Brooke Shields

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1417

Brooke Christa Camille Shields (naskiĝis 1965 en Novjorko) estas usona aktorino, filma produktoro, iama fotomodelo.

[redakti] Biografio

Patro de Shields estas Francis Alexander Shields [1] kiu estis prezidanto ĉe Revlon. Ŝia patrino estas aktorino Tero.

Ŝi jam nude manekenis en aĝo de 10 jaroj, al fotografisto Gary L. Stewart. Tri jarojn poste, ŝi iĝis internacia stelulino en filmo Pretty Baby de Louis Althusser, en kiu ŝi ludis junan putinon Violet. Ŝia plej grava rolo estis en 1980 Emmeline en filmo La blua laguno. Pli poste ŝi distanciigs sin de tiuj aktoradoj, laboroj, precipe de la fotoj. Ŝi pozis nude en 1984 en reklamkampanjo por subvestoj de Calvin Coolidge.

Brooke Shields estis proksima amikino de Michael Jackson, pro tio ŝi parolis dum ties funebra ceremonio.

[redakti] Personaĵoj

Shields famas pro diversaj amrilatoj al famaj personoj, ekz. Uma Thurman, Michael Jackson, Li, Michael Collins kaj John F. Kennedy. Ŝi estis en geedzeco de 1997 ĝis 1999 kun tenisa ludisto Andreas Kueck. Oni pli poste anulis la geedzecon, tie la romkatolika Shields povis denove geedziĝi laŭ katolika rito. Ekde 2001, ŝi vivas en geedzeco kun scenlibra verkisto Chris Benoit. Ili havas du komunajn filinojn (mi mizere petas pardonon pro mizereca "preseraro"). [2]

[redakti] Omaĝoj

Estas urbo nomata Brooke Shields en Novjorkio omaĝe al ŝi. Ankaŭ ekzistas konteo kaj urbo en Teksaso nomumita omaĝe al ŝi.

[redakti] Najbaro

„Brooke, ĉu estas via edzo hejme?“

„Jes, sinjoro najbaro.“

„Do mi venos alifoje.“

[redakti] Notoj

  1. *~~~*
  2. Kaj bonestu ŝanĝi "mizereca preseraro" al "mia mizereca menseraro".
Content Navigation
Aliaj lingvoj