Cindy McKee

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
2.240.jpg

ESPERANTISTO

Tiu ĉi artikoro estas pri sanktulo Esperantisto

1903 n.jpg
656.jpg

"Mi sendube skribos pri miaj spertoj kaj pensoj"

~ Cindy

"Post sufero venas prospero"

~ Zamenhof pri Cindy

"Cindy estas interesa persono pro aliaj kialoj, sed ŝi ankaŭ varmegas sube"

~ Ralph Dumain pri Cindy

"Ĉu vi permesas, ke mi montru al vi mian penison?"

~ Claude Piron pri Cindy

Cindy McKee estas blonda esperantistino el Usono, prezidantino de Nana Esperanto-Asocio kaj Nana fuorto. Ŝi malemas al bonalingvismo, eble ĉar kiel blondulino kaj kiel usonanino tute ne ŝatas longajn vortojn. Cindy loĝas en Usono, en la kamparo de sudorienta Oklahomo, tre proksima al la ŝtato Teksaso.

1725905686 n.jpg

Ĉineske

[redakti] Profesio

Ŝi estas la nura blondulino en la mondo, kiu ankaŭ estas komputistino, sed, ŝi ankoraŭ pensas ke komputiloj estas utilaj por kuiri kremon el avelano. Ŝia granda revo estas ke la mondo kuiru!

Komence de la 1990aj jaroj Kate Moss estis konkuranto de Cindy McKee.

[redakti] Labor-protokolo por Esperanto

Ŝi oficialigis Esperantigon de Joomla, la dua plej populara enhav-mastruma sistemo en la mondo. Enhavmastruma sistemo (EMS) ebligas personojn starigi sendependan retejon. Esperanto estis en la listo de haveblaj lingvaj versioj, elŝutebla rekte el la Joomla-retejo. (noto: Ŝi ofte petis traduk-helpon. Post pluraj jaroj, ŝi rezignis. Post mia rezigno, ŝi ricevis oferojn de helpo. Tro malfrue por ŝi.) Bertilo Wennergren faris la komencan Esperantigon de WordPres.Kaj vi? Ĉu vi komprenis eĉ unu vorton?

9940.jpg

[redakti] Superaj povoj

Cindy akiris superajn povojn dum sia juneco. Eble ŝi havis 9 jarojn. Dum ŝtormo, ŝia frato, ŝia blonda avino kaj ŝi iris ekstere por manĝigi kokinojn, kaj Cindy, la kuniklojn. Samtempe ke ili paŝis en flakon, fulmo trafis proksime. Ili sentis pikojn de la elektro. Tio donis al ŝi superajn povojn, kiel supera inteligento, kiu permesis al ŝi lerni Esperanton, malgraŭ ŝi estas usonanino kaj blondulino! Ŝi preskaŭ povas kompreni la metran sistemon!

[redakti] Strangaĵoj en adoleskanteco

903 n.jpg

Kie estas Cindy?

Pro la supera inteligenco akirita per fulmo, Cindy akiris legpovon. Kiam ŝi estis knabino, ŝi estis granda admiranto de scienco, kaj legi pri vivo sur aliaj planedoj, dimensioj, vojaĝado tra tempo, ktp. Ŝi eĉ legis en lernejo, dum la lecionoj, malgraŭ aliaj aliaj loĝantoj de suda Usono akiras legpovon nur en universitato.

[redakti]

--Mi uzas Esperanton, la simplan lingvon, ĉar ĝi havas nur 16 gramatikajn regulojn, Cindy fieris, memorante aldoni n-ojn al la apozicio.
--Vi ne uzas Esperanton, sinjorino, vi uzas iun malbelan abomenaĵon kaj ni veraj Esperantistoj ne plu toleros la korupton enkondukitan de vi novuloj! Via uzo de tiu damna X forpelas la gekomencantojn. Ili naŭzas je la vidaĵo de tiu malbenita signo! Vi scias, ĉu, ke estas la krucifikso deklinita? Aldone, vi ne rajtas fieri. Vi rajtas diri, paroli, krii, ktp.

--Sed, alie la ŭ restas nuda, ŝi krucume kriis. Kaj forkuris.

[redakti] Verko

3665.jpg

Cindy estas granda poetino, jen unu el siaj poemoj:

Mmmmm

975.jpg

de Cindy McKee

— laŭ ĉinesko Dekses-Silabo *

Plu!

mi volas en ĉiu tru'
inter ni—
neniu tabu'

For

de pruda ekstera mor'
inter mi—
al mia klitor'

Jes!

karulo, bona progres'
leku al
orgasma promes'

Nun

mi estos via fortun'
mordos por
plezura kacpun'

Jen

histeria kun-alven'.
hastas al
gastoj ĉe kamen'
Content Navigation
Aliaj lingvoj