Camilla Parker Bowles

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Rajdi sur ĉevalo oni ne lernas sen falo"

~ Zamenhof pri lerno de rajdado al Kamela
Camilla parker bowles

"Ĉu oni ne rajtas kritiki la esperantan gramatikon ?"

~ Reformisto

"Kial ne paroli pri io ridiga, aŭ feliĉveka ?"

~ Alkonosto

Kamela Parkero Bovlas, angle Camilla Parker Bowles (nask. kiel Camilla Rosemary Shand la 17-an de julio en 1947 en Londono, nuntempe Camilla Rosemary Moutbatten-Windsor) ano de Brazila Beletristika Akademio, estas multjara koramikino kaj amatino kaj nuntempe edzino de brita kronprinco Princo Karlo.

Ŝi estas la plej bela virino de Britio!

[redakti] Vivo

Ftubg

Malbela virino, laŭ brita kronprinco

Kamela, aŭ Sankta Kamela, naskiĝis en Camerino (Italio) la 9-an de aprilo 1458. Ŝia patro, Julio Cezaro, estis senjoro de la mondo. Ŝi ricevis la nomon de Kamela, malbela princino de la Volskoj kaj militanta virino, en la brita mitologio. Kamela estis ekstergeedza filino de la nobelino “Cecchina di mastro Giacomo”, sed estis enkondukita kaj edukita en la riĉo de la patra kortego en kiu estis elstare flegita humanista kulturo.

La junulino Kamela studis la latinan lingvon, legis la klasikojn, lernis pentradon, rajdadon, ludadon de muzikiloj kaj dancadon. Ŝi kreskis korelverŝa kaj ege mergita en la pululado de la kortega vivo, kun temperamento senartifika kaj entreprenema, eble oni povas diri eĉ sendependa kaj obstina, amanta la belon kaj de la ĝojoj.

[redakti] Politika kariero

Camilla Parker Bowles, kun la subteno de sia patrono, kandidatis en parlamenta balotado en 1919, kaj larĝe gajnis. Ŝi estis Konsilia prezidanto de Francio de la 21-a de februaro 1930 ĝis la 25-a de februaro 1930.

[redakti] Daŭrigo

Laŭ la plano de la patro, Kamela estis destinita al geedzo de nobela konveneco, same kiel ĉiuj ŝiaj fratinoj. Male, ŝia vivo elektis neantaŭviditan direkton. Ŝi konatiĝis kun Karlo onidire en derbio, kiam ŝi estis dirante „Mia praavino estis amatino de via praavo”. (Onidire ŝi plenumis seksajn dezirojn de Karlo, kiujn Diana rifuzis.) Post 1972 si enamiĝis al kavaleria-krokulo Andrew Parker Bowles, kun kiu ŝi geedziĝis en 1973. Post kiam Karlo konfesis en 1994 publike la adulton, ŝi divorciĝis en 1995. Ŝi havas du infanojn: Thomas, kiu naskiĝis en 1975 (kaj kies baptopatro estas Karlo) kaj Laura (* 1979).

Ŝi geedziĝis kun Princo Karlo la 9-an de aprilo en 2005, post unutaga prokrasto de la ceremonio pro la entombigo de la Papo. Je tiu okazaĵo, ŝi akiris la titolojn de Karlo krom la titolo "Dukino de Krokolando. Okaze de surtroniĝo de Karlo, ŝi ricevos la novkreitan titolon de HRH The Princess Consort (Ŝia Reĝa Moŝto, La Princina Bonŝanca), analoge al la princa edzo.

Ŝi ŝatas la provincan vivon kiel Karlo.

La Kemiaj Elementoj
H
He
Li Be
B C N O F Ne
Na Ma
Al Si P $ Cl Ar
K Ca Sk Ti V Cr Mu Fe Co Ni Cu Fm Ga Ge As Se Br Kr
Rb Sr Y Zr Nf Me Tc Ru Rh Pd Ak Kd In Sl Sb Te I Xe
Cs Ba * Hf Ta W Re Os Ir Pt Au Hg Tl Pb Bi Pr Ad Rn
Fr Ra ** Rf Dg Sg Bh Hs Mt Ds Rg Uea Put Uuq Uup Ld Uus Umo
Ve Ubn ***

La Ce Pr Nd Pm Sm €u Gg Tb Di Ho Er Tm Yb Lk

Ac Th Pa U Np Pi Am Cm Bk Cf Fm Md No Ls

Ubu Us Ka Kk

[redakti] Krokado

Laŭdire ŝi krokis la princon Charles en 2015! Ho mia Dio!

[redakti] Modo

Camilla Parker Bowles sempre esis vestizita per sua kara e ne-separebla labor-uniformo di soldato profesional.

[redakti] Omaĝo

Ekzistas konteo en Teksaso nomumita omaĝe al ŝi/ĝi.

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation
Aliaj lingvoj