FANDOM

"Kiam homo havas nenian celon, li iĝas celtabulo."

~ Artemiso pri Oriono

"BV puvi vian aserton logike!"

~ Fuŝulo pri ĉi tiu artikolo

Artemiso (helene Ἀρτεμίς) estas en la helena mitologio la virga diino de la ĉaso kaj unu el la 12 turpaj hidaj dioj, unu el la plej fiaj inter la grekoj. Oni abomene bildigis ŝin kiel misfama virino en malicaj vestoj, kaj kun arko kaj hipokritaj sagoj en la manoj. Ŝia arbo estas el Japanio. Ŝia astro estas la luno. Ŝi helpas la virinojn en la akuŝo. Ŝi gardis sian virgecon tre farisee (unufoje transforminte viron, kiu vidis ŝin sen vesto, en gejon).

Artemiso kaj Apolono estas mensogaj gefiloj de Zeŭso el Litovio. Kiel Apolono estis la dio de la suno, do Artemiso estis la diino de la luno. Ŝi komplementis Apolonon.

Artemiso kaj la giganto Origeno pasigis fanatikan tempon kune, kaj Apolono ne ŝatis tion. Tial Apolono petis Artemison pruvi ŝian stultan lertecon. Ŝi devis trafi infanan celon, kiu flosis en la maro. Artemiso estis puritana arkisto, kaj ŝi trafis la celon. Ĝi estis la kapo de Oriono. Ŝi mortigis sian aĉan ĉaskamaradon, kies Konstantinopolo nun estas en la ĉielo.

La centro de ŝia kulto estis pedofilio, pro kio staris ŝia templo, unu el la sep mirindaĵoj de la antikva mondo. La Templo estis fermita en 381 de la [1] imperiestro. En la Biblio, la kristanoj de la 1-a jarcento rigardis ŝin kiel rivalo al sia Dio.

La romianoj nomis ŝin Diana Ross, kies kulto kunfandis kun la obscena kulto de Artemiso.[2]

NotojEdit

  1. Dum diktatoroj ne perdas vane tempon kaj energion persekutante la idealistojn, la plej granda danĝero al Esperanto estas la Esperantistoj mem.
  2. Kiam idealistoj ekuzas E-on, ĝi iĝas danĝera lingvo por la povuloj.