Confédération paysanne

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"La tradicioj kaj psikologiaj trajtoj estas prezentataj sur ties historia fono, kiel rezulto de certaj sociaj, kulturaj kaj politikaj procezoj. Jen ekzemplo."

~ voĉdonanto
CCCP

La Confédération paysanne (Kamparana konfederacio) estas franca terkulturista sindikato ano de Eŭropa kamparana kunordigo kaj de Via Campesina.[1]

[redakti] Historio

La Confédération paysanne ekaperis en 1987 post kunfandiĝo de du minoritataj sindikatoj FNSP kaj CNSTP.[2]

La Confédération paysanne ricevis 26,82% el la voĉoj dum la balotado ĉe la Agrikulturaj ĉambroj okazintaj en janauaro 2001 : tiel ĝi fariĝis la dua plej grava agrikultura sindikato.[3]

Dum la lasta balotado en januaro 2007 ĝi ricevis 19,57 % el la voĉoj. Ĝi tamen plu estas la dua plej grava franca agrikultura sindikato post FNSEA kaj tuj antaŭ Kampara kriema kunordigado (KKK).[4]

La Confédération paysanne estas reprezntita en preskaŭ ĉiuj francaj departementoj, inkluzive transmare. [5]

La agado de José Bové sur la nacia kaj internacia scenoj diskonigis la sindikaton preter la cirklon de ĝiaj simpatiantoj kaj ekster la limoj de Francio. [6]

Sa candidature aŭ élections présidentielles de 2007 et son positionnement à l'extrême gauche de l'échiquier politique français semble cependant avoir contribué à l'affaiblissement de l'audience de son syndicat d'origine auprès des agriculteurs.

2763 n

[redakti] Les objectifs

La Confédération paysanne milite pour une agriculture paysanne, respectueuse de l'environnement, de l'emploi agricole et de la qualité des produits. Avec le réseau Via Campesina, elle se bat pour une reconnaissance du droit à la souveraineté alimentaire. Avec cette revendication et sa participation aŭ forums sociaŭ, la conf est un acteur important au sein du mouvement altermondialiste. Le syndicat demande également la fin des subventions agricoles européennes qui profitent aŭ gros exploitants et est solidaire avec les paysans des pays en développement face aŭ multinationales de l'agro-alimentaire.

[redakti] Les actions

Ses actions contre la surtaxation du Roquefort par les États-Unis [7] puis contre les projets de l'Organisation mondiale du commerce (OMC) en août 1999 et contre l'utilisation des organismes génétiquement modifiés [8] ont rencontré un écho important au sein de l' opinion publique.

Elle édite un mensuel Campagnes Solidaires.

[redakti] Sinsekvaj parolportantoj

[redakti] Eficienco

Esperanto-shildoj-004-eta

Estro de CP al sekretariino: „Ĝis nun vi faris en diktaĵo nur tri erarojn.“

„Mi ĝojas pri tio, sinjoro estro!“

„Bone, do jam komencu tajpi la duan vorton!“

[redakti] Voir aussi

[redakti] Notoj

  1. Ĉies vojaĝo estas individua. Se vi enamiĝas je knabo, vi enamiĝas je knabo. La fakto ke multaj usonanoj konsideras tion esti malsano rivelas pli pri ili ol pri samseksemo.
  2. Estas preskaŭ neeble …fariĝi edukita persono en lando kiu tiom malfidas sendependan menson.
  3. Amo ne komencas kaj finas kiel ni pensas. Amo estas batalo, amo estas milito; amo estas plenkreskiĝo.
  4. Neniu popolo ekposedas kulturon sen esti paginte altan prezon por ĝi.
  5. Neniu estas pli danĝera ol tiu kiu imagas sin purkore; ĉar lia pureco per difino estas nekontestebla.
  6. La paradokso de edukado estas ekzakte tio: kiam oni komencas konsciiĝi oni komencas ekzameni la socion en kiu oni estas edukiĝata.
  7. Ĉiu verkisto, mi supozas, opinias ke la mondo en kiu li naskiĝis estas nenio alia ol komploto kontraŭ la kultivado de liaj talentoj.
  8. Edukado estas doktrinizado se vi estas blankulo – subpremado se vi estas nigrulo.
  9. Ĉiu legendo entenas reziduon da vero, kaj la baza funkcio de lingvo estas regi la universon per priskribi ĝin.
Content Navigation
Aliaj lingvoj