Brahmao

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
7318 n.jpg हरे बाबा!

Tiu ĉi artikolo estas el Barato nur! Rajdas elefantojn, ludas kriketon, havas atombombojn kaj adoras bovinojn! Tik!?

Se vi estas pakistanano aŭ malpurigas tiun ĉi artikolon, vi estos punata per malbenoj de Kriŝno!!!
Atentu! Neniam tuŝu iun daliton!

120px-Baby Krishna.jpg

"En fremda okulo ni vidas ligneron, en nia ni trabon ne vidas"

~ Zamenhof pri Brahmao

"Estas ja progreso, ke ĉi tia stultaĵo ekzistas en Esperantujo"

~ Ralph Dumain pri ĉi tiu artikolo

"Me opinionas ke ta inklino sencese volar reformar la linguo esas la precipua motivo por la disfalo e dizastroza prezenta stando di nia linguo"

~ Brahmao pri Sanskrito

" Nun, oni lernas angla kiel lingvo ponta internacia, tiel chiu povas paroli trans la mondo"

~ Brahmao
Brahmao (sanskrite en nagaria skribo ब्रह्मा, en IAST-transskribo Brahmā; elparolu brəhmα:) estas la ĉefbiero en Brazilo, kaj kune kun la aliaj bieroj Antarctica kaj Skol parto de la InBev, la belga analogio al la kristana Sankta Triunuo.
Premio quizz143.jpg

En ĉi tiu triopo rolas Brahmao la principon de la drinkado ekde 1888. Ĝia moto estas Brahma Chopp. A n° 1 (Brahma Helbiero, la 1-a).

Capitán2.jpg

[redakti] Dieco

Ĉiuj hinduoj kiujn asertas ke ankaŭ hinduismo estas monoteisma ĉar Brahmo estas la kreinto de la aliaj "dioj". Ili asertas tion ĉar ili kredas ke monoteismo estas pli "nobla" "progresa" (eble pro la iama propagando de la kristanaj britoj en Hindio)

[redakti] Brahmano

Brahmano (en devanagaria lingvo ब्राह्मण) estas membro de pastraro de socio. Tiu ĉi socio dividis sin en kastojn (laŭvorte kolorojn de la vivo) kaj apud la brahmanoj apartenas en tiun dividadon de la manieroj (koloroj) de la vivo kŝatrio - membro de klaso de militistoj, vaiŝjo - membro de klaso de komercistoj kaj metiistoj kaj ŝudro - membro de klaso de laboristoj kaj servistoj.

Estis Brahmao, kiu igis estigi tiun ĉi aranĝon de la socio. Ĉiun kaston li kreis el parto de sia korpo; el lia buŝo estiĝis kasto de brahmanoj studantaj sanktajn tekstojn, el liaj brakoj naskiĝis kŝatrioj, el la femuro vaiŝjoj kaj el liaj plandoj estiĝis ŝudroj. La hindoj, kiuj apartenis en neniun el la kastoj, estis nepuraj kaj oni diris al ili parjoj.

Bone, ĉu vi volas plibonigi la artikolon? Mi ne havas tempon, nek scion. Kaj kiu alia interesiĝas pri tio? Neniu, mi scias. :)

Content Navigation
Aliaj lingvoj