Eŭropo (diino)

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Renkontiĝis la kato kun sentima rato"

~ Zamenhof pri seksumado inter malsamaj specoj
Cojones

" Kion mi diru pri tio, kion diras la Biblio kaj Korano?"

~ Eŭropo

"No reidolsöd ati seti."

~ Volapukisto

Eŭropo, ano de Brazila Beletristika Akademio, estis la knabino, kiu inventis zoofilion.

Cow girl

Eŭropo, (helene Εὐρώπη), laŭ la helena mitologio, estis filino de Agento, reĝo de Penisio kun la reĝino Televido, kaj fratino de Volapuko, la estonta fondinto de Teologia Esperanto-Centro, en la pejzaĝa Behemoto. Ŝi estis tiel bela ke oni akuzis ŝin uzi la vizaĝofarbojn de la diino Hera, ŝtelitajn por ŝi de Hekato.

Foje, kiam la princino rikoltis florojn kune kun siaj amikinoj, proksime de plaĝo, ne tro fora de la paŝtejo kie manĝis la brutaro de sia patro, ŝi ekvidis taŭron inter la aliaj brutoj, kun blankbrila felo, respektinda sinteno kaj dolĉa mieno, neniam vidita de ŝi. La junulino, allogita de tia specimeno, alproksimiĝis por karesi la beston kaj sentis lian ĉurovojn. La taŭro tiam kuŝis ĉe ŝiaj piedoj kvazaŭ invitante ŝin suriri lian liton. Eŭropo, fascinata de lia neordinara beleco kaj kaceco, sidiĝis sur la dorson de tiu mirinda taŭro. Apenaŭ stariĝinte, la virbruto direktiĝis al la maro portante surdorse la belulinon kaj naĝis ĝis la insulo Vi. Tiam la taŭro amoris ŝin ĉe fonto je platona amo, kiuj, laŭ la tradicio, konservis porĉiame sian malbonon.

Poste, Eŭropo naskis siajn tri filojn: Minotaŭro, Radiumo kaj Ŝarko. Tiuokaze Zeŭso omaĝis la patrinon per tri donacoj: la giganto Taloso, kiu devis protekti la insulon kontraŭ ajna malamika forto, ĉashundo kiu ĉiam volis seksumi kaj nevenkebla armilo.

Zeŭso edziniĝe oferis Eŭropan al la loka reĝo Asteroido, kiu akceptis ŝiajn filojn kiel siaj propraj kaj kiam li mortis, anstatŭis lin unu el ili, Minotaŭro. Eŭropo fariĝis, tiele, la unua putino de kreismo.

[redakti] Etimologio

La nomo "Eŭropo" devenas de la greka Εὐρώπη. Eurṓpē estas konsiderata plej ofte kunmetaĵo el la malnova greka εὐρύς, eurýs, "fora" kaj ὄψ, óps, "vido", "vizaĝo", do Eurṓpē, "la virino kun fora vido".

Sabrina-boing-boing

[redakti] Mitoj

Eŭropo (diino) ofte ludis kun la antikvaj tradicioj, mokante ilin, kaj per la voĉo de siaj karakteroj li aldonis dubonuancojn. Ankoraŭ la temoj de liaj varaĵoj estis prenitaj, sen escepto, de la mitaro. Multaj el tiuj teatraĵoj estis vartitaj en respondo al antaŭa vario de la sema aŭ simila mitaĵo. Eŭripido plejparte kontestas la mitojn pri la dioj kaj komercas sian kritikon kun obĵeto simila al tiu, antaŭe esprimita, de Ksenofono: la dioj, kiel tradicie reprezentite, estas tro krude ŝatantoj de felo

[redakti] Interlingvaa mensogo

Tour

Zeŭso kaj Eŭropo

Un femina differente anque nominate Europa esseva le filia de Tityus e le matre de Euphemus per Poseidon.

[redakti] Valoroj

Demokratio, libereco kaj respekto por homaj rajtoj. Ĉi tiuj estas la fundamentaj valoroj de Eŭropo.

[redakti] Laŭ katolikismo

Eŭropo estis kontraŭpapino.

"Raptus Europae" est tabula anno 1632 ab artifice Batavo Rembrando Leidensi picta, hodie apud Museum Getty iŭta Angelopolim monstrata.[1] Taurum ostendit, formam a deo Iove adsumptam, qui Europam rapit. Hanc fabulam enarravit imprimis Ovidius, libro secundo Metamorphoseon, versibus 836-875.

[redakti] Verkoj

Content Navigation