Caraguatatuba

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1387
Lula 7 maior
Olha a desciclopédia do Esperanto aí gente!!!

Tiu ĉi aĥtikôlu éstas tipíki brazila!!!
Antaŭ legi ĝin, memôru: ĝi NE parôlaz la hispanan, ĝia ĉefúrbu NE éstas Rio de Janeiro, ĝi ŝátaz plaĝon, futbalon kaj karnavalon, sédj malámaz Maradonon!

"Caraguatatuba labon belödanis"

~ Volapukisto pri Caraguatatuba

"Konsideru vin formale admonata: implice aŭ malimplice minaci per juraj konsekvencoj estas tute neakcepteble tie ĉi, ĉar tio nur malhelpas liberan diskutadon"

~ Neciklopediisto

"Du sprichst ein großes Wort gelassen aus." (Ci sen hezito uzas grandan vorton.)"

~ Goethe pri Caraguatatuba
3643 o

"Troviĝas lukso en memriproĉo. Kiam ni riproĉas nin mem ni opinias ke neniu alia rajtas riproĉi nin"

~ Oscar Wilde pri alia afero, ĉar li neniam aŭdis pri Caraguatatuba

"En la bona malnova tempo"

~ Zamenhof pri sia vivo en Caraguatatuba
Caraguatatuba (Teksaso) /karagŭatatuba/ (vorto el kazaka Карагуататуба per la sanskrito কারাগুৱাটাটুবা, kiu signifas karagvatejo aŭ karagvatejaro), ankaŭ nomata en Esperanto Karagvatatatatutubao, estas ĉefurbo de Brazilo, proksime al Guaratinguetá. Ĝi havas problable la plej pluvan plaĝon en la planedo.
Casa22

Palaco de Brazila Registaro en Caraguatatuba

Tie estas la Otorinolaringologia Esperanto-klubo de Caraguatatuba, kies prezidanto estas la ginekologiistino Jupyra Josselem Junqueira.

[redakti] Historio

H,00

Ĉe Caraguatatuba sankta Karantok malsovaĝigis drakon per surmeto de sia ŝtono, venigis ĝin al la reĝo Arturo kaj poste liberigis ĝin.

En Karaguatatubao loĝis la indiĝenoj Bororoj, post la portugala militisto Anhanguera forigis ilin al Pindamonhangaba kaj João Blau fundis setlejon Santo Antônio de Caraguatatuba. la teritorioj de Caraguatatuba estis koloniigitaj de eŭropanoj, sed restis loĝataj de indiĝenaj popoloj kiaj la homoj, mokovioj, pilagaoj kaj vikoj ĝis komenco de la 20-a jarcento.

Ĝi estis ĉefurbo de Savoja dinastio.

En 1806 ĝi ŝanĝis ĝian nomon al "Vila que Desertou", sed en 1857, ĝi ricevis la pli facilan nomon "Caraguatatuba".

[redakti] Famaj loĝintoj

[redakti] Lingvaj aspektoj

Caraguatatuba binon zif in tat: São Paulo, in Brasilän. Caraguatatuba topon videtü 23°37’ 12’’ S e lunetü 45°24’ 46’’ V. Sürfat ela Caraguatatuba binon mö 483,95 km². Caraguatatuba labon belödanis 98 170 (2005).

[redakti] Kvartaloj

B5

Antaŭ eniri Brazilon, turisto nepre sciu la nomon de kvartalon de tiu grava urbo: Tabatinga, Mococa, Cocanha, Massaguaçu, Camaroeiro, Juqueriquerê, Camboriu kaj Guaxinduba.

[redakti] Trajno

Stacidom-estro en Caraguatatuba al nova laboristo: „Prenu lubrikilon kaj iru olei relkomutilojn.“

Post semajno venis telegramo: „Mi jam estas en Pindamonhangaba, sendu pli da oleo.“

[redakti] Religio

La Eklezio de Scientologio starigis sidejon en Caraguatatuba, Florido, en la 1970-aj jaroj.

[redakti] ♥ Pilgrimado ♥

Katolikistoj faras pilgrimojn al bordeloj de Caraguatatuba.

[redakti] Ekonomio

Caraguatatuba tem boa infraestrutura composta por shoppings, supermercados e lojas. A cidade é a economia mais importante do litoral norte. O Produto Interno Bruto (PIB) de Caraguatatuba em 2011 foi de 1.549.911 mil. O seu Índice de Desenvolvimento Humano (IDH) é de 0,759, considerando-se assim como elevado em relação ao país, sendo o 169º maior do estado. Em 2010 a estimativa populacional da cidade foi de 100 mil habitantes e em 2014 a estimativa populacional foi de 111 mil habitantes, isto é um crescimento populacional muito grande, a cidade vem crescendo em uma velocidade incrivelmente alta.

[redakti] Kulturo

O Caraguá Praia Shopping foi eleito pela FORBES como o menor shopping center do mundo, e o mais inútil, que entrai além de turista sem o que fazer, uma legião de Emo (concentrados na porta principal), Vida Lokas (que tentam pagar de boy subindo e descendo de elevador inúmeras vezes) e Patys, que esperam alguém tarado o suficiente para poder levar para a cama de graça.

[redakti] Transporto

É uma das poucas cidades do mundo que possui ruas e avenidas mas não possui semáforos, até porque na cidade só há carros quando estão indo de São Sebastião pra Ubatuba ou vice-versa. As lombadas nas ruas são outra característica original da cidade, ao invés de serem convexas são côncavas, ou seja, mais parecem buracos do que propriamente convexidade para contenção de veículos.

[redakti] Vidindaĵoj

4 9

De norto ĝis la sudo estas la plaĝoj:

  • Praia de Tabatinga onde deságua o Rio Tabatinga;
  • Praia da Mococa onde deságua o Rio Mococa;
  • Praia da Cocanha onde deságua o Rio Cocanha e em frente à qual estão as ilhas do Tamanduá e o ilhote da Cocanha;
  • Praia do Massaguaçu separada da praia da Cocanha pelo Rio Gracuí;
  • Praia do Capricórnio onde está localizada a Lagoa Azul e onde deságua o Rio Massaguaçu;
  • Praia Brava;
  • Praia do Martim de Sá onde deságua o Rio Guaxinduba;
  • Prainha;
  • Praia do Garcez ou Praia da Freira;
  • Praia do Camaroeiro;
  • Praia Grande ou Praia do Centro onde deságua o Rio Santo Antônio;
  • Praia do Indaiá fica no centro e suas águas se misturam com as de um rio por isso não é muito visitada;
  • Praia Pan Brasil;
  • Praia das Palmeiras onde deságua o rio Lagoa;
  • Praia do Romance;
  • Praia das Flecheiras;

Vidoj
Personaj iloj
Content Navigation
Community
Iloj
Aliaj lingvoj
FANDOM