Cerbo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

" Lasi fali la manojn"

~ Zamenhof al sia cerbo
Brain

"De la patrino la koro, de la patro la cerbo"

~ Edmond Privat pri zamenhofaj organoj

"Kiajn cerbojn vi celas?"

~ Pierre Pastedechouan al zombio kaj Doktoro Frankstajno

"Ĝi devenas el Ĉinio, kaj disvastiĝis ĉefe en orienta Azio"

~ Anton Obermdofer pri cerbo

"La plej valora juvelo en la mondo estas la homa cerbo"

~ zombio Ralph Dumain pri cerbo

"Ve, ne mi"

~ Milokula Kato pri havado de cerbo

" Duktas laboro ad honoro ed oro"

~ idisto
Preview

Cerbo (latine Cerebrum, greke ἐγκέφαλον Enkefalon) estas kompakta objekto el mineralorokaĵo. Laŭ anatomio, cerbo estas solida minerala maso, kiu ekestis dum la historia evoluo de homo. Ĝi estas ofte uzata en materialo por manĝigi zombiojn, cerbolavado kaj aliaj uzoj. La cerbo havas tiel altajn kapablojn, ke hodiaŭ praktike ĉiuj havas unu. Blondulinoj ŝajne ne havas ilin.

Kvazaŭsencerbaj idistoj nomas ĝin "cerebro" kaj mensoge diras ke homala cerebro havas preske 23 miliardi di neuroni. Alie, tutsencerbaj interlingvaistoj, kiuj ankaŭ nomas ĝin cerebro diras stulte ke le cerebro es le centro de controlo del systema nervose, sed le mesme termino sole etiam esser usate pro referer al systema nervose central del invertebrates. Ho ve!

[redakti] La du cerboj

Cerbo2

Ĉiuj viroj havas du cerboj, unu en la kapo, kaj alia en la peniso.

La kapa a cerbo mastrumas la funkciojn de kalkulado, memoro kaj logika rezonado. La penisa cerbo funkcias intuicie, kaptas virinajn formojn kaj perceptas seksajn rilatojn. Vere gravas bone utiligi ambaŭ cerbojn, kvankam ŝajnas, ke plejparto da viroj uzas ĉefe la penisan cerbon. Oni jam pruvis, ke senmonismo specife stimulas la kapan cerban parton, plibonigante juĝkapablon kaj efektive komprenante ke virinoj amas nur monon.

[redakti] Alidirite

Dio: Adamo, mi havas bonan novajhon por vi kaj ankau malbonan. Kiun vi preferas unue aŭdi?

Adamo: Nu, diru al mi unue la bonan.

Dio: La bona novaĵo estas ke mi donos al vi grandan penison kaj grandan cerbon. Dank' al ili, vi havos multe da plezuro, kaj vi estos ankaŭ tre inteligenta.

Adamo: Gradioze! Sed diru, kio estas la malbona novaĵo.

Dio: Vi ne povos utiligi ambaŭ samtempe.

[redakti] Bone

„Paĉjo, kiel funkcias cerbo?“

„Lasu min, mi havas en la kapo aliajn aferojn!“

[redakti] Zoologie

Serpo servu cin por ĉerpo el cerbo de serba cervo.

6380 n

[redakti] La plej peza cerbo

Absolute la plej brandan pezon de virseksula cerbo havas kaĉaloto. Ĝia cerbo pezas mezproksime 9,2 kg. Sekvas ĝin balenoptero finvalo (7,2 kg) kaj elefanto (6,1 kg). Pomon, kun ties 1,45 kg da pezo de la cerbo, superas delfenosaltema tursiopo – (Tursiops truncatus), kies cerbo pezas 1,7 kg.

[redakti] Utilo

Nikolai Grishin klarigas, ke vira semo kreiĝas en la cerbo, kaj ne en la testikoj kiel sciencistoj erare kredas.

Homa semo estas plej komplika kaj plej valora substanco en Universo. Kompreneble, ĝi ne naskiĝas en ovetoj (testikoj). Ĝi naskiĝas en ĉefa centro de viro - en cerbo. Precipe ĝian produktadon stimulas vidado de nuda virino, kio estas idealo de beleco. Tiu substanco malsupreniĝas lau vertebraro en ovetojn, kie ĝi akiras kelkajn specifajn ecojn. Se vertebrara kanalo de viro estas difektita, li fariĝas impotento. Jogo instruas malŝpari semon kiel eble malpli ofte. Daosoj laŭdire scipovas direkti semon reen laŭ vertebraro en cerbon kaj tiel akiras superkapablojn. Tantra doktrino instruas seksumi sen posta ejakulo. Spermo estas tre utila por trinki ĝin, jen kial ĉiuj virinoj konscie subkonscie deziras suĉi penison, kaj ĉiu viro deziras meti penison en virinan buŝon (por "kuraci" ŝin). Samseksemuloj akceptas spermon en sian anuson kaj eble ankaŭ tio efikas iel sanige. Do, oni nepre seksumas helpe de sia kapo; sencerbulo ne povus seksumi.

[redakti] Cervelaso

Kio estas cervelaso?

La vorto aspektas kiel francaĵo, sed en la francan ĝi venis el la itala. "Petit Robert" informas, ke la italoj aldonis al tiu kolbaso porkan cerbaĵon -- kaj tial nomis ĝin "cerbokolbaso" -- kaj tiun formon la vortaro de Minnaja efektive donas por la itala "cervellata".

[redakti] Lingvoj

La ĉefa problemo lerni fremdan lingvon, NE kushas sur la fremda lingvo, sed sur la rezisto ke nia cerbo havas por pensi ekster la gepatra lingvo.

GVcs

[redakti] Science

Scientistoj diras ke homo nur uzas 10% de sia cerba kapablo. Do, ekzistas multaj kapabloj kiujn la homo ankoraŭ ne disvolviĝis.

GVQo

[redakti] Cerbomalsano kaj seksumado

Okdekkvin-jara viro edzinigas dudekkvin-jaran junulinon. Sekvas la nuptonokto, sed la edzino -- pensante, ke la edzon trolacigis la ceremonio deziras ekdormi en aparta dormoĉambro, kiam aǔdiĝas frapeto sur la pordo. La maljunulo estas tiu, li tuj kuŝiĝas apud la edzino. Kiam ili finis, li deziras bonan nokton al la ĵusedzino, kaj li foriras. Ŝi jam preskaǔ ekdormas, kiam denove aǔdiĝas frapeto sur la pordo. Denove la maljunulo estas tiu malsata je amoro. Kiam ili finis, la maljunulo denove deziras bonan nokton kaj foriras. La fianĉino preskaǔ ekdormas, sed denove iu frapetas sur la pordo. Venas la seksema maljunulo. Kiam ili finis, la virino ne povas lasi la aferon sen komento:

-- Malkovru jam, kiel vi faras tion? La viroj, kun kiuj mi litumis ĝis nun, kvankam ili estis pli junaj, ne kapablis tri fojojn sinsekve. De kie vi havas tiom da energioj?

La maljunulo respondas iom surprizite:

-- Kiel? Hodiaǔ vespere ĉu estis mi jam ĉi tie?
Content Navigation