Conan barbarus

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Per mono, ne per mano punu vilaĝanon"

~ Zamenhof konsilante Konanon
Red Nails Image

Conan (-is, m; Anglice Conan the Barbarian) est praeclarus barbarus ficticius ab Americano auctore Roberto Ervino Howard inventus et persona historiarum nec non nubeculatorum libellorum et pellicularum.

Describitur Conan grandis valentissimusque corpore, animo vero audax et taciturnus, ita ut paulum de se postulanti dicat nisi "Conan Cimmerius sum". Etenim scribit auctor patriam eius Cimmeriam esse, unam ex multis terris quibus ficticio Aevo Hyboriano mundus constaret.

[redakti] De Conanis vita rebusque gestis

Narratur Conanem post Atlantidem perditam Cimmeria natum esse apud agrum ubi iŭta pugnatum erat. Ex quo sors eius: enim dum iuvenis, patria relicta, vi ingenioque valentibus, munera diversa agitat scilicet fur, miles mercennarius, pirata et plurimum pugnator. Armorum bellique peritus, nova complura per cunctas terras Hyborianas inveniens aliquando se ditem facit, sed dein omnibus mercedibus praedisque libenter expensis iterum famam mercedesque quaerit. Quadraginta circiter annos natus, in Aquiloniam maximum regnum Hyborianum pervenit ubi secunda tempestate regem occidit, se ipsum regem novum clamans.

[redakti] Omaĝo

Ekzistas konteo kaj urbo en Teksaso nomumitaj omaĝe al li.

[redakti] Vide etiam

Content Navigation
Aliaj lingvoj