Duŝilo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Sen sin tuŝi, ĉu eblas sin duŝi?"

~ Konfuceo
1329285871010

"Mmmmmmpfrr ! jen vi mokemas ..."

~ Arno Lagrange

"Se ne estus se kaj tamen, mi al ĉio dirus amen"

~ Zamenhof pri io
Duŝejo

Pudora knabino prenante duŝon.

Duŝilo estas ilo por sin lavi, uzata ĉefe de homoj.

[redakti]
Kiuj ne uzas?

7658

Duŝiloj ne estas uzataj de

  • Hundoj, ĉar ili estas sufiĉe inteligentaj kaj fleksaj por lavi sin per lekado.
  • Robotoj, ĉar ili rustiĝus.
  • Fiŝoj, ĉar ili pli ŝatas bani sin en la maro.
  • Klingonoj. En tiu kulturo, oni kredas, ke por lavi la korpon la plej bona substanco estas ŝvito; kaj ŝvita odoro estas honorinda. Se tio ne plaĉas al vi, ne iru Klingonion.

[redakti] Historio

La unuaj duŝiloj aperis en la epoko de Hitlero, sed ili ellasis tergason anstataŭ akvon (^^;). Ne timu. Tiaj duŝiloj hodiaŭ pli maloftas.

Se vi rimarkos, ke la duŝilo en via domo ellasas gason anstataŭ akvon, bonvolu telefoni al la centro Simon Wiesenthal, kie oni verŝajne interesiĝas pri la nomo kaj adreso de via tubisto.

BckXe-1-

Tutesenrilata bildo

[redakti] Etiketo en duŝejo

  • Por duŝi sin, oni unue forprenas ĉiujn vestojn. Ne hontu. Tio estas normala.
  • Pudora knabino prenante duŝon ne rigardas aliajn homojn. Eĉ se ili rigardas ŝin.

[redakti] Eltrovoj

La kvarjara Anjo kuradas en la loĝejo kaj trafas en la banĉambron, kie ŝia patro duŝas sin tute nuda. "Ĉu vi ne foriras tuj?" krias la patro kolere-konfuze. Anjo trankvile retiriĝas, cerbumas iom, kaj poste iras al la patrino kaj diras: "Panjo, ĉu vi sciis, ke paĉjo estas knabo?"

[redakti] Nerde

Oni povas restigi programiston en duŝejo tutan tagon. Donu al li harsapon kiu havas uz-instrukciojn, "Sapumu, tralavu, RIPETU".

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation
Aliaj lingvoj