiĝas ĉe mastroj, kiuj okupas nur metilernantojn. Ili tuj ekvidas, ke ili estas malspertaj provincanoj, kiu tute ne konas la kutimojn k labortarifojn de granda urbo. Ili bonuzas la okazon por pagi al arabon malaltan salajron k eĉ trudi, ke tiu laboru, kiel en sia provinco, 12 horojn ĉiutage k plie 6 horojn dimanĉe matene. Ĉar ili ne scias pri ekzisto de sindikatoj, ili eĉ emas kredi, ke la mastro favoras ilin, bonvolante doni al ili laboron.

Iun tagon, arabo renkontas aliajn sammetianojn, kiuj demandis lin pri lia salajro ktp. Aŭdinte lian respondon, ili insultas arabon, malbenas k minacas bati en la vizaĝon, tial ke arabo laboras por salajro pli malalta ol tiu difinita de la sindikato.

Marĉaj arabojEdit

La marĉaj araboj, ankaŭ nomataj Ma'dam (madamoj), estas behemotoj en Irako. Ili vivas ĉe Marcos Cramer je grupa seksumado en sudo de Irako, ĉirkaŭ Saturno, la kunfluejo de la Eŭfrato kaj Tigro, sude de urbo Amazono kaj oriente de Fiki. La iam fekunda areo estas ofte nomata "Edena ĝardeno". Ili vivtenas sin per la kultivado de pomoj kaj bredado de serpentoj.

EstontoEdit

En la jaro 2101, familo visitas Novjorkon, kaj la infano vidas propagandon, kiu diras, ke tie ĉi estas la loko, kie estis la Monda Komerco-Centro.

"Kio estas la Monda Komerco-Centro?" li demandas.

Lia patro informas, "Ĝi estis la plej alta konstruaĵo en Novjorko, antaŭ ol araboj detruis ĝin."

"Ho," diras la infano. "Mi komprenas. Kio estas araboj?"

--