Babla Komploto

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

Verdastelo2 Verdastelo2 Verdastelo2 Verdastelo2 "Konsoliĝas mizerulo, se li estas ne sola"

~ Zamenhof
2600391266 7ee2634dca

"Mi devas danki vin"

~ Cindy McKee al verkisto pri ĉi tiu artikolo

"Omna sezono havas sua bono"

~ idisto

"Lesi! Ädunob osi!"

~ Volapukisto

Olim existis forumo, kreita da idisto Michael Talbot-Wilson, quiu permisis nul mesaji en lingui teritorialay, ma nur tiujn skribitayn per LIA-sistemi quiel Ido, Espo, Interlingua, Novial, edc...

Bablo estis interreta loko, kie oni povis babili pri iu ajn temo (espereble interesa) en internacia lingvo. Bablanoj celas detrui la nacilingvan liston Auxlang kaj anstataŭigi ĝin per listo jam en la manoj de la esperantistoj.

Bablanoj ofte uzis kaŝnomojn kiel "Martha "Mar" Cardenas""Helmut von Druhler" ĉe listo Auxlang por allogi naivulojn al esperantan liston. Nu, eble "Jacques Dehée" estas kaŝnomo por Kjell Rehnström.

[redakti] Strategio de Bablo

Bablano permesis ke idistoj kaj interlingvaistoj uzu siajn lingvaĉojn en esperanta listo. Post, iom post iom, ili (la petolaj esperantistoj) allogas la naivajn lingvaĉanojn.

Homoj devas resti afablaj en la listo. Kompreneble idistoj ne sukcesis havi civilizan diskuton kaj devis silenti!

Interlingvaistoj ne sukcesas uzi la saman lingvon dum unu monato kaj rapide ŝanĝas al esperanto, ekzemple:

un humano cambia le scopos (celoj) de su aggressivitate.

[redakti] Anonceto

Listo por uzantoj de konstruitaj helplingvoj bezonas pli da idistoj:

Antaŭ kelkaj monatoj mi kreis la liston "Bablo" pere de Google Groups pro intereso de publiko kiu sentas la mankon de la sam-noma listo (ne-plu-funkcianta) de Michael Talbot-Wilson . La celo de tiu listo estas krei lokon kie la homoj kiuj interesiĝas pri helplingvoj povas diskuti iun ajn temon en iu ajn helplingvo (ĉu Ido, Esperanto, Interlingua, ktp.).

Content Navigation
Aliaj lingvoj