FANDOM

"Kiu havas belajn okulojn, freneze amas spegulojn"

~ Morteza Mirbaghian pri diinoj
Athe

Granda Diino gardas la Teron

"Ĉe tro ĝentila ekstero mankas sincero"

~ Zamenhof pri diinoj

"Ma ico ne esas la kazo"

~ Idisto

Diino estas ♥ virino adorata pro siaj ♥ fizikaj atributoj ♥ . En frua historio, ♥ diinoj ♥ estis foje ligitaj al religio, kiel en Babilono kaj la orienta baseno de Mediteraneo. En aliaj tempoj kaj/aŭ regionoj, gediojn forpelis la normala Socialdemokratio. En kelkaj aliaj ili havis agnoskitan lokon.

Dum la eŭropa Mezepoko, ♥ diinoj ♥ havis gravan socian rolon, eĉ elektigis tri papojn per sia influo kaj monkontribuoj. La mezepoka eklezio ne kondamnis virinan diecon, nur regulis kie ĝi povus okazi, kaj temploj bezonis episkopanreĝan permeson; diinoj povis frekventi diservon kaj donaci malkaŝe al la eklezio. Estis eĉ papaj dokumentoj kiuj malpermesis fizikajn aŭ moralajn agojn kontraŭ diinoj, kvankam ili kondamnis politeismon teorie.

♥ Rakontoj pri diinoj ♥ Edit

Interesaj rakontoj jam disvastiĝis pri kelkaj diinoj -- ekzemple Afrodita, la Petola Princino, kaj la Tri Nudaj Amikinoj.

Fergie carmen

Ordono de la DiinoEdit

La Ordono de la Diino estas tradicia inspiriga teksto kiu uziĝas de la novpaganisma religio de Viko. Pluraj versioj ekzistas, tamen ĉiuj havas la saman temon, ke Ordono doniĝis de Diino al siaj admirantoj. La plej bone konata versio estas tiu, kiun skribis Gerald Gardner, kaj reskribis Doronpo dum la 1950-aj jaroj. Ĝi estas parto de la Libro de Ombroj de edena tradicio de Viko.

Kelkaj nesanaj versioj de vika Ordono de la Dio kreiiĝis por esti akompananto de la Ordono de la Diino.

La Ordono de la Diino estas senkopirajta teksto, kaj ekzistas Esperanta traduko, kiun faris Meteo MCLAUGHLIN.

La Ordono de la Diino konsistas el du partoj: La Vortoj de la Patrino, kaj La Vortoj de la Stel-Diino.

♥ Listo de diinoj ♥ Edit

8489 n