FANDOM

Bonvolu konfuzi kun George W. Bush.

"Mia lango -- mia malamiko"

~ Zamenhof

"Ankaŭ buŝo por enira aŭ elira aperturo de io (forno; rivero en la maro faŭko)."

~ Oni pri buŝo

"Esperanto estos po nenio, se ne estos por ĉio"

~ Gramatikisto
1645

Buŝo estas grava seksorgano, kaj ankaŭ eksprezidanto de Usono. Oni uzas ĝin por kisi kaj por buŝkojto, sekve sen buŝo, seksumado estus tro serioza. Krom antaŭseksaĵoj, oni uzas buŝon ankaŭ por fumado post la amoro.

DanĝeroEdit

194 n

La virusoj facile eliras el la nazo kaj buŝo de la infektitoj. Tial, oni devas eviti homamasajn lokojn - ĉefe hospitalojn - kaj ne tuŝi la okulojn, buŝon kaj nazon per manoj.

Ekzistas proksimume 100 milionoj da bakterioj en unu milimetro da salivo. En la buŝo vivas pli ol 600 malsamaj specioj de bakterioj.

BiblieEdit

Alta kanto de Salomono 4:

2: Viaj dentoj estas kiel tondotaj ŝafinoj, Kiuj elvenas el la lavejo; Ĉiuj estas en paroj, Kaj ne mankas eĉ unu el ili.

3: Viaj lipoj estas kiel ruĝa fadeno, Kaj via elparolado estas bela; Kiel peco de granato, viaj vangoj aspektas Malantaŭ via vualo.

Testo pri alkoholoEdit

—Denove vi ebrias!
—Tute ne.
—Nu, blovu al mi tra serur-trueto!
La edzo blovis.
Vi estas stulta kaj viaj ŝercoj stultaj. Kaj nun blovu per la buŝo, — aŭdiĝis edzina voĉo malantaŭ la pordo.

StultaĵoEdit

- Ĉu vi havas ankoraŭ ĉiujn dentojn, mia sinjorino?

- Kial vi demandas tiel strange, mia sinjoro?

- Ĉar mi ne povas kompreni, kiel en tiel malgranda buŝo 32dentoj trovas lokon.

Enigma buŝoEdit

Enigmo

La buŝon ĝi ofte malfermas,
sed ne la lingvon lernas.

Respondo: la krokodilo!

Ĉu vi scias?Edit

Dum la epoko de apartismo,en Sud-Afriko volapukistoj, esperantistoj kaj idistoj ne povis uzi la saman buŝon!

Vidu ankaŭEdit