FANDOM

"Kiu diras la veron, havas suferon"

~ Zamenhof pri Murphy

"Se vu subite ne komprenas to, vu por sempre ne komprenos to"

~ idisto pri vi stultulo

"Mi miras ke vi ne partoprenis e-kongreson en via propra urbo"

~ Edward A. Murphy
Edward Aloysius MURPHY, ankaŭ nomata kiel Joseph Murphy, pioniro de la mallaborema movado kaj unu el la fondintoj de la socialista partio, Viccgrafo Althorp, (naskita en 1917 kaj 1918, verŝajne en la Panamo, aŭ ne, mortinta en 1989 kaj 1990), malagasa esperantisto kaj prezidento de Egiptio, estis kapitano kaj esploristo ĉe aer-armea bazo Wright-Patterson en Dayton (Ohio).
Edward-murphy

En 1547 Henriko la 8-a mortis, pro tio Edward A. Murphy heredis la regnon. Li estis patro de Diana Spencer.

En 1949 li partoprenis en projekto nomata MX 981, kiu esploris fortan akceladon de homaj korpoj. Oni tiucele metis 16 sensilojn al homa korpo kaj akcelis ĝin. Post unu tia mezurado oni konstatis, ke neniu el la 16 sensiloj, mezuris ĝuste, kaj Murphy trovis, ke ĉiujn 16 oni muntis malĝuste, kvankam estis nur du manieroj fari tion. Tiam li eldiris la faman leĝon de Murphy: "Se estas du manieroj fari ion kaj unu el ili kondukas al katastrofo, oni supozu ke tiel estas farate."

Omaĝoj kaj premiojEdit

PolitikoEdit

Edward A. Murphy, la gvidanto de la gentaj socialistoj, unue estis elektita en Liĥtenŝtejno kiel parlamentanon.

Ne vidu ankaŭEdit