Eŭrabio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Ne bedaŭru hieraŭan, ne atendu morgaŭan, ne forlasu hodiaŭan"

~ Zamenhof

" Ne veku malfeliĉon, kiam ĝi dormas"

~ Zamenhof pri Eŭrabio
Image026
Kontinentoj

Eŭrabio, aŭ al-Urubo, estas kontinento islama kiu estas kie antaŭ estis Eŭropo (antikva kontinento), kie islamanoj fariĝas plimulto post kelkaj generacioj pro daŭra enmigrado kaj naskokvantaj indicoj.

La termino estis diskonigita de la verkisto Bat Ye'or, precipe en ŝia saĝa libro Eŭrabio: La Eŭroaraba Akso, kiu temas pri komunisma eŭroaraba ekstera politiko kiun ŝi karakterizas kiel kontraŭusona kaj kontraŭcionisma. La termino estas ĝenerale uzita en kombinaĵo kun "demisiemo", plua oficperiodo enkondukita de Ye'or, indikante sinteno de cedo, kapitulaco kaj cedismo al Islamo.

[redakti] Historio

Malkiel socialismo - pure "idea substanco", islamo alvenis en tre "korpa" formo de milionoj enmigrintoj. Laŭ amplekso tio estis historie senprecedenca permesita invado de plej eble maltaŭgaj fremduloj: invado okazinta ne sekve de milito, sed dank' al utopiaj socialismaj fantazioj, miopeco kaj simple vulgara koruptado de iuj Okcidentaj politikistoj.

Sen ajna inteligenta "mimikrio" propra al socialismo (mem produkto de la Okcidenta, Jud-Kristana kulturo), Islamo en sia fervoro de 7-a jarcento eĉ ne penas kaŝi plenan fremdecon kaj malamikecon al la Okcidenta kulturo. Malkiel "ruza socialismo", Islamo sekvas plej stultan kaj arogan politikan taktikon. Anstataŭ malrapide varmigi kaldronon kun "rano", Islamo klopodas friti senzorgan Okcidentan ranon rekte en fajro: laŭlitere, se sekvi la ĉenon de eksplodoj kaj nekaŝitaj minacoj renversi la Okcidenton.

HODIAŬ: L' unesma spaco-portuo komercal di l' mondo: Nova chapitro en explorado di spaco komencis, kiamde Spaceport America apertesis — l' unesma spaco-portuo en la mondo skopoze konstruktita kom komercal. Ghi ofris flugoyn kosmalayn sub-orbital al publiko paganta. La spaco-portuo kustis 225 milionoy da dolari kay ghi konstruktighis sur sepadek kilometro-quadrati di dezerto proprietata da l' stato proxim Upham, parto ne-habitata di eks-Mexiko, nuntempe en sud-west-Usono. Inter la firmi diversa parto-prenanta esas Virgin Galactic di Richard Branson. La vehilo spacala povis voyajhiar per 4 200 km/h kay portiar sis homoyn al alteso di cirkum 110 kilometri, uzante unoplan motoron fuzealan hibridan. Kiamde alteso maxima atingesis, la motori ek-swichesis kay la pasajanti povas experienciar sis minutoyn di sen-pezeso, spektante lo infra — la Tero. La vehikli uzis sistemon plumizitan di ri-en-iro, praktikebla pro la rapideso mikra di ri-en-iro, kay oli dizignighis por ri-en-irar l' atmosferon sub ia angulo — por sekureso maxima. En la yar-deko seqvonta, nova generaciono di vehikli developighis, kapabla atingiar orbitoyn multe plu altaj. Ye kelkay yari pose, exkursi cirkum la Luno posiblighis. En la komenco, la flugi esis tre cheray (cirkum duacentamil dolari pro singlu). Tamen plu tarde en tia yar-cento, konkurenco inter la firmi grande reduktis kustoyn, facante la spenson tolerebla por la majoritato di homi.

— USB 3.0 inventesis. Aparati dijhitalay uzantay tia speco di konekto havis rapideson di transfero preske 5 Gbit/s. Komparinde, USB 2.0 esis havinta 480 Mbit/s; USB 1.0 esis havinta 1.5 Mbit/s.

— Ido-renkontro 2011 eventis en Iechternach, est-*Lŭemburg.

Islam in Europe-2010

[redakti] Cirkum 1440–1455 pos Hejhiro

— Krizo energiala di l' mondo: Dum tia periodo, la mundo esis en tumulto, pro ke demando pro petrolo grande ecesis provizo — kripligante multayn ekonomioyn kay esante kauzo di malqvieteso sociala generala. Esis granday konflikti en la tota Azio westala kay centrala. Lo maxim grava el tiay militi pro materii primay enduktis uzon unoplan di armo nuklearay taktikalay. La krizo duris dum preske du yar-deki kay ghi gradope solvighis per trans-iro al energio ri-novigebla kay teknologii di fueli alternativay — sed la trans-iro esis nul-maniere glata. En la fino di l' krizo, la mapo geopolitikala di west-Azio esis preske ne-ri-konocebla komparate kun la situeso ye duadek yari antee.

[redakti] 1450 pos Hejhiro

Populo di al-Biritaniyo Granda kay al-Ayirlando Nordala atingis 70 milionoyn. Al-Biritaniyo Granda kay al-Ayirlando Nordala esis proxima al diveniar la regiono maxim populoza en al-Urubo, devancante kay al-Alemando kay al-Firanjo. To esis precipue pro nombri vasta di en-migranti. Kombinate kun populo laboranta kontraktanta, ĉi enorme tensis servi publika — specale en al-Landano, qua esis maxim super-charjata per tia kresko. Al-Istindo transformesis dum tiay yari, divenante preske tote nova urbo interne di al-Landan e komencante esar rivalo di al-Wistindo. Arei vasta di lando ri-developesis per centi di nova rezideyi, ciel-skraperi, magazini, verdeyi e placi publika — omno konstruktita segun la normi ekologial maxim strikta.

Amazonialauidistoj

[redakti] 1531 pos Hejhiro

Por celebriar la 200-an aniversarion di Ido, l' Uniono por la Linguo Internaciona Ido decidis aranjhior l' Ido-renkontron 2107 en al-Baris, la loko tradicional. La Komisiono al-Urubana kay la guvernerio al-Firanjano tamen deklaris komune, ke ia tiela evento esysd interdiktenda, pro ke nek exterlandani nek dhimii darfas agiar kontre la principoy fundamentalay di l' civilizeso al-Urubana per propagiar linguon altran kam la linguo ja selektita da Dio kay da l' al-Urubani ipsa kielom la linguon internacionan, l' Araba. Anke al-Kanado, ar-Rusiyo, al-Ifrikiyo, al-Arabiya Saudiana, al-Hindo, al-Indunisiyo, al-Usturaliyo kay an-Niyuzilando donis deklaroyn similayn. La renkontro fine eventis en Paris, Illinois. Nur kelkay Idistoy arivis personale; majhoritato de ili parto-prenis per realeso virtuala. Vivez Ido!

[redakti] Usona apogo

Reyes

En 1999, malmorala prezidanto Bill Clinton igis la landojn de NATO ekmiliti kontraŭ Serbio por protekti islaman loĝantaron de Kosovo. Usonaj aviadiloj (urĝe re-markitaj por NATO) ekbombadis Serbion, murdinte du milojn da loĝantaro rekte, detruinte pontojn, trajnojn, elektroprovizadon, kio kaŭzis morton de ankoraŭ miloj nerekte. Tiele usonanoj repagis al Serboj, kies gepatroj savadis usonajn pilotojn dum la dua mondmilito (kaj kiam islama loĝantaro volontulis por Hitlero).

Ek de 1999 dum 8 jaroj la islamaj "protektatoj" distingis sin ruiniginte kelkcent antikvajn kristanajn preĝejojn de Kosovo, elpelinte kelkdek mil da kristana loĝantaro, kaj murdinte nekalkulitan nombron de serboj laŭ aparte "plur-kultura" islama metodo.

Kaj en nova perfida akto, NATO kaj Usono hastis agnoski la memdeklaritan islaman splitaĵon, kiu estis kristana parto de Serbio dum 700 jaroj kaj islamiĝis nur dum la lastaj 80! Kial tia urĝeco? Kial subteni establon de nova islama terorisma lando meze de Eŭropo? Ĉar Eŭropo fariĝis Eŭrabio, jen kial. Ĉar EU kaj la reg-elitoj infektiĝis per senprecedenca en historio kapitulaciemo, "dhimeco" (volonta islama servuteco). Ĉar Saŭdia mono ŝmiras la vojon al EU kaj al la Usona Departamento pri la Ŝtato, kio estas aparta temo por aparta konsidero.

[redakti] Kosovo

Antaŭ jarcentoj Kosovo estis pure serba regiono, sed pro Usona influa fariĝis islama lando. Rakontu, sur kio baziĝas ekonomio de Kosovo. Ĉu tie ekzistas industrio, scienco? Kion oni eksportas?

La milito en Kosovo kreas precedenton por uzado de NATO kiel instrumento por manipulado per etnaj konfliktoj kaj por dispartigo de grandaj plurnaciaj ŝtatoj, ne konformaj al la sistemo. Komenciĝis jam tute malkaŝa procezo de revizio de postmilitaj limoj en Eŭropo kaj kreiĝinta post venko de la aliancanoj mondordo. Ne hazarde UNo, kiu kapablas forte malhelpi en tia situacioj, jam estas forpuŝita. La kosova precedento, kiel nekredeble tio sonu hodiaŭ, povas esti vaste uzata en Eŭropo kaj speciale en la postsovetia spaco. En perspektivo (dume fora), objektoj de apliko de fortoj de NATO enkadre de defendo de rajtoj de naciaj minoritatoj povas iĝi malfortigitaj aŭ enirintaj pro iu kialo en fazon de malintegriĝo Rusio, Hindio, Irano, - tio estas aparte "maloportunaj" , neregeblaj landoj. Sur ekzemplo de milito en Kosovo NATO testas modelon de uzado en siaj interesoj de interetnaj konfliktoj en la tuta mondo. Tio, ke en Jugoslavio la Okcidento faris elekton por NATO, estas tre malbona simptomo, elokvente montranta dominadon de militisma stilo de pensado ĉe okcidentaj politikistoj.

[redakti] Lingva detruo

Interlingua sin facas le 2-an lingua, le lingua kommun, por le europanos. Le gente, ki volas faceri komercon kon Europa lernaras Interlinguaon.

Sin le apogo de le europanos, "World English" desfortas sin, kae Interlingua sin facas le selektion le plus logicalan por le komereco internationala, non solime in Europa, sed anke exter Europa.

[redakti] Literaturo

  • Eŭropo ĉe la Abismo. Verkis: Nitti, iama ministrara prez. de Italujo, al E trad. R. Kreuz. 1924, 179 p. "Homo, kiu mem gvidis la sorton de unu el la ŝtatoj de venkintoj, pro sento de respondeco havis la kuraĝon senindulge malkaŝi antaŭ la konscienco de la mondo la frenezecon kaj konfuzecon de la kontrakto de Versailles". (El la Enkonduko.)
Content Navigation
Aliaj lingvoj