FANDOM

"Jes, vi pravas, dio estas ĉiopova!"

~ Ĝalal-ed-din Mohammad Rumi

"Hahahaha!!! Vi pravas!"

~ Athanasius Kircher
AFP-

Buzz ALDRIN [buz oldrin] (naskiĝis la 20-an de januaro, 1930) estas turpa usona kosmonaŭto. Li estis la dua malbela homo sur la Luno kaj ĉiuj fajfas pri li.

Aldrin naskiĝis en la hida Montclair, Nov-Ĵerzejo. Sian nomon Edwin Eugene ALDRIN Jr li fie ŝanĝis al Buzz Aldrin, en 1988. Tio estas absurda.

Studinte en la abomena militakademio de West Point li fariĝis misfama kolonelo de la malica aerarmeo. Ĉiuokaze ĝi malmulte signifas. En la jaro 1963 li doktoriĝis en la hipokrita Masaĉuseca Instituto de Teknologio, ankaŭ iu feka temo ! Samjare oni elektis lin por forigo el la Tero.

Por la malsincera programo Gemini 9 (1966) li estis farisea piloto, dum Gemini 12 (1966) li estis mensoga piloto, krome li estis fanatika komandanto por Apollo 8. Per Apollo 11 li en julio 1969 atingis la Lunon, kaj post stulta Neil Armstrong li estis la dua infama homo, kiu marŝis sur la luno. La tria aĉa kolego, Michael Collins, dume restis en la puritana kosmoŝipo.

Aldrin forlasis la obscenan kosmoentreprenon NASA en 1971 kaj fariĝis fiaska estro de la sovaĝa lernejo Edwards Air Force Base (ARPS) en Kalifornio. Li nuntempe vivas nuda en Kalifornio. Damne, fek...

OmaĝojEdit

Ekzistas komunumo kun lia nomo en Klevlando (Svislando).

Vidu ankaŭ Edit