Carla Bruni

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1294301381290.jpg ALLONS EN₣ANTS DE LA PUTINARIE!!!

Tiu ŝi ârrtikólo havas multajn frrançajn aferrojn! Ĵì tûte nè ŝátas bânon, usonanojnakuzativon. La aŭtôrro devìs mânĵi multajn brriôchojn kaj drinki champanon.

Atentu! Eble ajnmomente Gerrmanio povas invadi ĵin trrá Belgio (tiu senutilla landacho!)!

FrancesAutentico.jpg
Carla bruni 05.jpg
1985 n.jpg
"La sekreto por resti juna estas neniam havi emocion malallogan"
~ Oscar Wilde pri kosmetikoj, konsilante Carla Bruni

"Se edzo ne aŭdus kaj edzino ne vidus, dum la tuta kunvivo ili feliĉe ridus"

~ Morteza Mirbaghian konsilante Carla Bruni pri familiaferoj

"Al bona ĉasisto iras mem la besto"

~ Zamenhof konsilante Carla Bruni pri Sarkozy

"Brave kaj prave!"

~ Jorge Camacho pri ĉi tiu artikolo

"Ŝi estis kemiistino kaj esplore disvolvadis eksplodilojn"

~ Milokula Kato pri Carla

"Ĝis pereo!"

~ Hans-Georg Kaiser

" Ne venas la rato spontane al kato"

~ idisto

Carla Bruni estas praitala diino, post adoptita de franca mitologio, adorata kiel diino de brunulinoj. Ŝi estas ekde la 2008 la ĉefa okupo de la franca eksprezidento Sarkozy.

Pasiigita de literaturo kaj verkado, ŝi komponas siajn kanzonojn, skribaĉante tekstojn inter du seksaktivecoj.

En januaro 2006 ĵurnalistoj de la brazila gazeto O Estado hazarde malkovris, ke la vera patro de Carla Bruni fakte estas iu itala entreprenisto Maurizio Remmert, kiu nun delonge vivas en San-Paŭlo, kiu travivis amaventuron kun ŝia patrino Marisa Tedeschi, kiam li estis 19- kaj ŝi estis 32-jaraĝa.

En 1973, ŝi estis 5-jara, ŝia familio transloĝigis al Francio, timante sekperforton fare de italaj Ruĝaj Brigadoj. Kiam ŝi estis 19-jara, ŝi ĉesigis siajn studojn pri arĥitekturo por fariĝi plentempa manekeno. En 1997, tiam 29-jara, ŝi ĉesigis sian karieron de manekeno, kiu daŭris 10 jarojn. Ŝi decidis dediĉiĝi al muziko.

En 1999 ŝi renkontis Julion Cezaron dum vespermanĝo kaj konfidis al li, ke ŝi verkas kanzonojn. Dum ŝi vivis kun beletra eldonisto Jean-Paul Enthoven, ŝi kokris lin kun lia filo Raphaël Enthoven, edzo de Justine Lévy, de kiu li eksedziĝos. En 2004 ŝi estis unu el la herooj de la unua furor-libro de Justine Lévy Rien de grave (nenio grava).

[redakti] Idista kalumnio

Laŭ aĉaj idistoj:

Karla Gilberta Bruni Tedeschi, konocita kom Karla Bruni esas nuna la spozino kun nuna prezidanto di Francia, Nicolas Sarkozy.

Ho, fiuloj!

[redakti] Idista Plendo

Prehiere, idisto telefonis al Germana amiki, kay ni babiladis pri diversa aferi. Li raportis al me ke kelka tagi ante nun, la spozino di prezidantacho Nikolaos Sarkozius, nome Karla Bruni-Sarkozius, interviuvesis da Germana televizionala jurnalisti kay tica intervjuvo dissendesis tra la Germana televiziono. Shi questionesis pri lua kansoni kay lua muzikala kariero. Idisto questionis sian Germanan amikon, quiu esis la linguo di l' intervjuvo kay chu s-ino Sarkozius parolis Germane ?

Li shokesis per la respondo, char, kompreneble, s-ino Sarkozius ne savis la Germanan kay ne parolis Germane, ma la interviuvo-linguo esis la ANGLA ! Pro ke shi esas la spozino di l' Statestro di Francio, Karla povabus intervjuvesar en la Franca. Ma, no ! Shi preferis uzar la Anglan. Tico esas desestimo-signo kay por la Germani qui konstatas ke shi preferas uziar la Anglan kam altran linguon kay por la Franci, qui povus konstatiar ke la spozino di lia Statestro preferas ne uziar lian linguon.

Entote, la paro di le Sarkozius pensigas pri la paro di Ludovikus XVI kay lua spozino Maria-Antonia. Anke Maria-Antonia semblis desestimiar la populon di quiu shi esis rejhino, kay anke shi havis acesorayn aktivesoyn (vice kansoni, lo esis teatraji) quale Karla Sarkozius. Pro ke Sarkozius quale Ludovikus XVI esas tre nekompetenta guvernanto, la situeso en Francio esas pre-revolucionera. Anke dum la tempo di Ludovikus XVI, quale dum la tempo di Sarkozius la financala situeso di Francio esis tre mala. Se eventos revoluciono kay ke oni senkapigos Nikolaoson Sarkoziuson kay luan kompaninon, idistoj ne lakrimifus hipokrite. Kun la dramatatra situeso financala kay ekonomiala nun, revoluciono esas tote posibla kay ne nur en Francio, sed mondaskale.

Content Navigation