Dresdeno

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915
Frauleinpre
Neciklopedio über alles in der Welt!!!

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...
3656
"Farita via faro, nun adiaŭ, mia kara!"
~ Zamenhof pri iu ajn

"Vivu Dresdeno! Vivu Esperanto!"

~ Karapaco-Panoramo pri Dresdeno kaj esperanto

"Mi ne komprenas, kial oni diras tion"

~ Aleks Kadar pri la supra diraĵo

"Kelkaj lernas ĝin neniam - kaj tiukaze eĉ nekomplete"

~ anonimulo pri tute alia afero

"Falas mielo ne del cielo"

~ idisto
Dresdeno, laŭ konspira teorio,estas urbeto en la sudoriento de Germanio aŭ en Svedio. La 16-an de augusto 2008, en Dresdeno, okazis Universala Kongreso de Esperanto, la plej grava okazaĵo en tiu loko.
800px-Dresden-Kristallpalast-nigh
Tie estas sidejo de la monda vegetarana kongreso.

[redakti] Historio

0884 n

8 Aprilis 1839 ad Dresdam primum "Saxonia" hamaxa currit.

[redakti] Famaj loĝantoj

[redakti] Ekonomio

Apud Dresden fondiĝis en 1922 la Komercista Esperanta Unio, (KEU, v.), kiu tamen ne estas socialismeto de komercistoj sed propejo por precipe germanaj varoj per ESPERANTO, havante agentejojn en diversaj landoj. Ĝi eldonas informon bultenon kun ofertoj kaj anoncoj.

[redakti] Turismo

„Kiel vi fartis dum dimanĉa ekskurso?“

„Malbone. Kiam ni eliris el stacidomo, ni ne povis trovi gastejon, kaj kiam ni eliris el la gastejo, ni ne povis trovi la stacidomon.“

[redakti] Lingvaj aspektoj

Granda parto de urbo Dresdeno apartenas al esperantistoj. Kiel skribis Adam Zakrzewski en „Historio de Esperanto 1887-1912:

la urbo Dresdeno oferis al la esperantistoj interalie siajn tramojn, vaporŝipojn, urbodomojn, preĝejojn, la reĝan teatron kaj altlernejon, la kunvenejon „Vereinshaus“ la ekzpozician parkon „Ausstellungspark“ kaj malavaran mondonacon.
23d764e3 o

[redakti] La Dresdena UK

La kongresa gazeto de 1908 anoncis kunvenon de framasonoj ĉe la domo de la unuiĝintaj loĝioj en Dresdeno. En la kongreso de Dresden, KKK estis reorganizata; ĝi enhavos kiel membrojn: du anojn de la OK de la antaŭa kongreso, du anojn de tiu de la nuna kongreso, du anojn de la venonta, unu prezidanton elektritan de la kongreso mem, unu ĝeneralan sekretarion, same elektritan.

Estis antaŭ aprobita fondo de Kongresa Kaso, kun la celo al­centrigi ĉiujn elspezojn rilatajn al la kongreso, enspezi la kotizojn, donac­ojn, subvenciojn, ktp. La loka komi­tato povas esti ratigita de la KK por fari mem la elspezojn, aŭ parton de li. La profito lasita de antaŭaj kongresoj estas, laŭ decido de KKK, uzata por pagi eventualajn deficitojn aŭ konservata por helpi venontan kongreson.

Content Navigation
Aliaj lingvoj