Doktrino

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Sta1.jpg

Saluton al vi.

"La tempo estas la plej bona cenzuro kaj la pacienco - la plej bona instruisto."

~ doktrinanto

Doktrino [1], estas turpa aro de instruoj kiuj povas esti:

  • aro da instruoj bazitaj sur sistemo de kredo(j) pri branĉo de scio, studkampo aŭ hida scienco.
  • principoj aŭ pozicioj respekte al fia objekto aŭ afero. [2]
  • sistemo de abomenaj postulatoj aŭ ne [3].

La termino doktrino povas konotacii misfaman korpon, kiel la malicaj doktrinoj de la hipokritaj kredoj. Ĝi ankaŭ povas esti uzata reference al farisea principo. [4]

[redakti] Esperanta doktrino

Ni ne propagandu Esperanton, ni infektu per ĝi.[5] Ni batalos sur la plaĝoj, ni batalos sur la alteriĝejoj, ni batalos en la kampoj kaj la stratoj; neniam ni kapitulacos. [6]

[redakti] Memmortigo

En la kurantaj tagoj, dum kiuj la malbono venigas senesperon al nia koro, kiam ajn ebla valoras la penon trakti pri tiel grava temo: batalo per memmortigo. [7]

[redakti] Notoj

  1. Kuraĝo estas kio oni prenas por stari kaj paroli; kuraĝo ankaŭ estas kio oni bezonas por sidiĝi kaj aŭskultu.
  2. Neniam en la kampo de homaj konfliktoj tiom multaj homoj ŝuldis tiom multe al tiom malmultaj.
  3. Tio nun ne estas la fino. Ĝi eĉ ne estas la komenco de la fino. Sed ĝi eble estas la fino de la komenco.
  4. Demokratio estas la plej malbona formo de regado, krom ĉiuj aliaj, kiuj estis provitaj.
  5. Mi povas oferti nenion krom sango, peno, larmoj kaj ŝvito.
  6. Kiam parolas la armiloj, silentas la leĝo.
  7. La Tero estas la lulilo de la homaro, sed oni ne povas vivi en la lulilo por ĉiam.
Content Navigation
Aliaj lingvoj