Dayton

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
7318 n.jpg हरे बाबा!

Tiu ĉi artikolo estas el Barato nur! Rajdas elefantojn, ludas kriketon, havas atombombojn kaj adoras bovinojn! Tik!?

Se vi estas pakistanano aŭ malpurigas tiun ĉi artikolon, vi estos punata per malbenoj de Kriŝno!!!
Atentu! Neniam tuŝu iun daliton!

120px-Baby Krishna.jpg
Esperantoseila.jpg
"En landoj transmaraj estas oraj arbaroj"
~ Zamenhof pri iu ajn

"Prokrastu neniam ĝis morgaŭ, kion vi povas fari hodiaŭ"

~ Thomas Jefferson pri alia afero

"Se vu subite ne komprenas to, vu por sempre ne komprenos to"

~ idisto pri vi stultulo

"Let nus montra quum nus fa e let nus demonstra que nus es!"

~ Novialisto
Dayton Akatuvaka JamshedpurSt. Ann Marienburgo Dayton (Ohio) estus urbo. Nur kavukado konas ĝin.
1940603.9f45c67c.240.jpg
-D :D 8D XD =D =3 <=3 <=8

[redakti] Historio

Dayton ekloĝiĝis en la 1860-aj jaroj. Urbetan planon registris Jesse kaj Elizabeth Day la 23-an de novembro, 1871, kaj Jesse Day oficiale municipigis ĝin dek jarojn poste. Ĝi estas nomita honore al s-ro Day. Dayton havas la plej malnovan fervojan stacion en Vaŝingtonio (1881), kaj ankaŭ la plej malnovan daŭre uzatan kortuman halon (1887).

[redakti] Interkonsento de Dayton

Inter la 1-a kaj la 21-a de novembro 1995 en la aer-armea bazo Wright Patterson okazis traktadoj por fini la jugoslavian militon, daŭrintan jam pli ol tri jarojn. Ili rezultigis la Interkonsenton de Dayton, subskribitan la 1995 en Parizo.

[redakti] Lingvaj aspektoj

Ĉu?

[redakti] Ekonomio

Lemesed patedik lomanefa in Dayton äbinon mö US$32 008 e lemesed patedik famüla äbinon mö US$38 339. Mans älaboms lemesedi patedik mö US$28 592, leigodü US$21 048 vomas. Lemesed „per capita“ (a pösod) äbinon mö US$15 373. Zao 15,2% famülas e 16,3% lödanefa lölik älifons dis pöfasoliad, keninükamü 24,4% utanas bäldotü lifayels 18 u läs 18 e 4,7% utanas bäldotü lifayels 65 u plu 65.

[redakti] Turismo

„Kiel vi fartis dum dimanĉa ekskurso?“

„Malbone. Kiam ni eliris el stacidomo, ni ne povis trovi gastejon, kaj kiam ni eliris el la gastejo, ni ne povis trovi la stacidomon.“

[redakti] Kulturo

1985 n.jpg

Kaj kiel devas fermiĝi la biblioteko de Dayton?

Iu ne redonis la libron.

[redakti] Hodiaŭa ^jurnalo

Kruko ferias en Dayton kaj volas lerni, kiel iras aferoj en la mondo. Li eniras malgrandan, solan butikon kaj demandas, ^cu ^jurnalo haveblas.
"Tiu de hieraŭ, aŭ tiu de hodiaŭ?" respondas la butikisto.
"Tiu de hodiaŭ, bonvolu", diras Kruko.
"Bone", diras la butikisto, "Tiukaze vi revenu morgaŭ."

[redakti] Transporto

Ĉu?

[redakti] Vindidaĵoj

In accordance with Wright Brothers worship and the Great Dayton Flood, the city of Dayton likes to call itself “The City of Engineers.” Therefore, unlike many Midwestern U.S. cities of its age, Dayton has very broad and straight one-way downtown streets that are incredibly sterile and as whimsical as an economics lecture by Ben Stein. Gracing the streets of Dayton, are predominately vacant industrial buildings designed and constructed during the more prosperous era of 1920’s. See photos of early post WWII Berlin for reference. Mixed with these structures is the staid cast in place concrete architecture of Sinclair Community College that receives incredible tax subsides and takes up 50% of downtown. As a tribute to Dayton's heritage, the college insists the future of employment is massage therapy and it remains one of the most popular disciplines offered. The downtown skyline from I-75 reveals the county building and county jail near the college that features the identical concrete architecture welcoming all to the Gem City.

Whereas, it may be argued that Dayton has extremely few buildings of architectural significance, it does not think so. The City of Dayton possesses an ardent “Landmarks Commission” who've been appointed to maintain Dayton's great legacy of prostitutes and the Wright Brothers. The Landmarks Commission, has, upon insistence from the city's Priority Boards, designated a large percentage of city neighborhoods “historical districts.” Daytonians rejoice that these historical districts help maintain the high values of these 900 square foot crack whore flop houses.

The undisputed crowning jewel of Dayton architecture is the Arcade. The affluent 3rd street facade of this Flemish design is reminiscent of the red light district of Amsterdam and boasts a magnificent skylight dome to remind residents of the greatness of the Wright Brothers ability to escape the city, if only for a little while. Like most every other building in downtown Dayton, it is totally vacant.

[redakti] Bestoj

Ĉu?

[redakti] Polico

En Daytib, Ohio, 45-jarulo forstiris de benzinejo sen pagi. Post 4 tagoj, la viro revenis al la sama benzinejo por peti laborlokon. Oni rekonis lin kaj vokis la policon, kiuj arestis lin pro ŝtelado. "Ĉu tio ĉi signifas," demandis la viro, "ke mi ne ricevos la laborlokon?"

Content Navigation
Aliaj lingvoj