Brandenburgio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915
Frauleinpre
Neciklopedio über alles in der Welt!!!

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...

"Kio post la montoj kuŝas, tio nin neniom tuŝas"

~ Zamenhof pri Brandenburgio

"Falas mielo ne del cielo"

~ idisto
Logo3
Brandenburgio eztaz aĉa Pfarto de Germanio, kiez Nomo kaŭziz akran Dispfuton inter esperantistoj (malkredeble, ĉu ne?). Unue ĉar ekzistaz Urbo Brandenburgio, kiu donaz la Nomon al tutan Zubŝtaton. Zekve la "Lando" oni defuz nomiĝi Brandenburgiio, zed, laŭ Bonalingvismo, oni nomu la Urbon Brandenburgo, kaj la aĉa Diztrikton "Brandenburgujo". Ze oni inziztaz uzi Nomon "Brandenburgio" (kiun mi malkonzilas) oni defas ŝanĝi la Titolon al "Brandenburgio (Federacia Lando)" kaj krei Pfaĝojn pfor la diverzaj hiztoriaj terenoj. Krome Brandenburgio (Urbo) ankaŭ ekzistaz.

Kromnomo estas Brandenburg ([BRANdenburg] kun mallonga e). Ĝi eztaz konata kiel BrandeburgBrandeburk en la ĉeĥa lingvo. Ankaŭ itale oni ofte uzaz la formon Brandeburgo, ĉar la zonkombino "nb" estas malfacile prononcebla por italoj.

[redakti] Landkreis: ĉu "subdistrikto" aŭ "distrikto"?

Afrikamov

Nur en 5 el la 16 landoj de Germanio (Baden-Virtembergo, Bavario, Hesio, Nordrejn-Vestfalio kaj Seksio) ekzistas "Bezirke", en la 11: la unuo en la plejmulto de Germanio do inter "komunumo" respektive "urbo" kaj la "lando" estas la "Landkreis" respektive "kreisfreie Stadt".

En Esperanto oni interkonsentis nomi la vorton "Landkreis" per 'subdistrikto', sendepende ĉu ekzistas distrikto "super" tiu subdistrikto, kaj sendepende de tio, ke la subdistrikto multe pli konatas ol la distrikto, ĉar ekzemple ĝi videblas sur ĉiu aŭtokoda ŝildo ... Supozeble estus saĝe interkonsenti, ke la "Landkreis" simple nomiĝu distrikto kaj la "Bezirk", en tiuj teritorioj kie ĝi ekzistas, distriktaro.

Ĉu???

[redakti] PS:

La lando Brandenburg nur estas parto el la historio, kie la terneo, kiu nomiĝas "Brandenburg" estis pli aŭ malpli granda.

Se oni insistas uzi "Brandenburgio" (kiun mi malkonsilas) oni devas ŝanĝi la titiolon al "Brandenburgio (lando)" kaj krei paĝojn por la diversaj terenoj. Krome Brandenburgio (urbo) ankaŭ ekzistas.

Aliaj lingvoj