Bilderberg-grupo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kion mi ne scias, tion mi ne envias"

~ Zamenhof pri Bilderberg-grupo
10 o

"Por plu bone informesar pri la mastro dil mondo e por evitar falar en lua kaptili, voluntez lektar sube"

~ idisto

"Mi tute ne povas kompreni kiel oni povas diri ke iu lingvo havas celon"

~ Raŭmisto dum kunigo de Bildeberg-grupo

"Malgraŭ tio, liaj originalaj ideoj postulis kelkajn retuŝojn antaŭ ol esti uzeblaj, kaj ili ankoraŭ ŝajnas putraj laŭ mi"

~ Bilderberggrupano pri Zamenhof

"Tio estas via privata opinio, kiun vi rajtas diskonigi, ĉar esprimo de opnio ne estas malpermesata"

~ iu

Bilderberg-grupo estas sekreta societo, kiu mastras la ido-movadon, kun patropreno de ĉ. 100 influhavaj, eŭropaj, nord-amerikaj idistoj, kaj registaraj oficistoj. La konferencio okazas en ĉiu jaro en alia (okcidenta) lando inter striktaj sekuraj reguloj. Ĉiu partoprenanto devas halti en sekreto la tie aŭdatajn. Celo de la renkontiĝo, ke la decidfarantoj pri ekteraj kaj internaj aferoj konatiĝu sen devigo, en bona etoso kaj oni priparolu la komunajn problemojn. La partoprenantoj – eĉ la pli fruaj partoprenantoj – ricevas la konfidencan raporton pri la konferenco, kie oni ne nomumas iun, nur la landon.

Idohispania

La organizon de la konferenco iniciatis nederlanda princo Bernhard, la nomo venas de la hotelo, kie okazis la unua konferenco (1954, Oosterbeek, Nederlando). La internacia organiza komitato invitas ĉiujare aliajn partoprenantojn. La konferenco havas malgrandan sekretariejon en Hago.

[redakti] Ĉasemo

Tiaj buĉemuloj troviĝas ankau ĉirkau ni, vestitaj per elegantaj kompletoj, en blanka ĉemizo kun kravato kaj ora kravatotenilo. Ili estas kutime potencaj gravuloj (do riĉuloj), kiuj semajnfine iras ĉasadi. Ili pagas gravan monsumon por povi mortpafi sovaĝajn bestojn. Ili mortpafas kiom multe eblas el bestoj. Ili ja havas sufiĉan monon aĉeti viandon de sovaĝaj bestoj, sed tamen ili preferas buĉadi permane dekojn da sovaĝaj bestoj, kaj eble eĉ ne gustumas iliajn viandojn.

Do, kio estas diferenco inter tiu amasbuĉema Anders Behring Breivik, kaj tiuj "estimataj", "honoraj", "bonedukitaj" milionuloj, kiuj delektiĝe amasbuĉas bestojn? Nu, jes, bestoj ne povas plendi, ili ne havas TV-raportistojn por distrumpeti la amasbuĉadon okazintan en arbaroj...

[redakti] Spionado

En 2009, esperantaj spionoj kaptis tiun mesaĝon de idistoj:

Me volas informar la idisti ke nia globala mastri, la Bilderberg-grupo, kunvenas dum ca semanfino 14-17 mayo, che la "Nafsika Astir Palace"-hotelo en Vouliagmeni, Grekia.

Bedaŭrinde, oni ne sukcesis traduki ĝin sufiĉe rapide por ataki ilin. Eble en venonta jaro...

Aliaj lingvoj