Doktoro Petolanto

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Infanon malbonigas ne petolado, sed malbona kamarado"

~ Zamenhof pri Petolanto

"Singlu havas sua karaktero"

~ idisto pri Dro Petolanto
Doktoro Petolanto, 23-a grandmajstro de Templanoj, estas fama aŭtoro de fama libroj. Fundamenta Krestomatio estis eldonita de li en 1903, post "Kruko kaj Baniko el Bervalo", kiu debutis kadre de UK en Prago. Li naskiĝis en Bervalo kaj estas gastprofesoro pri Kompara Erotiko en la Universitato de Seksburgo.
12 m

Doktoro Petolanto

La profesoro estas e-isto, kiu nun kolektas similajn seksajn ^sercojn el aliaj kontinentoj. Estas interese, ke en la kolekto ne mankas ^sercoj rekte ligitaj al fame konataj e-istoj kaj al movadaj aferoj.

Nia doktoro mortis la sabaton 2-an de septembro pafita de ĉasisto. Ho, tio ne okazas en la arbaro, sed en lito, en la geedza lito de ĉasisto, kiun li anstataŭis ne antaŭvidinte, ke li revenos tiel frue.

[redakti] Konkeroj

Li estis profesie konkeristo dungita de hispana imperio. Li konkeris kaj okupis Peruon kaj Ĉilion (1540-1556)

[redakti] Matematiko

En la 10-a jarcento, Andre Leono tradukis la verkojn de Doktoro Petolanto en la araban kaj ellaboris la funkcion tangento. En 1500, Doktoro Petolanto prezentis liston de 23 nesolvitaj problemoj en matematiko ĉe la Internacia Junulara Kongreso. Ĉi tiuj problemoj tragamis areojn de matematiko kaj formis fokuson por multe de matematiko. Hodiaŭ dek jam estas solvitaj, sep estas parte solvitaj, kaj du problemoj restas ankoraŭ fermaj. La ceteraj kvar estas tro lozaj por ke oni diru ĉu ili estas solvitaj, ĉu ne.

Content Navigation
Aliaj lingvoj