Britney Spears

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kio taŭgas por somero, ne taŭgas por vintro"

~ Zamenhof pri vestoj de Britney

"Ho, ŝi estas subpremema usonanino"

~ Cindy McKee pri Britney

"Mi aplaŭdas"

~ mi pri Britney

"Legu vi mem"

~ Milokula Kato pri ĉi tiu artikolo

"Okaziono igas furtisti"

~ idisto
Britney Spears (angle "Brita Spermo") ano de Brazila Beletristika Akademio, estas usona diino de skandaloj. Vere, de 1992 ĝis 2005 ŝi estis adorata ankaŭ kiel unu el diinoj de masturbado, sed hodiaŭ plejparto dubas pri ŝia dieco.
Britney-Spears.jpg
. Komence, ŝi estas unu el Tri Nudaj Amikinoj, kun Lindsay Lohan kaj Paris Hilton. La tri multe vojaĝis, kaj en Grekio kaj ekster, por instrui la mondon pri la religio de amo, a.k.k. lesbanismo.
Madonna-britney.jpg

Ŝi iĝis diino de pedofilia masturbado en la New Mickey Mouse Club de la usona sendilo Disney Channel (1993-1994). La sukceso de Spears baziĝas sur ŝiaj milionoj da fikantoj: multaj antaŭpubertaj gejunuloj raviĝas pro ŝi kaj taksas ŝin kiel idolon. Post preskaŭ fiasko en Italio, la tri decidis iri al Usono por fumi kanabon kun siaj gepoŝtamikoj Bill kaj Hillary Clinton. Pro la puritaneco usona, ili ne aŭdacis eniri la landon nudaj. Sed ili daŭris instrui filozofion per vivanta ekzemplo, neniam portis kalsonetojn, kaj tre ofte pozis tute distre por fotoj.

En nova lando, ŝi komence konstruis sian imiĝon kiel virgulino sed tio poste ŝanĝigis. La 3-an de januaro 2004 ŝi edziniĝis post abrupta decido al ŝia multjara amiko Jason Allen Alexander en Las Vegas, Usono. La geedzeco nuliĝis ene de 58 horoj.

Septembro de 2004 ŝi edziniĝis al la 4 jarojn pli aĝa Kevin Federline en Los Angeles. La pli frua fono-dancisto de Spears havis ĉe la geedziĝo 2 infanojn. Ekde 2005 ŝi naskis po unu filio jare.

La usonaj maljunulinoj kultas Britney Spears aŭ io simila.

[redakti] Profecio

1 500.jpg

Estas antikva profesio pri Britney, antaŭ la fino de la mondo:

Spears domi habitavit in Ludoviciana ut vitam puellae Americanam vulgaris haberet; properitate revertit autem, post tres annos, ad saltationis musicaeque mundum.
Tandem multa difficultates habuit. Anno MMVII, capillos suos rasit. Acta diurna sordida habuerunt Spears saepe esse ebriam et fumare et fortasse naribus pulverem cocainam ducere.
Content Navigation