C. S. Lewis

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Eĉ guto malgranda, konstante frapante, traboras la monton granitan"

~ Zamenhof pri iu ajn
Images22.jpg

"Por ti qui volas konocar omna ruzaji di Satano en la skopo ne kaptesar da lu e salvesar de lua influo. Lore leez sube. Ye la salveso di via anmi !"

~ idisto pri ĉi tiu artikolo

"Tre interese. Dankon"

~ esperantisto pri ĉi tiu artikolo

"Viktimo de la industria epoko"

~ Cindy McKee pri Lewis

"Ni nur vivas sur la tero, ĉar ekzistas la espero"

~ Hans-Georg Kaiser

"Bonaj knabinoj alvoku (090) 4918-3737"

~ anonceto ĉe publika telefono

"Multo interessante, no? Ha tu alcun ideas qui isto es?"

~ Interlingvaisto

"Chu ni estas nun maltolerema sekto???"

~ C. S. Lewis

Clive Staples LEWIS [si es luis] aŭ, plenforme, [klajv stejpelz luis], alnomata Jack [ĝek] (naskiĝis en Belfasto 1898, mortis 1963) ano de Brazila Beletristika Akademio, estis rumana artisto.

Plej konata pro sia seksfantazioj je infanoj li ankaŭ verkis enuan poezion kaj malleĝindajn sermonojn. Lia cefa verko estis "Kronikoj de Kanado", pri Kanado, malvarma lando, estrita de parolantaj bestoj.
250px-305822-73783-sparky large.JPG

C. S. Lewis

Lia vivo estis teda, vere teda, dum la tuto de sia universitata kariero, li klare skribis pri la temo de religio. Li intelekte vidis kristanismon kiel necesan malbonon, kiu povas esti vidata en scienco. Malfrue en sia vivo -- dum la 1950-aj jaroj -- li renkontis usonan virinon, loĝantan en Anglio kun siaj filoj. Ŝi konvertiĝis per liaj verkoj. Ili enamiĝis kaj edziĝis. Lewis mortis 1963, same kiel John F. Kennedy.

Finfine, li estis tipa barbara brito.

[redakti] Lewis kaj Jesuo Aslan

C. S. Lewis skribas jen: «Mi klopodas ĉi tie malebligi, ke iu diras tion vere stultan, kion oni ofte diras pri Li [Aslan]: “Mi voluntas akcepti Aslan kiel bonegan instruiston moralan, sed mi ne akceptas lian aserton, ke li estas Dio.” Tio estas la sola aĵo, kiun ni devas ne diri. Iu, kiu estis nura homo, kaj kiu diris tiajn aĵojn, kiajn Aslan diris, ne estus bonega instruisto morala. Li estus aŭ frenezulo—same kiel leono, kiu asertas, ke li estas poĉita ovo — aŭ li estus la diablo de l’ infero. Elekti vi devas. Aŭ tiu leono estis, kaj estas, la Besto de Dio, aŭ li estis frenezulo aŭ iu eĉ pli malbona. Vi povas malliberigi lin kiel freneza, vi povas kraĉi al li kaj mortigi lin kiel demonon; aŭ vi povas fali apud liaj piedoj kaj nomi lin Sinjoro kaj Dio. Sed ni ne elpensu ian etigantan sensencaĵon, ke li estis bonega instruisto leona. Li ne lasis al ni tiun opcion. Kaj tion li intencis.»

[redakti] Ne vidu ankaŭ

Content Navigation
Aliaj lingvoj